Zomer 2003 kleintjes: Renate, Chanel, Renata en anderen

Hoi meiden,

Lekker rustig hier weer iedereen is zeker lekker van het mooie weer aan het genieten!
Wij wel hoor, heb net even lekker mijn kids moe gemaakt zodat ik straks even wat kan gaan doen, lekker boodschapjes gedaan en de speeltuin en oja de skatebaan die hun gebruiken als glijbaan haha!
Gisteren hebben ze ook lekker in de tuin lopen rommelen en hoop dat het nu zo blijft ik raak toch wel erg verwend van dit weer! Maar was dit ook niet zo 2 jaar geleden , er staat mijn bij dat toen in februari flinke vorst was en in april/mei zaten we toen al in de tuin!
Wat een geheugen he ook alleen maar omdat ik toen zwanger was haha!

Renate wat knap he van die puzzels Danny legt ze er ook zo in nou moest ik pas bij de dokter zijn en daar vertelde ik het aan en die vertelde mij dat het door hun geheugen komt voornamelijk alhoewel hij Danny er ook best wel snel bij vond!
Gelukkig Esther dat het nu weer redelijk goed gaat met je man, ik denk dat de angst altijd wel aanwezig zal blijven maar ik duim heel hatd voor jullie dat het weg blijft! Ben je nu helemaal klaar in je huisje?
En Chanel en Karin hoe gaat het bij jullie?

Ik heb nog 1 vraagje aan jullie allemaal, ik vind / vond dat Dylan en Danny vaak tv keken bij mijn zus en vrienden van ons gebeurde dat ook ik denk dat ze er soms wel eens  3 uur achter zaten op een dag nou ga ik dat vanaf nu beperken want het word ook gewoon erger met Danny die wil echt steeds Bob kijken nu mogen ze van mij smorgens een kwartier kijken en smiddags ook en s avonds ietsjes langer als we dat al halen met eten anders is het een half uurtje ( sesamstraat he) Maar goed hoelang kijken jullie kids tv? Is dit wat ik nu wil gaan doen ook nog te lang?
Nou zitten hun niet achter de computer ofzo hoor maar ik vroeg het me gewoon af ik werd echt helemaal gek van dat stomme ding wat maar aan stond!
Nou meiden dit was het wel weer van mijn kant ga toch maar even mijn ramen zemen en ga dan even lekker in mijn tuintje de folders door bladeren!
Geniet maar lekker van het mooie weer!

Groetjes, Renata
 
Hoi allemaal,
Heerlijk weer is het he? We zijn idd allemaal aan het genieten ervan.
En dan meteen maar de vraag van jou Renata..... Hier kijken ze ook heel veel tv. Soms staat ie ook aan en dan kijkt er helemaal niemand naar, en als ik m  dan uit wil zetten dan schreeuwt Sander om het hardst dat ie aan moet blijven. Maar ik denk dat nu het weer mooier wordt de tv ook wel minder wordt. Wij gaan nu in ieder geval weer veel meer naar buiten. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ikzelf ook een echte tv kijker ben. (heb al bijna vierkante ogen hahahahaha) Maar ik heb niet echt een idee hoelang die aanstaat op een dag. s'morgens kijken ze meestal tot na de tweenies en dan zet ik m uit. En dan soms s'middags de wereld is mooi en dan sávonds   sesamstraat, dus alle uurtjes bij elkaar opgeteld is alweer een hele poos. Justin vind tv ook wel leuk, maar al ie niet aanstaat, dan taalt die er ook niet naar.

Gaan jullie eigenlijk nog leuke dingen doen met de pasen? Ik had zelf het idee om eieren in de tuin te gaan verstoppen. En eerste paasdag gaan we brunchen met de schoonfamilie. Tweede paasdag weet ik eigenlijk nog niet....vind het ook wel lekker om met zijn viertjes thuis te blijven.

Ik heb net een party gehad van TOM DU.....is kinderkleding party. Ze hadden wel weer leuke dingen voor van het zomer. Ik vind alleen dat er meer leuke kleding is voor meisjes dan voor jongens. Waar kopen jullie meestal de kleding van de kids? Voor Sander ga ik heel vaak naar WE. Daar hebben ze echt hele leuke kleding. Voor Justin kan ik daar nu ook terrecht, want ze beginnen met maatje 92 en dat kan hij nu net aan. Hij is ook maar zo smal. En bij de Hema hebben ze nu ook weer een leuke collectie ( en ook heel betaalbaar, is ook belangrijk he?)   Voor Justin ging ik ook nog wel eens naar de Hennes en Mauritz, maar daar vind ik de baby (en kleine kids) wel leuk, maar als ze wat ouder zijn vind ik het weer wat minder.   Nou ja.....genoeg reclame zo hahahhaha (heb nergens aandelen hahahahaha)  

Ik ga er maar weer eens vandoor, anders wordt het zo laat.   Welterusten en tot snel.
Groetjes Renate
 
hoi hoi. ja heerlijk weertje he!!! wij hebben lekker effe de tuin weer zit gereed gemaakt de afgelopen 2 dagen, jeetje he wat een puinhoop krijg je van de winter!!JA renata, hier kijken ze ook best veel tv!! hij gaat sochtends aan tot teletubbies, en dan gaat tie om 11.30 weer aan( dan wil chanelle graag dora kijken). vind ik ook niet erg want is een leer programma, dan gaat tie weer uit en om 15.15 gaat tie weer aan tot eigelijk savonds totdat ik naar bed ga!!. Ze kijken niet constant maar ook ik hou wel van tv!en inderdaad met dit mooie weer ben je toch lekker buiten.HAha renate wat toevallig ik heb steeds om de 3 maanden een dapper- party ook voor kids maarre dat is juist meer voor jongetjes vind ik!! en tis best veel duur hoor!! ik koop nou de laatste tijd bij c&a de kleren ook heel betaalbaar en leuk natuurlijk, en inderdaad h&m heeft bijna niets meer voor onze dreumessen, met babykleertjes heb je keus zat!,ook ga ik veel naar v&d vind ik ook leuke dingen hebben maar ook wel prijzig!! nou bijna en dan kan ik weer hahhaha, mara meestal koop ik toch altijd nog tussendoor hoor!!. leuk joh paaseieren zoeken vond ik vroeger ook altijd geweldig om te doen!! ik ga weinig tot niets doen. zondag ben ik zo en zo bij me mams( komen net terug van euro-disney natuurlijk), en maandag zie ik wel, in ieder geval ga ik eieren met ze verfen heb gister 2 dozen gekocht!!hahah dus heb zat en natuurlijk een lekker ontbijtje erbij!!, ben helaas alleen met pasen mannetje lief moet weer werken maar ach extra centjes in de la!! nou ik ga ook stoppen, en spreek jullie weer na de pasen, want morgen zit ik met me bips in euro-disney hiihihih, tis daar nog warmer als hier heerlijkkkkkkkk doei doei
 
Hoi allemaal,

Bij ons staat de tv eigenlijk niet zoveel aan...maar dat komt misschien ook omdat Ruben op maandag tot en met donderdag naar de creche gaat...maar op vrijdag ,zaterdag en zondag staat de tv niet zoveel aan. Hij vindt de teletubies niet zo bijzonder...en sesamstraat ook niet. Hij vindt alleen Nijntje leuk maar dat is maar 5 minuten om half 6 ofzo...en zelfs dat kijken we niet veel. Hij heeft 1 dvd en dat vindt ie echt fantastisch. Die mag ie 1x per dag kijken...ergens in de avond of zo rond 12 uur...vlak voordat ie naar bed gaat. Het is een muziek DVD van muziek van Beethoven..op ene grappige manier gespeeld...speciaal voor kleintjes. Jaja...hij luistert naar Beethoven en dat is de enige DVD of TV waar hij naar kijkt. Dat duurt een half uur en dan blijft ie heel stil zitten. maar met alle andere dingen is het een draaikont en blijft ie niet zitten. Ik heb net met mijn man afgesproken om de tv niet meer altijd aan te hebben (heb ik de neiging toe omdat ik flutdingen kijk...of gewoon voor herrie op de achtergrond)...maar dat we nu andere dingen doen...en nu wordt het toch lekker weer dus zitten we lekker buiten.

Ik ben zo blij met ons nieuwe huis. Heerlijk een tuin!!! We zaten dus maandag lekker met een kop koffie buiten. Wat is dat lekker zeg! We zijn trouwens een weekend naar center parcs geweest...het was zo leuk om met ons 3tjes te zijn. Ik heb echt genoten om samen te zijn...en lekker zwemmen, wandelen etc....HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En wat is het lekker weer he??????

Wij hebben de volgende controle op 17 mei...wel heel eng hoor...maar het moet. Ik zie er nu al tegenop maar het moet!! Enne, ik hen net een ticket geboekt voor mijzelf en voor Ruben naar Zuid Afrika! Mijn man zit er dan al voor 3 maanden...en ik ga voor 3 en een halve week. Wel een beetje griezelig om alleen te reizen met zo'n actieve jongen....hebben jullie nog tips???

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Esther



groetjes
Esther
 
hoi, jeetje wat is er weer veel geschreven. jammer dat je het niet terug kan lezen als je aan het typen bent want dan weet ik weer niet wie wat geschreven heeft. ik   heb een slecht geheugen.
Maarruh ik zie dat er veel gereisd gaat worden,euro disney, zuid afrika.  wanneer ga je precies naar zuid afrika, esther ?  ik heb helaas geen tips,  maar  Ik heb weleens gehoord om wat nieuw speelgoed te kopen en die tijdens de reis af en toe te geven,daar zijn ze wat zoeter mee dan met het autootje wat ze al maanden kennen. Ik denk dat ik dat van de zomer (we gaan naar zuid frankrijk met de auto) ook ga doen. Vorig jaar was het nog geen probleem toen sliep hij bijna heel de weg,maar nu zit hij al vaak uit uit uit uit te roepen na een kwartier dus dat zal wat worden.
Van het weekend heeft joeri een grotere kamer gekregen, leuk behangetje en veel winni de poeh. Hij vindt het echt prachtig.  Mijn schoonouders zaten gelijk al te grinneken want die denken dat zijn oude kamer voor de tweede is, maar die is echt niet onderweg!! Hij had het behang van zijn oude kamer gehaald dus er moest zowiezo behangen worden en heeft hij ook maar gelijk  een ruimere kamer gekregen. Tv kijken doet hij niet zoveel, hij vraagt wel vaak om de "teptubs" (teletubbies) maar als je die aanzet kijkt hij niet langer dan 5 minuten. savonds staat hij wel aan voor ons maar daar kijkt hij niet naar.  

ik wens iedereen een vrolijk pasen
 

He meiden,

Ik zal hier ook nog ff stukje schrijven. Het is hier thuis lekker rustig, want de kids slapen een nachtje bij opa en oma. Ik moest vanmiddag werken en morgen ook, dus het kwam zo wel mooi uit.   En ze worden natuurlijk lekker verwend daar.  

Wat leuk Karin.....een andere kamer voor Joeri. Wij hebben na de verbouwing een eigen slaapkamer gekregen en Justin is in die van ons gebleven. Daar is het behang nog heel goed, maar daar heb ik wel al een nieuwe rand gekocht....ook van poeh hahhahha grappig he? Sander krijgt ook een nieuwe rand, want die heeft nog van die babybeertjes. Hij krijgt een behangrand van kabouter plop. Maar het moet allemaal nog ff gebeuren he?
We moeten ook buiten om het huis aan de gang. Het ziet er niet zo mooi meer uit nu. In de zandbak zit al bijna geen zand meer. Maar hij moet toch verplaatst worden, dus we hoeven nu niet al het zand er uit te halen om 'm te verplaatsen.  

Ik heb nog ff een vraagje aan jullie......wat voor schoenmaat hebben jullie kleintjes? Ben heel nieuwsgierig, want ik heb geen idee wat gemiddeld is.   Justin is aan nieuwe schoentjes toe.......en voor straks ook weer sandaaltjes. Justin heeft nu maatje 23, is dat groot????

Zo dit is het voor nu, ik ga nog ff tv kijken en ik spreek jullie snel.
Voor iedereen een hele fijne paasdagen!!

  Veel liefs van Sander Justin en Renate
 
hoi hoi we zijn er weer. nou het was wat hoor hahah!! daantje was doodziek in euro-disneymaar al met al was het zooo gaaf!!! eerst de reis natuurlijk 6,5 uur pff wel lang hoor voor chanelle maar ze heeft zich goed gedragen, we zijn gelijk naar het park gegaan met aankomst maar regen he!! snik snik, en ze zeiden nog dat het zo mooi weer werdt, dus hebben we de binnen dingen gedaan, zolals shows en binnen atracties, nou je heb er genoeg ,toen zijn we om 18.00 maar naar onze slaapplaats gegaan we lagen om 20.00 allemaal onder zeil!! de tweede dag was het prachtig mooi weer, maar enorm druk druk druk, sommige wachtijden waren gewoon 1.5 uur wachten die hebben we maar overgeslagen.parades hartikke gaaf ook!! en de disney beesten he die rond lopen daar chanelle dacht dat ze gek werdt hahah helemaal stralen!! echt mooi om te zien!!, de derde dag was alweer de terugreis mara effe nog naar de disney studio.s, die waren ook helemaal te gek!! leuke shows van winnie , donald duck!, erug leuk!! , maar we hebben het weer gehad!! voor herhaling vatbaar, nou verder gaat het goed ga gauw stoppen,doei doei
 
hoi allemaal,

nou het paasweekend is niet zo leuk verlopen hier, want max is sinds vrijdag aan eht overgeven en diaree. ook heeft hij in het weekend koorts gehad maar dat is nu weg. wel drinkt hij genoeg. hij is erg hangerig zit veel op schoot terwijl hij dat normaal neit wil daar is hij veels te beweeglijk voor. gelukkig ben ik morgen nog vrij en dan hoop ik dat hij wat is opgeknapt zodat ik de rest van de week gewoon kan gaan werken.de wasmachine maakt hier nu echt overuren en de lakentjes van zijn bedje zijn op dus we meotne wel blijven wassen.

hoe is jullei paasweekend verlopen?

ik zal de volgende keer wat meer schrijven en reageren op wat jullei allemaal te melden hebben. tot gauw,

groetjes van yvonne
 
Terug
Bovenaan