Zo gefrustreerd!

Wat voor speek gebruik je? Ik lees ook veel dingen over soothie spenen. Deze hebben een natuurlijke vorm. 
Helpt huid op huid contact ook niet? Wij hadden afgelopen week nogal last van een sprongetje dus ook veel huilen. Het hielp om hem alleen in de luier op onze borst te leggen, speen in en de deken over. Zo hebben we 2 nachten geslapen want hij was niet zichzelf.

De brown 3 maanden speen...
Nee huid op huid werkt bij ons ook niet als hij in de huiluren zit is hij boos op alles en iedereen en dat laat hij goed merken! Ik hou zoveel van hem en vind het echt niet leuk hem zo te zien. Hij gilt het letterlijk uit vd pijn. 

Direct weer de kinderarts/huisarts inschakelen en meer onderzoek en een opname eisen. Op je strepen gaan staan. Vertrouw op je moedergevoel, als jij denk dat er iets is dan moet daar naar gekeken worden. Neem geen genoegen met minder. En zorg dat je zelf je rust pakt.. heel veel succes

Weet je zeker dat het pijn is? Zo ja, dan zou ik gewoon weer het ziekenhuis bellen. De houding van dr. Hamilton al geprobeerd? Jullie kindje dronk heel snel. Gaat dat beter nu? Is er een logopedist geweest in het ziekenhuis? 

Och jeetje, wij hadden ook wel een kleine terugslag toen we thuiskwamen uit het ziekenhuis. We hadden zoveel angst voor het huilen dat we het zelf triggerden. Raar dat ze niet verder gekeken hebben. Zeker die logopedist..Die is bij ons ook geweest plus begeleiding thuis. Rust en regelmaat hielp hier uiteindelijk. Soothie speen word vaak gebruikt in het ziekenhuis.. bij jullie ook? Want dan zou ik hem wel aanschaffen voor thuis. Mijn zoontje heeft met 9 maanden nog steeds de soothie.wel de grote variant ivm tandjes. Doe je alles in dezelfde volgorde? Dus bijv slapen, verschonen, voeden, spelen, slapen? En dan zeker rekening houden met de wakkertijd. Wij hebben destijds gewerkt met de Harvey karp methode om het huilen te stoppen en het werkte echt! In het ziekenhuis geleerd. Is te vinden op internet. Raar dat ze daar niet mee komen uit het ziekenhuis met zulke hulp. Ik zou gewoon weer bellen. Ze gaan er maar naar kijken. Niet weg laten sturen 

Lieve mensen,
Ik heb het bewust een tijdje aangekeken we zijn nu in week 7 belandt en ik kan concluderen dat ik net zo gefrustreerd ben als ik deze topic begon! Wat is dit verschrikkelijk. Hij heeft vdg alleen al gehuild vanaf 13u tot nu het is 23.59. Echt waar. Heel veel tips opgevolgd met name met rust reinheid en regelmaat. Maar hij was met name vanaf 18u non stop ontroostbaar. Hij houdt het zo goed vol niet te slapen en de hele buurt bij elkaar te gillen. Ik schaam me zo dat ik hem niet kan troosten. Ik vind het écht heel erg. De hele dag is hij zo verdrietig en gestresst. En dat keihard gegil. Het maakt me echt ongelukkig. Ik kan niets voor hem betekenen. Fysiek en mentaal is het meest zware wat ik ooit doorstaan heb. Dit gunbje echt niemand toe.

Ik heb niet alles gelezen. Maar echt heel rot dit!  Blijf wel denken dat die hummel er niks aan kan doen.  Dat hielp bij mij in die tijd. 
Ik herken je gevoel  heel erg.  Heb ook een nare bevalling gehad en de eerste 6 weken als ramp ervaren.  Het wordt beter maar heb je nu niks aan.  
Breng je kindje keertje weg zodat je even kunt opladen dat hiell bij mij heel goed. 
En als jij denkt dat er iets is wat niet klopt aan de  bel trekken bij cb en ha! Blijven trekken tot je gehoord wordt. 
De onze valt in slaap tijdens auto rijden en wandelen. Door een keizer snee kon ik niet heel lang lopen dus ben ik doelloos rond gaan rijden. De maxi cosi vond zij erg fijn gaf haar eeb geborgen gevoel.  Jaa niet te lang erin laten.  Maar kon haar ooo vaak slapend overleggen. 
Als jij zo gefrustreerd bent is t geen wonder dat je je kleine niet kan troosten die voelt jou feilloos aan. Kun jij niks aan doen en maakt je geen slechte moeder.  Dus nogmaals de tip breng m weg en laad jezelf op. Echt dat hielp bij mij.  Ik kon er dan tegen aan en mijn meisje was een stuk relaxte bij mij. 
En een goede moeder denkt ook soms aan zichzelf. Een gelukkige blije moeder. 
Jezelf niet schamen dat t niet lukt. Je doet t super goed omdat je volhoud!  En dat huilen is heel frustrerend ik ken t. Hier was t rond  6 weken ineens minder. 
Oo en de 3 R en zijn heel fijn maar laat t soms los. Bij mij moesr ze in bed slapen anders klopte t niet meer terwijl ze in de wandelwagen beter sliep.  Dus heb dat toen gedaan. Wel altijd in bed beginnen. 
Boek Droomritme staan veel tips in. En oei ik groei veel uitleg wat je kindje door maak. 
Heel veel succes leef met je mee

Terug
Bovenaan