ZOMER-2006-mammies

Hey Piewie!

Niet te snel de hoop opgeven hoor, hahaha! Deze keer duurde mijn cyclus waarschijnlijk ook een week korter. Normaal 46 dagen.... En kon nu al ruim voor de berekende datum testen, en postitief, dus mijn laatste cyclus heeft me ook flink in het ootje genomen hoor!   Hou je ons op de hoogte?

Kus, Marieke

Verwarrend hoor Piewie... als ik dan op het forum kijk hoop ik zo dat er een positief bericht van je staat. Ik leef helemaal met je mee en ben me er dan zo bewust van dat het bij ons dit keer lekker snel ging. Want, jeetje wat een spanning brengt het met zich mee. Ik blijf gewoon trouw controleren en hoop een een kerstcadeautje!

Hoe is het met de anderen? Geloof allen babytwee toch? Of zie ik iemand over het hoofd? En Kitty, hoe is het nu, doe je al voor het echie mee?

Liefs allemaal, fijne feestdagen, geniet van al het moois om je heen!

zie andere forum,eindelijk goed nieuws!!!!!!
Ben zwanger!!
tuurlijk reuzeblij,wel nog moeilijk te omvatten..dacht weer zal wel weer niet...
maar toch wel..
afgelopen weekend heb ik positief getest..toch nog elke dag een borrel gedronken met kerst..haha..
meiden ben zo blij,Mila wordt grote zus!
x piewie.

Ik zie dat je het forum gerepareerd hebt om ons het geweldige nieuws te kunnen brengen, fantastisch meid! Van harte gefeliciteerd, hoeraaaaaa

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal een heel mooi 2009 toewensen!! Dat alle droomwensen in vervulling mogen gaan en dat we allemaal mogen gaan genieten van een heerlijk nieuw wondertje in onze armen.

Misschien hadden jullie het al gezien op hyves of op het andere forum in de zwangerenlijst, maar wilde het toch ook nog even hier vermelden.
Ik ben zwanger van een zoon!!!

Moest even aan het idee wennen, omdat ik altijd gedacht heb dat ik alleen maar meiden zou krijgen, maar nu vind ik het echt helemaal geweldig. Heb de eerste kleertjes al gekocht, hahaha.

Verder zijn de medicijnen sinds de kerstdagen helemaal afgebouwd. En het gaat super. Ben echt zó blij!!

Verder gaat alles perfect. Ben weer lekker drie dagen aan het werk en nu de feestdagen voorbij zijn, kunnen we allemaal weer ons normale ritme gaan terugvinden voor een maand of drie. Dan begint mijn zwangerschapsverlof alweer.

Heel veel liefs,
Evelien mv Renée en 21 weken zwanger

Iedereen de beste wensen!!!

Piewie geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd!

Evelien, wat  super een zoon, leuk hoor!! (spreek uit ervaring haha)

Hoe gaat t met alle andere zwangere dames?

Ik ga weer naar de volgende ronde helaas..

xx Baby2

Hallo meiden,

Hier gaat alles prima,  baal alleen  van het forum. Wij waren net lekker aan het kletsen op het Juni 2008 forum, op aanraden van een MOM, en nu is dat ook weer weg. In 2006 werkte het allemaal een stuk beter. Jammer, zo gaan ze trouwe klanten verliezen.

Gister op controle geweest, was wel spannend, na het bloedverlies van begin december. Maar alles was oké! Het hartje klopte vrolijk en mijn baarmoeder was netjes gegroeid.  Heb  wel de hele dag honger... wordt er soms gek van. Gelukkig niet zoveel trek in zoet, maar toch!

Volgende week de 20wk echo, kijk er erg naar uit, mijn moeder gaat ook mee, is wel zo gezellig.. Twijfel nog of ik Tess meeneem. Denk het wel, ze is al erg bezig met de baby. Dan nog een paar dagen werken en daarna lekker een weekje naar Center Parcs! Heb er zin in, al moet ik nu natuurlijk wel uitkijken op de glijbanen enzo. Maar dat maakt niet uit. Lekker met de opa's en oma's, mijn meisje en mannetje genieten.

En gister een afspraak gemaakt voor de pretecho, we gaan naar Babyview in Barendrecht. Vorige keer ben ik in Zoetermeer geweest, was echt super hoe ze het hadden opgezet, groot scherm enzo. Hoop dat het hier ook is. Heeft er iemand ervaring met Barendrecht???

Piewie wat een super nieuws had je meis, heb 1000x geprobeerd om een reactie te plaatsen, maar het wilde echt niet, ben er toen maar even meegestopt. En die borrel kan echt geen kwaad hoor, Ik geloof dat de baby   de eerste weken  niet  van jouw snoept  en krijgt niet jouw alcohol binnen, geen zorgen dus. Tess is ook gezond geboren en toen heb ik op de dag van de test toch echt wel een wijntje achterover geslagen, was een beetje in shock

Evelien een zoon, super toch! Ik zie mezelf ook als meisjes-mama maar mijn gevoel zegt dat dit wel eens een jongen kan zijn. Zwangerschap verloopt gewoon wat moeizamer  Hopelijk weten wij het ook volgende week.

Babytwee, balen meis, ik duim dat je snel goed nieuws hebt voor ons! Dikke knuf voor jouw!

Ik ga maar weer eens werken, fijne dag allemaal

Dikke knuffel Nanda

Hee Nanda, mooi dat het zo goed gaat. Als je het volgende week weet,
mogen wij het dan ook weten...? Ben benieuwd, want ik zie jou ook als
een meisjes-mamma.

Babytwee, wat ontzettend jammer. Maar je had december toch al een
beetje uit je hoofd gezet, dacht ik. Ga lekker voor januari, ook leuk
hoor ;)

Piewie, Marieke, hoe gaat het. Al een beetje gewend aan het idee dat je weer zwanger bent. Gaat de tijd snel hè?!

En Evelien, mamma van een jongen zijn is geweldig (meisje natuurlijk ook maar daar kan ik (nog) niet voor spreken)! Ik kan ook niet wachten tot ik het met eigen ogen gezien heb. Ben zo benieuwd.

Kitty, gaat alles goed, je bent zo stil...

Met deze zwangere-hormonen-bom gaat het best goed. Het lijkt of ik iets minder moe ben (ssssttttt) alleen die misselijkheid blijft hetzelfde. ’s Ochtends gaat het wel maar gedurende de middag en avond wordt het telkens erger. Bleeehhhh, dat mag nu na 12 weken wel eens overgaan hoor!
as dinsdag hebben we weer een echo en woensdag bespreking met de gyn. Ben benieuwd hoe onze beeb er dan uitziet. Kijk er naar uit!

Veel liefs allemaal.

Terug
Bovenaan