ZOMER-2006-mammies

Hey Evelien! Fijn dat alles goed gaat! Lekker is dat hé?

En Kitty: wat leven wij met  jullie mee zeg, hahahha! Arme Corné, wij zullen hier de druk wel even oppvoeren voor jullie, vragen we straks allemaal hoe het was de eerste keer na "de" ontknoping, hihihi! Voor hetzelfde geld voelen die arme zaadjes zich zo bevrijd dat ze zich boven op je storten, hahahah!

Wij hebben van de week de 12 weken echo gehad. Super weer zeg! Het blijft raar en spannend ook al is het de derde.... Deze baby is weer heel anders. Deze sprong nu al alle kanten op! Geen idee of dat normaal is, wij dachten allebei dat ie straks ADHD heeft of epilepsie.... Volgende keer eens navragen maar. Zal vast wel goed wezen. Baby liet wel al 2 handjes met 10 vingers zien, hij deed echt zwaaien naar ons, zo van: zie je mama en papa? 10 vingers heb ik alvast...

Kus, Marieke

Leuk om van iedereen hier die updates te lezen!

12 weken alweer Marieke.. pff gaat snel!

Hier worden het echt de laatste loodjes..

Enorm veel harde buiken en een héél erg sterk en beweeglijk kindje. Op dit moment zit ik echt met kromme tenen te type omdat de kleine mijn buik lijkt te willen ontwrichten!!! Ga dus ook na dit berichtje mn bedje in.

Daarbij wordt ik met de dag onrustiger.. Ik was heel de zwangerschap heel relax, maar nu..

Ben wat prikkelbaarder, emotioneler (dat hebben  er een deel  gezien whhahaha), maar ook wat meer gespannen. Het komt nu allemaal wel heel dichtbij! Omdat ik ook het idee heb dat de kleine zich eerder zal melden dan de uitgerekende datum, heb ik me afgelopen dagen aardig in de rondte gepoets en gedaan. Slaapkamer geverft, voorzolder uitgemest, elke lade in huis uitgeplozen en noem 't maar op!  Ben helemaal onrustig whahhahaa!!! Nu heb ik door dat gedoe weer heel erg last van mijn bekken, maar ja, eigen schuld dikke bult he!! zucht.. Tis ook zo moeilijk niks doen!!!

Hopelijk laat mijn voorgevoel me niet in de steek, want als ik dit nog 4 weken moet volhouden (mijn poets- en opruimdrang) dan ben ik straks helemáál gesloopt whahahaha.. en daarbij moet Roger ook niet teveel wennen aan mn poetsdrang hihi..

Ik rommel hier dus nog wat aan en wacht braaf af of de kleine zich nog wil draaien voor 25 februari. Ik krijg dan weer een echo om  de  ligging te bepalen.  Als de kleine dan nóg in stuit ligt zal er niet veel later een geplande keizersnede gepland worden..  Spannend dus!!

Slaap lekker allemaal! De kleine schopt me richting bedje hier!!

Esmé mv Kay en ???

( 36 wk zwanger)

hallo allemaal

@bianca hopelijk mag je je snel onder de zwangere begeven.
is vervelend als je iedere maand de rode duivels ziet komen.

alle andere zwangere geniet ervan en hopelijk weinig kwaaltjes.

hier alles prima heb alleen wat last van plassen sinds vandaag effe in de gaten houden anders morgen maar een plasje brengen naar de H.A.P
om een blaasontsteking uit tesluiten. meer dames last van een beetje raar zeurend gevoel tijdens het plassen maar niet in de plasbuis meer in de buik/blaas?
morgen alweer 19 weken en we hebben de 20 weken echo vrijdag de 20ste februari 3 jaar geleden hadden we de 11 weken echo van iris. (was onze trouwdag.)

we hebben bedje al gekocht en een maxicosi en quinny zapp besteld. box heb ik over genomen van een vriendin van vroeger. dit moesten w enu kopen omdat we het toen geleend hadden van mijn schoonzus en we het net terug gegeven hadden voor de zomer vakantie en ze dit verder uitgeleend heeft.

we zijn benieuwd of er een jongetje of meisje in de buik zit.

groeten petra

Grrr,.. gisteren al erg veel last van mijn buik en vandaag flinke voorweeen!

Wil uiteraard niks zeggen, maar was wel even vergeten hoe ze voelde.. niet lekker!

Ik denk dat ik nu wel een serieus teken is dat ik toch echt even een stapje terug moet doen..

Dus geen gekke dingen meer hier en braaf afwachten.

Hoe gaat het met de rest van de dames??

Esmé mv Kay en ???

(36 wk zwanger)

Hoi hoi

Eveline, wat heerlijk dat t goed gaat !! Geniet er lekker van he!!

Marieke (mv thomas) Wat ga je snel zeg heej, al weer 12 wkn!! Kwaaltje vrije tijd nu?

Petra dankje wel, ik hoop t ook!

Hoe gaat t met de rest van de buikjes club haha??

Esmeeke, hou je nog maar even in he, je bent pas over ene maand aan de beurt haha of je kan van de week beginnen, dan heb ik mn nod en dus klopt je uitspraak dat we elkaar evt goed nieuws kunnen brengen..
Al denk ik t deze maand weer van niet, heb vanmorgen tst gedaan (kon me niet inhouden) en die was negatief. Was een vroeg test van testpoint dus die zou al wel moeten aangeven als het raak zou zijn. (di 17e nod). Dusss dan maar weer op naar de volgende maand. Ga nu heel trouw die vitamines van de etos slikken, misschien helpt t!?

xx

hey meiden,
leuk om jullie up to dates te lezen.
Wat gaat z'on tweede zwangerschap toch snel zeg,ik ben ook alweer 11 weken.
we hebben ook een drukke maand februari,dus dan vliegen de dagen helemaal voorbij.
Voel me wel aardig,avontoe nog wat misselijk en s'avonds gauw moe.
wordt allemaal wel steeds echter nu,riem kan al niet meer om de broek en ik ben ook al druk aan het opruimen geslagen(erg he)..
Nou doe het allemaal rustig aan(probeer ik ook )
groetjes piewie.

Hè   verdorie!!... Wat ongelooflijk balen zeg..

Maar ehm,.. Ik zei toch dat we elkaar gingen bellen

Kop op!!! 2009 wordt een geweldig jaar in vele opzichten!! Vertrouw daar op..

Esmé

Terug
Bovenaan