ZOMER-2006-mammies

Hoi hoi

Sorry dat ik niet eerder geschreven heb, was dus gewoon ongesteld geworden..
Helaas.. Ben ook even wat minder actief opt forum want zo ben ik er zoveel mee bezig en duurt die maand zo lang... vandaar, maar kom zeker af e toe even speiekm hoe het met iedereen is!

xx

handig handig...  ooohhhh, ben  vergeten om goed in te loggen en nu dus verklapt wie  babytwee is oohh dommieie.. sssssstttt he!!??

o jeee.... you blew your cover, ik zeg niets!

Wel jammer voor je dat je alweer een ronde verder bent, we leven met je mee maar je hoeft je heus niet te verontschuldigen als je eventjes geen zin hebt om te melden dat je weer ongesteld bent geworden. Kan me voorstellen dat het goed is om er niet telkens mee bezig te zijn. We horen het toch wel als je zwanger bent, neem ik aan.

De echo van gisteren hb ik op “ons forum” gezet... voor de liefhebber van raadplaatjes

Hoihoi,

Hé wat leuk weer wat nieuwe berichtjes!

@Babytwee/Bianca... ben blij dat iedereen het nu een beetje weet, altijd bang voor een vergissing en je naam te typen.

@toulouse, leuk, ga zo ff kijken. Heb alleen heel weinig van Tess bewaard, alleen nog wat speciale dingetjes en de nu wat grotere dingen, jammer had graag wat met je willen ruilen (heb een vriendinnetje die best krap zit een beetje geholpen, dus was voor eht goede doel zeg maar)

Hier gaat alles zijn gangetje, ben wel erg moe, maar ja dat ben ik heel vaak, ook als ik niet zwanger ben. Zo maar eens kijken of ik wat koffie kan drinken want ik krijg mijn ogen niet open.

groetjes Nanda, mv Tess en 22+1wk zwanger

Hoi hoi meiden,

Hier nog niet zo veel te melden hoor.13 Maart zal de "ontknoping"plaatsvinden en dan moet Corné    drie á vier dagen rust houden en dan....tja ik vrees dat hij dan geen rust meer zal hebben..hahahaha...

@Nanda,wauw een jongetje...gaaf!!Geniet  maar lekker van je zwangerschap hoor meid!

@Stephanie/Toulouse  ben je nou alweer 16weken zwanger wat gaat het toch rap eeyz.En waarschijnlijk  een broertje voor Sijn...geweldig,Twee van die knappe kanjers.

@Mikki,wat lief van je.Ik hoop ook dat ze snel zwanger zullen zijn.

@Marloes gaat alles nog goed.Ben benieuwd wat voor geslacht jullie wondertje zal hebben.

@Bianca.....wauw wat gaaf....ik lees het net pas....gossie,zo leuk!Ik hoop dat  er snel een wondertje in je buik mag groeien.Ik gun het jullie van harte.

Liefs Kitty en Tess  

WHAHAHHA!

@ Bianca: wat ben jij een stiekumerd.... Gelukkig ben je beter in het bewaren van tijdelijke babyshower geheimen, hahahah! Gaaf hoor, helemaal leuk voor jullie. Je kan natuurlijk wel raden Esmé gelijk op wraak gaat zitten broeden, hahaha!

En wat leuk dat we al zoveel geslachten weten zeg. Wij willen het deze keer ook wel weten, dat betekend dus gewoon vragen.... Bij Thomas was het ook overduidelijk een jochie. ( Nee hoor mw, het geslacht is ab-so-luut niet te zien...?) En Bij Nina was alles zo anders en mijn gevoel ook dus dat moest wel een meisje worden.... En het werd een meisje. En nu? Is het weer heel anders, maar de keuze's zijn op. Mijn gevoel zegt jochie, maar omdat alles zo anders word zal het zel een mietje worden, hahah, van beide iets, hihihi!

Kitty, ik vind het zo spannend voor jullie! Ik hoop dat je nog even lekker met de meeste van ons kan samen mee zwangeren, gezellig! en die zwanger lijst van makkelijk nog veel langer....

Kus, Marieke

@ Mama van Thomas

Ik wist al dat het Bianca was. Ken haar te goed zodat ik het al snel door had hihi..

Maar wat betreft wraak... jij was toch ook betrokken bij mijn kraamfeest?? Dus tsja,..

Ik zou zeggen rond het einde elke dag piekfijn op de bank zitten he!! voor je het weet...

@ Bianca

Oeps! Maar misschien wel beter zo,.. nu kun je er gewoon over praten.

En wat ik al zei; als ik je tzt  ga bellen dat de kleine er is, ga jij mij iets anders vertellen!! Let maar op!!    

Esmé mv Kay en ???

(35 wk zwanger)

Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij. Nu een goede 26 weken zwanger en het gaat super. Begin al lekker rond te worden, iedereen denkt dat ik al veel verder ben. Was met Renée ook zo hoor, ik draag nogal ruim zeg maar. Baby trappelt er lustig op los, wel heel anders als z'n zus, die lag meer te draaien, deze jongen trappelt echt. Leuk hoor, dat ik nu al voel dat het twee heel verschillende kindjes zijn.

Verder weinig spannende dingen te vertellen. Woensdag weer op controle bij gyn, maar voel me prima. Af en toe wordt ik door mijn bekken even teruggefloten. Ik heb om me heen wel gezien, dat het heel belangrijk is, dat ik dan luister en het rustig aan doe. Werken gaat nog prima en we hebben weer lekker het oude ritme te pakken.

Tussendoor begonnen aan het uitmesten van de studeerkamer. Dat wordt straks de babykamer en er moet een hoop weggegooid worden. Verder ook al een beetje aan het kijken wat we met het kamertje willen doen. Niet te veel in iedergeval. Een lekkere rustige babykamer met een paar "jongenshints". Ben ook maar al begonnen met alle kleren van Renée op te ruimen die ik in de jaren had bewaard. Da's toch wel raar hoor, om die weg te doen. Maar gelukkig kan ik er een paar vriendinnetjes heel blij mee maken, dus dat scheelt weer.

Heb er echt zin in om de babykamer te voorzien van meubels en spulletjes. Dan wordt het allemaal toch wat tastbaarder, ook voor Renée.

De afgelopen drie weken elk weekend een kraambezoek gehad. Héél gezellig. Ik heb er zo'n zin in. Veel meer dan de eerste keer, heb ik nu echt zin in het babietje. Bij een eerste weet je toch niet echt wat je te wachten staat.

Esmé, jullie zijn ons eerst volgende kraambezoek. Spannend hé. Het beginnen nu echt de laatste weken te worden voor jullie. Ik ben zó benieuwd wat het zal zijn bij jullie!! En wat ontzettend gaaf dat die meiden een babyshower hadden georganiseerd. Je verdient het echt!!

Kitty, ik hoop ook dat Corné z'n ontknoping snel succes oplevert. Ik zal voor jou, Bianca en alle andere mama's die nog zwanger willen worden een kaarsje branden. Het gaat vast helemaal goed komen!!

Groetjes,
Evelien

Terug
Bovenaan