ZOMER-2006-mammies

Jeetje Nanda, dat lijkt me iid wel moeilijk voor je, om het je schoonzus te vertellen. Misschien heeft je schoonmoeder haar een beetje voorbereidt? Maar waarom moet jij zo lang wachten op controle? Of heb ik iets gemist? In ieder geval veel sterkte met afwachten. Veel liefs van mij die alleen een beetje spotting bleek te hebben gisteren .

Hoihoi,

Jeetje Toulouse je maakt het spannend! Het kan dus nog steeds heel goed! Ik duim nog een beetje harder (had verder toch niets te doen).

Hier waar ik nu woon heb je weinig keus aan vk's dus de enige gebeld die mijn gebied doet. En hier doen ze de intake na de 10e week en dan krijg je een verwijsbrief voor een echo, waarna je weer een afspraak moet/kan maken voor de echo. Tot de 2e controle doen ze hier geen doptone, omdat de kans klein is dat ze iets voor de 14wk horen. Dus de echo is het enige bewijs dat het goed zit en natuurlijk geen bloeding. Maar daar ben ik dan onzeker van want ik heb met de geboorte van Tess ook problemen gehad dat mijn lichaam niet altijd doet wat het moet doen (placenta kwam niet). Ik ga er vanuit dat het allemaal in orde is, broeken knellen, ben de laatste dagen heel erg misselijk en heel moe... Het is gewoon afwachten en dat is moeilijk (met Tess had ik nu al het hartje gezien en was gerust gesteld).

Liefs Nanda(ik duim voor je)

Hoi   mama's

Wat spannend allemaal weer zeg!

Gefeliciteerd Nanda!! Wat heerlijk voor je!!
Is ook fijn dat t snel is gelukt!
Soms duurt de maand echt te lang hoor.. dat wachten pff, niet leuk.
Maar goed, hier komt vast wel een keer ook met een bakje glitters hahahahahah (ohoh wat een benamingen toch weer hihi)

Heb 1 x de ovulatiesticks gebruikt maar heb een hele regelmatige cyclus en weet ongeveer wel wanneer eisprong dan is en dan veel "klussen'' zoals dat hier heet.. (zoontje luistert graag naar cd van kabouter plop en de naam van  kabouter kus krijgt dan ook meteen een vreemde bijsmaak..)

Nou eind nov pas weer nod dus druk druk hier en wachten wachten..

Succes allemaal en de zwangeren; genieten geblazen!!

Liefs baby2

En toulouse? vertel vertel,.. spannend!!

en babytwee, kabouter klus is dan wel een leuke bijnaam voor je man/vriend whahaha!

Hola, Hola! Al weer op pagina 2, niet in slaap vallen dames?

@Toulouse, heb je al nieuws meis?

Ik ga snel werken! Dan eindelijk weekend!

Liefs Nanda

GOEDEMORGEN lieve meiden!!! Afgelopen dinsdag ging ik naar de huisarts voor mijn rug en kwam terug met een afspraak voor de mammapoli. Gisteren al moest ik ineens op controle omdat ik een grote bobbel in mijn borst heb. Ineens was zwanger worden “the least of my worries” om het zo maar te zeggen. Ik heb me 36 uur heel erg ongerust gemaakt en onzeker gevoeld. Ik heb gemerkt dat het me zwaar viel. Niet zozeer mijn kwetsbaarheid maar het feit dat ik nu de zorg over een kind heb. De meest vreselijke scenario’s speelden zich in mijn hoofd af. MAAR alles is goed, het is gewoon een beetje verdwaald klierweefsel. Jullie kunnen je waarschijnlijk wel voorstellen hoe opgelucht ik ben. Dus weer over naar de orde van alle dag. Vandaag zit ik op mijn gemiddelde nod dus ik verwacht nu ook ongesteld te worden. Testers heb ik niet eens meer in huis want die maak ik toch steeds op. Kost me een vermogen.

Carpe diëm dames!

Jeetje,.. dat is schrikken!!!

Gelukkig alles met goede afloop.. Maar het zet je wel weer even aan het denken hè?

Hoe dan ook blijf ik nog even duimen draaien voor nóg een goed nieuwtje..

en anders op naar de volgende ronde!

Esmé

Hups Toulouse  en weer back to earth! Jeetje das schrikken ja!
Gelukkig dat alles goed is..!

Duim voor je mee dat je snel nog goed noeuws krijgt!

Ga snel wer verder hier met de poets (vreselijk) maar dan is vast allemaal weer schoon voor kabouter klus thuis komt hahahaha (Esmé, vriendlief kon er ook erg om lachen)

Terug
Bovenaan