zo snel weer zwanger

Maar er is toch een verschil, mijn zoontje was 10 maanden toen ik zwanger raakte.... nou probeer een kind van 10 maanden maar eens uit te leggen dat er een baby in je buik zit... bij die van ons lukte dat niet haha.
En ik bedoel bij begrijpen dan eigenlijk dat een kind van anderhalf nog niet echt weet dat je voorzichtig moet doen met een baby, dat je er nog niet echt mee kan spelen en wat het precies betekent dat er een echt mensje bijkomt.

Maar het verhaal dat jij vertelt heb ik ook wel eens gehoord. Dat kinderen heel open en gevoelig zijn voor bepaalde zaken geloof ik meteen.

Groetjes, Noor

Ja Noor dat begrijp ik helemaal maar ik moest weer even aan terugdenken dus ik moest het even kwijt echt   ze zaten mij allemaal raar aan te kijken toen ik vertelde dat ik weer zwanger was dat vergeet ik nooit meer ze hadden niet verwacht dat het zo snel zou lukken wij trouwens ook niet. Ik dacht o we gaan weer leuk klussen gelijk raak pats boem ja mooi bij milton  was ik gestopt in augustus met de pil toen december gingen we naar londen met de eurostar toen zei mijn vriend je ben toch niet zwanger ik zeg niet dat ik weet maar ik weet nog goed ik was heel erg emotioneel ik kon niet zoveel hebben we gingen naar familie in londen en toen met oud en nieuw stonden ze erop dat  ik een wijntje mee zou drinken ik zeg vooruit een dan en toen was er ook een mooi baby dat ik zei ga je mee en dat baby was ook erg tot mij aangetrokken en wou bij mij zitten en we kwamen thuis en ik maar afwachten toen ook naar de dokter gegaan om te laten testen en jou hoor positief. Ik mag niet klagen  . Trouwens ik moet milton nou 3 ook weleens terugroepen voorzichtig met je zusje je kan met haar nog niet zo spelen als je leeftijdgenoten dat is moeilijk te begrijpen voor een peuter maar dat komt allemaal wel goed het is zo leuk om ze samen bezig te zien groetjes lisette
groetjes lisette  

Terug
Bovenaan