Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen


Hoi meiden,

Leuk.....om van iedereen weer wat te lezen.

Gefeliciteerd Esther met je zwangerschap. Echt leuk joh!!! Ja in het begin die kwaaltjes....en dan alles in je eentje moeten doen. Kan me wel voorstellen dat je moe bent. Duurt nu toch niet zo lang meer dat je man weer komt? Petje af....dat je het zo goed doorstaat.
Ja die peuterpubers he?? Justin is een haantje de voorste en sleept Sander ook nog me in bepaalde dingen. Alleen zou Sander nooit weglopen, maar als Justin nu de benen neemt, dan gaat Sander natuurlijk mee en durft dan wel.
Alles komt wel goed hoor met een tweede.....beetje drukker. Maar als je er toch graag 2 wil, dan zou ik ook niet te lang wachten.

Karin....jij ook nog gefeliciteerd met Joeri. Hij is op dezelfde dag jarig als Justin. Jammer dat hij ziek was zeg. Sander was 2 dagen voor Justin zijn verjaardag ook ziek, dus ik dacht al......als hij Justin maar niet aansteekt. Afgelopen dinsdag was Justin wat ziekelijk. Hij was wat aan de diaree. Hij heeft ook voor het eerst op het potje gepoept. Flink geprezen natuurlijk en hopen dat hij het volhoud, want woensdag ook weer op het potje gedaan.
Fijn dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad.....ook al is het al weer een poosje geleden. Deze week nog en dan nog een weekje werken en dan gaan wij. Ik ben er wel aan toe zeg.

12 weken is je kleine spruit alweer Renata, wat gaat dat snel. Was Dylan zo dwars door alle veranderingen? Sander heeft het ook met flagen. Op het moment gaat het heel goed gelukkig. Hij heeft natuurlijk wel z'n momenten, maar vooral met z'n beiden gaat het heel goed nu. Ze kunnen echt heel leuk samen spelen....vooral nu weer met het nieuwe speelgoed. Dat maakt mezelf ook weer een stuk rustiger. Hoewel ik het druk genoeg heb zo tegen de vakantie, want ik werk wat extra af en toe.
Dylan wordt toch in januari 4 jaar?

En Daantje.....jullie vakantie zit er al weer bijna op. Wat een slecht weer heb je steeds gehad joh!! Vandaag lijkt het hier wel weer een heerlijke dag te worden. Maar dat leek het gister ook en toen sloeg het ook om tegen 15.00 uur. Dus toen maar weer binnen zitten. Gelukkig kwam de wereld is mooi erop hadden ze wat te doen.

Ik laat het hier maar weer even bij voor nu.......ik kom van de week nog wel even weer kijken hier.

Groetjes Renate
 
Hoi allemaal kwam effe gauw kijken en gelijk weer een boel berichtjes haha!!

Esther GEFELICITEERD met je zwangerschap lijkt me inderdaad erg zwaar nu je even alleen bent! Probeer je verder niet te druk te maken een tweede loopt vaak heel anders en vaak ook gemakkelijker vond ik! En een goede tip INBAKENEN ik heb het nu bij alle drie gedaan en je weet het mijn kindjes sliepen en slapen erg goed je gaat het ook steeds vaker horen het geeft ze echt een heel veilig gevoel!

Hier gaat het wel goed zit effe gauw bij te komen het ging 4 dagen lang heel erg goed met Dylan en nu is het weer effe pet, het komt niet door die kleine maar gewoon door weet ik veel wat! Dylan is echt heel erg zorgzaam voor Davey en is ook bang dat we nog naar het ziekenhuis toe moeten daar heeft hij het nog steeds over!
Danny is nu een echte boef hoor, hij heeft het weer uitgevonden met zijn broodkorstjes hij wil ze gewoon niet eten en dan die blik in zijn ogen je kan dan echt niet boos worden of streng doen vreselijk maar ook verder erg gaaf hij doet nu ook geregeld een plasje op de wc en dan op het knopje drukken geweldig vind hij het daarom lukt het ook denk ik hahah!

Nou ik ga nog even wat doen lees gauw wel weer hier!
Groetjes Renata
 
Hallo allemaal,



bedankt voor al jullie leuke reacties! Doet weer goed hoor! Want ik heb
het nu gewoon zoooo gehad. Ruben is zo moeilijk. Hij heeft ook diarree
dus heeft elk uur een vieze luier die ik dan weer mag verschonen...en
ondertussen is het helemaal rood en dik in zijn luiergebied en heeft ie
veel pijn. Zo sneu! Maar hij was dus jengelig en luisterde niet. Ik ben
uit mijn slof gesloten en heb geschreeuwd tegen hem. Daar voel ik me nu
zo schuldig over...want ik vind het een teken van niet onder controle
kunnen houden en ik geloof ook dat schreeuwen niet nodig is. Maar ik
heb het toch gedaan...hij schrok ook heel erg en begon zo hard te
krijsen..maar ja, hij krijst al de hele dag dus echt verschil hoorde ik
niet...



Hij slaapt nu maar zijn bedritueel weet hij ook al zo te verlengen. Hij
was altijd zo makkelijk maar echt van de ene dag op de andere is dat
over. Tandenpoesten lukt niet meer...luier veschonen lukt niet meer.
Alles is een gevecht bij ons. Is dan herkenbaar?



En Michelle...ik hoefde het gelukkig niet over de telefoon te vertellen
want we wisten het op vakantie al...een paar dagen voordat ik weer naar
Nl vertrok. Gelukkig wel. Hij vindt het heel leuk maar ook eng. Vooral
gezien onze geschiedenis van het eerste anderhalf jaar. Logisch
natuurlijk...ikz ie ook erg op tegen de slapeloze nachten. BAH!! Maar
eerst zal ik blij zijn als dat misselijke rotgevoel weg is..want ik ben
de hele dag en nacht misselijk. Vreselijk!!



Ik ga nu lekker naar beneden en op de bank liggen lezen. Heb ik zin in.
Jullie allemaal een prettig weekend en ik heb over 3 dagen mijn man
terug...JOEHOEE!!



groetjes


 
hoi moeders,

Nou Es nog van harte leuk hoor en nog twee dagen en dan ben je weer met zijn 3(4) tjes  het zal dan allemaal wel wat beter gaan hoop ik, je hoeft dan niet alles meer alleen te doen en grote kans dat Ruben weer "gewoon"gaat doen als alles weer compleet is. nog even volhouden.
Renate, waar ga je heen op vak, (staat vast wel ergens, maar er staat zoveel).Blijf je in Nederland, hopen dat het weer beter wordt, of naar de zon. In ieder geval een goede vakantie toegewenst.
Joeri heeft eigenlijk niet zo vaak van die echte slechte periodes, maar als hij die dan heeft dan vergeet ik altijd dat hij niet altijd zo is en dan ben ik het wel heel snel zat. Vaak blijkt ook dat hij dan een paar dagen later verkouden of zo wordt, dus hij voelde zich dan niet lekker.Tanden poetsen is ons nog nooit echt goed gelukt, meestal kan je net 1 keer de borstel heen en weer bewegen per kant en dan kom je echt niet verder. Dus ik ben benieuwd bij het 1e tandarts bezoek.

groetjes karin
 
hoi hoi ohhh gelukkig maar dat jullie samen nog effe hebben kunnen genieten van het grote nieuws. tja irri he dat misselijk gedoe, ik had daar ook zo last van bij michelle zo erug dat ik bijna spijt had dat ik zwanger was  voelde me zo rot!!. maar gaat over!!! je bent zeker wel super blij je mannetje weer thuis heerlijkkkk, wat is het eigelijk snel gegaan( na mij gevoel dan) voor jou lijk het natuurlijk een eeuwigheid. nou nog effe aftellen en dan is tie weer bij je.( lijk mij niet dat tie gelijk moet werken toch????). en tja michelle is ook zo dwars hoor tis echt die peuterpuberteit, niets is goed, ook veel huilen om niet goed van te worden maar verder gaat het wel en dat schreeuwen tja ik kan niets zeggen schreeuw elke dag wel een keer, ze luisterde gewoon echt niet en dat is gewoon je reactie( dus niets om je schuldig over te voelen). en 9 van de 10 keer intereseerd ze het helemaal niet gaat gewoon hard zitten lachen..etters zijn het !!! hahhahaha, verder heb ik niet zoveel te melden alleen leuk dat er weer gebabbeld wordt hiero( karin, eshter, renata, renate. het wordt bijna weer als vanouds hahaha nou ga effe nog wat doen hiero doei doei tot snel  
 

He Ladies,

Leuk.....al die berichtjes hier. Ik zal nog ff berichtje sschrijven, denk de laatste voor de vakantie.

Ik ben morgen nog vrij en dan nog 2 drukke dagen werken en dan......Jippee! Vakantie. Wij blijven in Nederland en gaan naar Ermelo. Ik hoop dus dat het weer wel wat beter gaat worden, want dit is niets. Ben wel blij dat we in een huisje zitten en niet in een tent, want dat lijkt me echt heeeeeel koud op het moment (en nat)
Ik heb via airmails kaartjes besteld voor Dolfinarium en we willen nog een dagje met de kids naar JulianToren in Apeldoorn. Is een van jullie daar wel eens geweest?? en is dat leuk voor kids van 3 en 2 jaar??
En voor de rest zien we wel even wat we gaan doen.
Maandag gaan we weg, dus ik heb het hele weekend om te wassen, want ik denk dat we wel heel veel mee moeten nemen. Voor mooi weer en voor slecht weer. We blijven 2 weken weg, misschien 3, maar dat is ook weer afhankelijk van het weer en hoe het ons bevalt.

Leuk Esther.....morgen je mannetje weer in je armen sluiten!!
 Ik hoop voor je dat je niet te lang  misselijk  bent. De meesten de 1e 3 maanden, maar van Justin ben ik wel 7 maanden beroert geweest. Vooral s'morgens. Ik had ook altijd een pakje crackers in de tas....als ik me dan even niet lekker voelde en ik at een paar hapjes, dan werd het wel weer ietsje beter. En aardappels.....ik vond ze vreselijk (niet dat ik ze nu zooo heerlijk vind) maar alleen die lucht van gekookte aardappels pffff als ik er nog aan denk.
En voel je je maar niet schuldig dat je een keer hebt geschreeuwd tegen Ruben. Als je het helemaal even hebt gehad, dan gebeurt dat iedereen wel eens een keer. Sander kon er ook nooit zo goed tegen als ik een keer uit mijn slof schoot. Justin lacht me vierkant uit en gaat heerlijk verder waar hij gebleven was. Op het moment hebben we weer heerlijke oranje potlood strepen op de mooie witte muur staan .   Bij Justin en Sander helpt toch het beste rustig blijven (wat natuurlijk niet altijd lukt) en  ze op de trap zetten.

Laatst waren ze elkaar zo aan het klieren dat ik al tegen ze zei.....doe het nu niet want het wordt huilen (klink al net als mijn moeder destijds haha) en ja hoor daar lagen ze allebei op de grond.....elkaar zeer gedaan natuurlijk. Ik was het gedoe zoooooo zat, dat ik ze allebei op de trap heb gezet. Naast elkaar zaten ze te brullen (leek ook wel komisch) en ze waren helemaal vergeten dat ze elkaar aan het klieren waren. Maar na zo'n moment kunnen ze gelukkig weer poeslief met elkaar spelen.
Ik moet ook zeggen dat het op het moment gelukkig wel goed gaat met z'n tweeen.   Er waren van die momenten pfffffff. Nu heel af en toe nog wel wat, maar Justin bijt goed van zich af......dat heeft hij wel geleerd inmiddels. Als Sander hem slaat, dan mept hij gewoon terug, dus Sander bedenkt zich nog wel een keer voor hij wat bij zijn broertje doet (gelukkig maar)

Tanden poetsen gaat bij ons gelukkig wel goed, dat is met Justin ook wel strijd geweest. Ik maak er nu een spelletje van en doe net of ik kan zien wat ze allemaal gegeten hebben die dag. Dus dan ben ik aan het poetsen en dan zie ik het ijsje van die dag (en dat moet ff weggepoetst worden) en dan zie ik het brood of de melk enz enz. Justin heeft dan de grootste lol en laat het poetsen tenminste toe.

Zoo dit was het voor nu maar even.......ik gelooof dat het wle weer een heel verhaal geworden is. Ik zie dat ik ook typfouten aan het maken ben, dus let daar maar niet op.

Groetjes Renate




 
jeetje  ###&&   wat is er met het forum aan de hand. Ik kom er steeds bijna niet in. eerst 10 x klikken op het onderwerp, dan op pagina 3 en dan schiet ie weer terug naar het onderwerp. dat zullen jullie ook wel hebben denk ik.###&&&  

Hier is verder alles ok Joeri is 2 dagen bij opa en oma aan het logeren, want die hebben vakantie. Vandaag was hij naar de kinderboederij en morgen gaat hij naar een andere dus die heeft de tijd van zijn leven. ik vind het dan wel altijd raar als ik dan naar het dorp of zo ga, het is dan zo kaal en niemand die weet dat ik een kind heb.We hebben een verassing als hij thuiskomt, we hebben een klein rood katertje van 7 weken. Ben benieuwd. We hebben al een poesvan bijna een jaar en het leek ons wel leuk voor haar. Ik geloof, Renata, dat het weer hier weer bijtrekt dus lekker weer op je vakantie. Ik heb het ook zo geprobeerd met tandenpoetsen, de 1e twee dagen ging het echt super, maar dan is het al niet nieuw meer en dan is het weer drama.Maar weer wat nieuws verzinnen. En Es hoe is het samen met je  mannetje, gaat het weer wat beter? En de  andere mamas  hoe is het met jullie?   groetjes karin
 
jeetje  ###&&   wat is er met het forum aan de hand. Ik kom er steeds bijna niet in. eerst 10 x klikken op het onderwerp, dan op pagina 3 en dan schiet ie weer terug naar het onderwerp. dat zullen jullie ook wel hebben denk ik.###&&&  

Hier is verder alles ok Joeri is 2 dagen bij opa en oma aan het logeren, want die hebben vakantie. Vandaag was hij naar de kinderboederij en morgen gaat hij naar een andere dus die heeft de tijd van zijn leven. ik vind het dan wel altijd raar als ik dan naar het dorp of zo ga, het is dan zo kaal en niemand die weet dat ik een kind heb.We hebben een verassing als hij thuiskomt, we hebben een klein rood katertje van 7 weken. Ben benieuwd. We hebben al een poesvan bijna een jaar en het leek ons wel leuk voor haar. Ik geloof, Renata, dat het weer hier weer bijtrekt dus lekker weer op je vakantie. Ik heb het ook zo geprobeerd met tandenpoetsen, de 1e twee dagen ging het echt super, maar dan is het al niet nieuw meer en dan is het weer drama.Maar weer wat nieuws verzinnen. En Es hoe is het samen met je  mannetje, gaat het weer wat beter? En de  andere mamas  hoe is het met jullie?   groetjes karin
 
Terug
Bovenaan