zo snel weer zwanger

Hallo

Wij zijn het gaan proberen toen milton 1 jaar en 7 mnd was ik had mijn spiraal laten verwijderen we dachten het zal nog wel even duren dat het zover is maar het was gelijk raak.

groetjes lisette

Hey dames,

Ik werk ook 3 dagen (25 uur) heb daarbuiten het hele huishouden, 2 honden en een verbouwing.......

Toch kan ik het heel goed combineren ( bedoel ik niet flauw voor degene die het moeilijk vinden), nu is de kleine wel makkelijk. Heb ik geluk dat mijn ouders oppassen 2 dagen en de derde werk ik 's nachts dan is mijn vriend thuis. Is wel eens zwaar als ik niet naar bed kan een dag, maar dan doe ik gewoon wat minder ( of heel veel koffie). Ik heb wel echt geleerd dat je ook wat kan laten liggen tot morgen en dat je tijd moet maken voor leuke dingen.

En het plannen van een zwangerschap gaat gewoon niet.....Ik denk dat er altijd voor en nadelen zijn bij een bepaalde leeftijd... Ik heb het voordeel dat Jordy nu nog veel slaapt overdag dus als ik moe ben kan ik ook ff rusten, een vriendin van mij is ook weer zwanger en zij heeft er eentje van ruim 2 die nu in de NEE fase zit. Zij heeft het echt wel zwaarder dan mij  .

En ja over praktische zaken, het gaan zoals het gaat. Als de kleine er is gaat Jordy naar een groot bed is dan ook bijna 1,5. Toen lag ik ook al in een groot bed...

Groetjes Wendy

Onze dochter is inmiddels ruim 7 maanden. Ik vind het moederschap geweldig, maar ik ben ook nog niet toe aan een tweede baby.

Dit vooral omdat ik mijn oude lijf nog niet terug heb. Begrijp me niet verkeerd, daar heb ik geen trauma van ofzo, maar ik wil wel weer graag een paar kilo's afvallen voordat ik hopelijk voor de tweede keer zwanger raak. Ook merk ik dat mijn lijf echt nog niet volledig hersteld is. Artsen geven aan dat het  voor je lijf goed is  om een jaar te wachten na een bevalling met een tweede zwangerschap en daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.

In elk geval hoop ik dat een tweede zwangerschap ons is gegeven, maar op dit moment geniet ik nog erg van het met z'n drietjes zijn.

Veel geluk allemaal met jullie gezinnen!

groetjes,
Lieke

HALLO

Hierbij wil ik alle zwangere meiden even succes wensen ik had ook al eerder gereageerd over hoe zwaar het kan wezen maar het is iets moois en dat blijft zo of je kind nog geen 1 jaar is of 2 er zijn altijd wel nadelen en voordelen dat blijf je bij alles houden maar ik vind het fijn voor jullie dat het gelukt is
Wat andere mensen denken of doen moeten hun weten dit nemen ze je niet meer af   geld zeker voor jou patricia geniet ervan

quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2008 11:06:10'));

HALLO

Hierbij wil ik alle zwangere meiden even succes wensen ik had ook al eerder gereageerd over hoe zwaar het kan wezen maar het is iets moois en dat blijft zo of je kind nog geen 1 jaar is of 2 er zijn altijd wel nadelen en voordelen dat blijf je bij alles houden maar ik vind het fijn voor jullie dat het gelukt is
Wat andere mensen denken of doen moeten hun weten dit nemen ze je niet meer af   geld zeker voor jou patricia geniet ervan

heej lis
tnx
erg lief van je het is idd zo zitten bij alle leeftijden wel voor en nadelen bij,maargoed het komt altijd wel goed:p

liefs patricia

Ik heb een zoon van ruim 7 maanden en ik heb ook altijd gezegd, dat ik het er bij één wil houden of toch zou wachten totdat mijn zoon ruim 2 1/2 is.
Ik kan me niet voorstellen, dat mensen er voor zouden kiezen om het zo druk te hebben. Ik bedoel als de tweede komt, kan de eerste nog amper lopen. Ik heb er zelf een topic over geopend met de vraag of mensen denken, net zo van een tweede te kunnen genieten, als van hun eerste.
Maar goed ik heb niks meer te willen, want IK BEN OOK ZWANGER!!!!!!!
Duidelijk niet gepland en ik heb er al de nodige tranen om gelaten, maar wel gewenst.
Soms is oordelen of veroordelen, makkelijker dan de realiteit en het geluk.
Het is mij zomaar in de schoot geworpen en gegunt, terwijl er mensen zijn die er jaren over doen.
Dus wat zou ik klagen. Ik ben gelukkig en zwanger van een tweede wonder, wat de rest ook zegt.

Groetjes Suus

Hoi,
Toen onze oudste 10 maanden was raakte ik zwanger van onze jongste, uiteindelijk dus 19 maanden v erschil.
Ik heb het niet ervaren als heel zwaar, al zijn er natuurlijk wel zware momenten, bv. als je zelf niet fit bent of zo. Met één kind is dat allemaal veel makkelijker op te vangen.
Sommige moeders vragen zich hier af of ze dan wel kunnen genieten van hun tweede... ik kan zeggen dat ik nog intenser geniet van de tweede. De onzekerheid en het gevoel dat je er in moet komen, in het moederschap, had ik totaal niet bij de tweede.
Wat wel 'jammer' was, is dat een kind van anderhalf nog niets begrijpt van een zwangerschap of van het krijgen van een broertje of zusje. Maar nu, ruim 9 maanden later, wordt het wel steeds leuker, ze spelen en lachen samen heel veel.
En ook bij dit onderwerp geldt weer, doe waar je je prettig bij voelt. Los van het feit dat zwanger raken natuurlijk niet zomaar altijd meteen lukt.
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Hallo

Ik wou even reageren op mijn voorganger noor .Mijn ervaring was met milton toen anderhalf   dat hij mij vertelde dat er een baby in mijn buik zat . De omgeving zoals mijn vriend en moeder geloofde het niet zo maar ik had zoiets laat ik toch maar even bij de dokter testen voor de zekerheid en jou hoor. Ze weten meer dan wij denken.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan