ZOMER-2006-mammies

Hey meiden,

Hier weereens een teken van leven.Allereerst alle zwangere mama's van harte gefeliciteerd,ik hoop dat jullie niet al te veel kwaaltjes hebben en wens jullie een fijne zwangerschap toe!

Wij hebben 2 januari een gesprek gehad met de arts die bij Corné de operatie zal doen.19 Januari krijgt hij een onderzoek bij de anastesist en dan krijgt hij te horen wanneer hij aan de beurt is.Dus hier wordt nog heel veel geoefend,is ook leuk hoor..hahaha.

Liefs Kitty.

nou nou wat een glitters

Zojuist ons kindje weer gezien. Wat is dat toch mooi hè?! Beeb lag vrij rustig dus we hebben flink wat moeite moeten doen om alles te checken. Het voordeel is dan weer dat we lekker lang konden genieten. Voor zover ziet het er ok uit. Morgen ben ik aan de beurt bij de gyn. Gelukkig want ik heb het idee dat ik wat overgevoelig reageer op de medicijnen. Hopelijk is er iets anders want ik wordt gek van de kriebels en vraag me af wat voor reacties het nog meer geeft... Ben natuurlijk ook benieuwd naar mijn bloeddruk en de planning.

Verder nog steeds (bijna 13 wkn) misselijk maar niet meer zo heel moe. Wel prikkelbaar, brrrrr, hopelijk gaat dat ook nog over.

he hallo dames

hier alles rustig. heb geen last meer van kwaaltjes alleen als ik bepaalde dingen eet blijf ik daar last van houden savonds.
verder voel ik me prima.
we mogen dinsdag weer op controle bij de verloskundige iris gaat gewoon steeds mee.
ze is bij alle drie de echo's geweest en op 2 controle's.
ze gaat dan lief spelen in de speelhoek en bij de echo kijkt ze wel mee op het scherm.
maar mag gewoon rond lopen daar.
en als we klaar zijn krijgt ze een snoepje van de vk.
wij hebben 20 februari de 20 weken echo. ben dan 19 weken en 6 dagen.
want ze zullen met carnaval wel dicht zijn.
kan niet wachten dat ik de baby voel en wat het geslacht wordt.

voor de mama's die nog wachten hoop ik dat ze ook snel zwanger mogen zijn.
ik weet wat het is iedere maand de teleursteling als je ongi wordt.

groeten petra

Hallo meiden,

Nou het gaat lekker hier, ben ziek. Zwaar verkouden, hoesten, koorts en misselijk. Lekker hoor! Gister na de echo kwam het opeens opzetten, hoesten deed ik al maar nu dus ook nog koorts. Vanmorgen opgestaan om te gaan werken, na een nacht woelen, zweten en koud hebben. Maar na 10 min vond ik het toch niet zo'n goed idee dus vriend en dochterlief de deur uit geholpen en met een paracetamol onder de dekens. Na een paar uur trok de koorts weg en voelde ik me wat beter. Helaas komt hij nu weer opzetten.

De echo was prima, alles zit er op en er aan. De kleine man was super bewegelijk en heeft het de echoscopiste knap lastig gemaakt.

Ja jullie lezen het goed, we krijgen er een jongetje bij. Ook al wist ik het eingelijk al, moest er toch even aan wennen. Papa en oma waren in de wolken. En Tess... die leef maar zeggen dat ze een zusje wilde. Tja.... daar is niets meer aan te doen. We zijn er nu allemaal aan gewent en de kleine man is super welkom.

Ik duik de bank weer op. Hopelijk morgen minder beroerd.

Liefs Nanda

wat leuk een jongetje!
hier even weinig te melden op het forum,ben behoorlijk beroerd en heb nergens puf voor.
vreselijk die misselijkheid..maar ja ik moet niet zeiken,ik wou dit zooooo graag! haha.
Mila is ook nog eens ziek,dus wordt het moederschap aardig op de proef gesteld.
Volgende week al eerste afspraak bij verloskundige,spannend!
rustig aan allemaal!
groetjes piewie.

Nanda, een zoon!
Nou ik kan je uit ervaring vertellen dat die kleine ventjes helemaal geweldig zijn
Fijn dat alles goed gaat en ik hoop dat jij ook weer opknapt, groetjes...

pff.. hier wordt het wel zwaar hoor..

Buik zit behoorlijk in de weg en is letterlijk "zwaar", dus vermoeiend voor rug/bekken. Lekker zitten/liggen is er niet meer bij.. Helaas is het dan ook  gedaan met de goede nachtrust. S'nachts rond 3 uur zit ik weer rechtop van het maagzuur en val pas rond half 5 weer in slaap. Dus kan met gemak een gat in de dag slapen.. dit doe ik dus ook maar in de middag even, als Kay ook slaapt. En  ook de buik lijkt heel de dag hard te blijven,.. van de week toch eens aan  de VK vragen,..

Verder begint de nesteldrang hier zich te vertonen.. ik ben nu in de fase:" ik zet straks alles wat in de weg staat in de kamer neer en dan is het óf goed opruimen óf de prullenbak in!!!" Ik wordt gek van de zooi overal!!!! Ik blijf aan het verplaatsen!! dus,.. euh,.. Druk weekend voor de boeg hahahaha!!!

Buiten bovenstaande voel ik me nog steeds prima, daar ben ik heel blij om!!

Nog geen echte kwaaltjes dus, maar wie weet komen die nog wel.. Nog maar een paar weekjes en dan is het zover.. heerlijk!! Wat ben ik benieuwd naar onze kleine... wat zal het zijn?? Wie zal het zijn??

Hoe zal het allemaal gaan straks,.. zucht,.. Nog even fantaseren...

Hoe gaat het bij jullie???

Esmé mv  Kay en ???

(bijna 32 wk zwanger)

@nanda

Een zoon?? wat gaaf!!! Het zal allemaal heel anders zijn, maar wat is het leuk, geloof mij!!

Terug
Bovenaan