Zo gefrustreerd!

Ook hier heeft de omneo een wereld van verschil gemaakt.  Die in combinatie met de dr browns fles kreeg ik een veel blijere baby.
Heeft het cb of kraamhulp je nooit gevraagd hoe lang hij over een fles doet? Als hij dit al vanaf het eerste moment zo snel doet dan hebben ze wel wat steekjes laten vallen. 
En helaas is er niemand die je verteld dart de eerste periode met zo'n kleintje ook verschrikkelijk kunnen aanvoelen. En blijkbaar als je dat dan zegt ben je lomp,  slechte moeder en hard en mag je eigenlijk niet zo praten. Terwijl het om in onze situatie gewoon eerlijk en realistisch was. Onze meid is nu 12 weken en we hebben een ritme (helaasg ook nog snachts) geen krampen meer. Moet wel zeggen dat we ook naar een ostheopaat zijn geweest en dat heeft haar maar ook mij zeker geholpen.  Mijn hartslag zat telkens tegen het plafond als ze ook maar 1 kik gaf.  Dat was daarna zoveel beter waardoor zij ook rustiger werd.  Wellicht kun je dat nog overwegen.

Succes!

Lieve mensen,
Helaas helaas! Geen enkele verbetering. We hadden er zo op gehoopt dat het iets beter zou gaan met alle tips van de pedagoog. Het is zo zwaar balen. Gistermiddag zijn we rond 14u thuis gekomen en meteen begon het gedonder. Baby begon meteen met huilen tot 18u. We hoopten dat hij gwn weer thuis moest wennen. Tussentijds gevoed en verschoont. We kregen hem niet onder controle. Hij slaapt ook gewoon niet tussendoor. Hij pakt zijn rust gewoon niet. In de avond was het huilen van 18.45 tot 1.30. In de nacht nog een uur na de voeding van 3.30. En vandaag begon het gehuil weer om 11.00 tot 14u en toen van 17u tot nu toe! Het is nu 22.30! Het breekt je echt op. Hoeveel moed en hoop ik ook had. Alles lijkt verwelkt. Ik heb echt alles toegepast. De kleine man is ontroostbaar. Zoveel huilen en niet slapen kan toch nooit goed voor hem zijn! Ik vroeg gister aan de kinderarts waarom ze niets medisch voor hem willen onderzoeken. En haar antwoordt was omdat de baby op tijd drinkt, op tijd plast en poept en niet spuugt dus is er geen aanleiding voor. Maar ondertussen zit ik met een ontroostbaar kind die vlgs mij erg veel pijn heeft. Ik heb ook infacol voor elke voeding gebruikt maar dat maakt geen verschil. Ik vind het écht heel erg dat er niets veranderd is.........:(

Wat ontzettend lastig dat het nog niet lekker loopt nu jullie weer thuis zijn. 
Eerder schreef je dat het in het ziekenhuis wel beter ging, minder onrust en meer slaapuren. Wat deden jullie daar anders dan thuis? 
Je geeft aan dat ze niks medisch willen onderzoeken. Welke onderzoeken zou je graag willen? Mijn ervaring met onze kinderarts is dat als we kunnen onder bouwen waarom we iets willen ze er wel voor openstaan. En er hoeft inderdaad niet altijd een goed aan te wijzen oorzaak te zijn voor het huilen.
Heel veel sterkte 

Hi,
Ik bleef niet constant en vroeg vaak hoe het gegaan was in t zkh daar zeiden ze dan vooral dat hij even onrustig was maar met een fopspeen wel te troosten. De wat betere dag was eergisteren in t zkh mr mijn inziens nu wass dat gewoon een balansdagje omdat hij moe was van de huildag ervoor. Met een fospeen troosten werkt mr even. Ik vind het heel zielig dat ik niets voor hem kan betekenen. Hij kijkt me soms zo hulpeloos aan. Hij is ingebakerd en al. Ik heb een lijst meegekregen vh zkh dat hij tussen de voedingen door max 45-60min wakker mag blijven. Mijnes doet dat gerust huilend 7 a 8 uren aaneengesloten. En ja dat maakt mij bang! Ik heb geen idee wat voor medisch onderzoek ik zou willen hebben. Ik had graag gewild dat de arts daar een mening over zou vormen. De verpleging deed het ook afgelopen 5 dagen af als tja een onrustige baby mr niets ernstigs. Ik kan me dan ook voorstellen dat de arts een vertekend beeld heeft. De deur van zijn kamer ging dicht en hij was dan op zijn kamer. Het zal me niets verbazen als de babyfoon vaak daarna negeert werd. Ik ben er door hun echt onterecht in gaan geloven dat het aan mij lag. Dat was de insteek vanaf dag 1. Na anderhalve dag verder weet ik zeker dat dat niet het geval is. Zeer jammer dat ik me zo heb laten gebruiken. De verpleging heeft wel hun best gedaan te sussen mr het doordocumenteren werd erover niet netjes gedaan. En ik heb een groot probleem nu.

Je kindje is pas net weer thuis. Julie moeten allemaal even schakelen. Neem de tijd! 
Hoe gaan de voedingen nu? Gaat dat nog steeds zo snel? Is er ook een logopedist geweest in het ziekenhuis? Zo niet, dan kun je die nog om een consult vragen. Een logopedist kan kijken naar de voedingen en je tips en adviezen geven.
Hebben jullie al een draagzak geprobeerd? Je kindje lekker tegen je aan in foetushouding. Word je kindje rustig van huid-op-huid contact? Misschien kun je dan lekker buidelen. Babymassage schijnt goed te kunnen helpen. Dr. Robert Hamilton heeft een bepaalde houding waar huilbaby's rustig van zouden worden. Google dat anders eens en wellicht kun je dat proberen.
Een huilbaby lijkt me heel pittig, maar je kunt er weinig aan doen helaas. Jullie hebben geen schuld, het ziekenhuis ook niet. Rust en regelmaat zijn belangrijk! Succes! 

Ik denk dat je baby zo oververmoeid is dat hij er niet meer uit komt en wil slapen. Klinkt heel makkelijk als je moe bent slaap je toch? Bij babys is dat helaas anders. Me zoon was ook een drama de eerste maanden geen slaap alleen maar huilen, niks hielp gewoon. Ze wouden hem ook opnemen en observeren maar dat wou ik niet. Uiteindelijk met rust en regelmaat is hij gaan leren slapen. En dat heeft ook veel tijd gekost. Ik zat echt met me handen in het haar zo van kind ga toch slapen! Het is uiteindelijk helemaal goed gekomen met hem, maar veel geduld en tranen gekost hier!

Ik denk dat je baby zo oververmoeid is dat hij er niet meer uit komt en wil slapen. Klinkt heel makkelijk als je moe bent slaap je toch? Bij babys is dat helaas anders. Me zoon was ook een drama de eerste maanden geen slaap alleen maar huilen, niks hielp gewoon. Ze wouden hem ook opnemen en observeren maar dat wou ik niet. Uiteindelijk met rust en regelmaat is hij gaan leren slapen. En dat heeft ook veel tijd gekost. Ik zat echt met me handen in het haar zo van kind ga toch slapen! Het is uiteindelijk helemaal goed gekomen met hem, maar veel geduld en tranen gekost hier!

We hebben een kleinere speen aangeschaft. En een draagdoek vindt hij niets ook niet tegen mij aan liggen. Hij gilt nu al uren. Vanaf 19u is het gestart en het is nu bijna 23u en het is non stop. Wat wij ook doen niets schijnt hem te helpen. De tranen lopen ook uren over mijn wangen. Op mijn bed was hij precies 3 min stil. Hij schreeuwt het letterlijk uit! We hebben hem al meerdere keren gemasseerd. Ik weet het echt niet meer.

Terug
Bovenaan