A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
Ik heb nu 3 kids en moet zeggen dat het best meevalt.
Tussen de eerste en de tweede zit 2,5 jaar, ik was dus niet zo snel met nummertje 2.
De derde 'doe je er even bij' blijkt bij ons...
Onze kinderen zijn heel makkelijk, nooit 1 nachtje eruit gemoeten voor een huilende babietje, weten dat we daar erg veel mazzel mee hebben.
Verders werk ik nu niet waardoor mijn kinderen naast school gewoon hobbies hebben zoals ballet en paardrijden...
Tuurlijk heb ik het drukker dan vroeger toen ze alleen nog maar naar de peuterspeelzaal gingen, maar des te meer kan je je 'vrije momenten' goed benutten als ze op school zitten.
Met goed overleg met partner gaat het prima hier, zonder al te veel stress.
Het is maar wat je wil!!!De een is gelukkig met 1 kind, de ander met 4.
Groetjes Roos.(mama van Noa 7, Jade 4, Lenthe 9 mnd)
Ik heb nu 3 kids en moet zeggen dat het best meevalt.
Tussen de eerste en de tweede zit 2,5 jaar, ik was dus niet zo snel met nummertje 2.
De derde 'doe je er even bij' blijkt bij ons...
Onze kinderen zijn heel makkelijk, nooit 1 nachtje eruit gemoeten voor een huilende babietje, weten dat we daar erg veel mazzel mee hebben.
Verders werk ik nu niet waardoor mijn kinderen naast school gewoon hobbies hebben zoals ballet en paardrijden...
Tuurlijk heb ik het drukker dan vroeger toen ze alleen nog maar naar de peuterspeelzaal gingen, maar des te meer kan je je 'vrije momenten' goed benutten als ze op school zitten.
Met goed overleg met partner gaat het prima hier, zonder al te veel stress.
Het is maar wat je wil!!!De een is gelukkig met 1 kind, de ander met 4.
Groetjes Roos.(mama van Noa 7, Jade 4, Lenthe 9 mnd)