Hallo allemaal,
Hier weer eens een berichtje van mij. Nu een goede 26 weken zwanger en het gaat super. Begin al lekker rond te worden, iedereen denkt dat ik al veel verder ben. Was met Renée ook zo hoor, ik draag nogal ruim zeg maar. Baby trappelt er lustig op los, wel heel anders als z'n zus, die lag meer te draaien, deze jongen trappelt echt. Leuk hoor, dat ik nu al voel dat het twee heel verschillende kindjes zijn.
Verder weinig spannende dingen te vertellen. Woensdag weer op controle bij gyn, maar voel me prima. Af en toe wordt ik door mijn bekken even teruggefloten. Ik heb om me heen wel gezien, dat het heel belangrijk is, dat ik dan luister en het rustig aan doe. Werken gaat nog prima en we hebben weer lekker het oude ritme te pakken.
Tussendoor begonnen aan het uitmesten van de studeerkamer. Dat wordt straks de babykamer en er moet een hoop weggegooid worden. Verder ook al een beetje aan het kijken wat we met het kamertje willen doen. Niet te veel in iedergeval. Een lekkere rustige babykamer met een paar "jongenshints". Ben ook maar al begonnen met alle kleren van Renée op te ruimen die ik in de jaren had bewaard. Da's toch wel raar hoor, om die weg te doen. Maar gelukkig kan ik er een paar vriendinnetjes heel blij mee maken, dus dat scheelt weer.
Heb er echt zin in om de babykamer te voorzien van meubels en spulletjes. Dan wordt het allemaal toch wat tastbaarder, ook voor Renée.
De afgelopen drie weken elk weekend een kraambezoek gehad. Héél gezellig. Ik heb er zo'n zin in. Veel meer dan de eerste keer, heb ik nu echt zin in het babietje. Bij een eerste weet je toch niet echt wat je te wachten staat.
Esmé, jullie zijn ons eerst volgende kraambezoek. Spannend hé. Het beginnen nu echt de laatste weken te worden voor jullie. Ik ben zó benieuwd wat het zal zijn bij jullie!! En wat ontzettend gaaf dat die meiden een babyshower hadden georganiseerd. Je verdient het echt!!
Kitty, ik hoop ook dat Corné z'n ontknoping snel succes oplevert. Ik zal voor jou, Bianca en alle andere mama's die nog zwanger willen worden een kaarsje branden. Het gaat vast helemaal goed komen!!
Groetjes,
Evelien