Hoi meiden,
Leuk.....om van iedereen weer wat te lezen.
Gefeliciteerd Esther met je zwangerschap. Echt leuk joh!!! Ja in het begin die kwaaltjes....en dan alles in je eentje moeten doen. Kan me wel voorstellen dat je moe bent. Duurt nu toch niet zo lang meer dat je man weer komt? Petje af....dat je het zo goed doorstaat.
Ja die peuterpubers he?? Justin is een haantje de voorste en sleept Sander ook nog me in bepaalde dingen. Alleen zou Sander nooit weglopen, maar als Justin nu de benen neemt, dan gaat Sander natuurlijk mee en durft dan wel.
Alles komt wel goed hoor met een tweede.....beetje drukker. Maar als je er toch graag 2 wil, dan zou ik ook niet te lang wachten.
Karin....jij ook nog gefeliciteerd met Joeri. Hij is op dezelfde dag jarig als Justin. Jammer dat hij ziek was zeg. Sander was 2 dagen voor Justin zijn verjaardag ook ziek, dus ik dacht al......als hij Justin maar niet aansteekt. Afgelopen dinsdag was Justin wat ziekelijk. Hij was wat aan de diaree. Hij heeft ook voor het eerst op het potje gepoept. Flink geprezen natuurlijk en hopen dat hij het volhoud, want woensdag ook weer op het potje gedaan.
Fijn dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad.....ook al is het al weer een poosje geleden. Deze week nog en dan nog een weekje werken en dan gaan wij. Ik ben er wel aan toe zeg.
12 weken is je kleine spruit alweer Renata, wat gaat dat snel. Was Dylan zo dwars door alle veranderingen? Sander heeft het ook met flagen. Op het moment gaat het heel goed gelukkig. Hij heeft natuurlijk wel z'n momenten, maar vooral met z'n beiden gaat het heel goed nu. Ze kunnen echt heel leuk samen spelen....vooral nu weer met het nieuwe speelgoed. Dat maakt mezelf ook weer een stuk rustiger. Hoewel ik het druk genoeg heb zo tegen de vakantie, want ik werk wat extra af en toe.
Dylan wordt toch in januari 4 jaar?
En Daantje.....jullie vakantie zit er al weer bijna op. Wat een slecht weer heb je steeds gehad joh!! Vandaag lijkt het hier wel weer een heerlijke dag te worden. Maar dat leek het gister ook en toen sloeg het ook om tegen 15.00 uur. Dus toen maar weer binnen zitten. Gelukkig kwam de wereld is mooi erop hadden ze wat te doen.
Ik laat het hier maar weer even bij voor nu.......ik kom van de week nog wel even weer kijken hier.
Groetjes Renate