ZOMER-2006-mammies

ff up, we waren wat ver naar achter geraakt :)

Hier alles goed, rustig aan dat wel, te veel inspanning geeft veel pijn. Maar met een extra dag thuis is het beter te doen. Alleen wel jammer van mijn vrije dagen. Over een week of wat kan ik iemand in gaan werken  en dan is het af tellen. Nog maar 8.5 week werken, zo onwerkelijk. Maar ook zo fijn! Ben wel moe, slaap slecht door da tik moeilijk kan draaien en daardoor steeds wakker wordt.

Vanavond weer naar de vk. Even naar beebje luisteren! Heerlijk.

Helaas lijkt het erop dat de operatie van Tess niet gelukt is, haar oog is weer aan het tranen. Nu heeft ze er ook nog 2 ontstoken oggjes bij, dus dat helpt ook niet. Hopelijk gaat het toch weer open en is ze er vanaf.

@Bianca, meis ik blijf voor je duimen hoor.

Groetjes Nanda

Even hupperdepup
Hoe gaat t met iedereen?
Gaat al wel snel he?!!

Hier nog geen nieuws, weer wachten... grmpf...niet mn sterkste kant haha.

Nou Esmé hoop dat je gelijk krijgt hoor, jij bevallen en ik net zwanger dat zou geweldig zijn haha!

Nou succes allemaal!!

xxx Bianca

Hey meiden,

Even weer helemaal bijgelezen,was effe geleden.
Goed om te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat.
Bianca ik duim voor je hoor!

Vrijdag zou de grote "ontknopingsdag"zijn geweest,maar we kregen vorige week een telefoontje van het ziekenhuis dat er andere bezigheden in de OK zijn....dusssss uitgesteld.BALEN!!!!17 April is mijn Corné aan de beurt.Was echt balen,maar hebben we weer wat meer oefentijd zal ik maar zeggen(Hoewel we het al best goed kunnen hoor...hahahaha)
Ach ja we blijven vol goede moed.
Het beste voor alle zwangere onder ons en natuurlijk ook voor de "klussers"!

Veel liefs Kitty

Hey Kitty,

Wat balen voor jullie en dan ook nog eens zoveel langer moeten wachten, dat is niet eerlijk. Gelukkig blijven jullie positief en dat is het belangrijkste.

@Bianca, mijn duimen zullen over uren maken voor je. Ik hoop het zo!

Hier alles zijn gangetje, we zijn begonnen met de verbouwing, nu 3 dagen verder en ik heb het wel al gehad, overal stof van de gips platen. Maar goed we gaan vrolijk door. Hopelijk vanavond de eerste balken voor de nieuwe kamer van Tess erin... Nog een lange weg te gaan.

Groetjes Nanda

Hè Bianca, jammer meid, was idd leuk als je nog net met je vriendin zwanger kon zijn. Maar ik las net dat Gwen geboren is... tenzij jij iets weet wat wij nog niet weten ;) en anders op naar de laatste ;-) ronde. Sterkte en succes!

Jemig Kitty, was dat eventjes een domper? Weer een maand wachten... mag je trouwens meteen aan de slag dan, na de ontknoping? Dat wordt een mooie zomer voor je man, haha!

Esmé, van harte moeders. Heb zo her en der bij gelezen en geloof dat jij om de dag een ander geboorte scenario hebt moeten verwerken. Ben benieuwd wat het uiteindelijk geworden is. Hopelijk viel het je mee.

Nanda, wat ben je ver al en zo rustig. Ik zit nu al te springen om de kamers te gaan doen. Balen van Tess d’r operatie, heb je nog een nagesprek... zou het aanvragen ivm met de oogjes nu. Gelukkig kan je een dagje minder gaan werken, moet maar hè. En waar heb je pijn dan? Vervelend voor je.

Zouden er zo langzamerhand niet meer 2006-mammies willen aansluiten hier... of zijn alle gezinnetjes compleet. Vast niet!!!

Kan me soms niet voorstellen dat ik alweer op de helft van de zwangerschap zit. De vakantie was heerlijk. Was echt toe aan wat zonneschijn. Maar wie niet hè?! Merk nu ook dat ik rustig aan moet doen. Heb al harde buiken (is dat normaal met 20 weken). En een pijn rechtsboven in mijn buik, richting de zijkant. Dit baart mij een beetje zorgen aangezien ik dat ook had bij Stijn. Woensdag eventjes aan de gyn vragen of ie mijn urine kan controleren. Hopelijk is het niet mijn lever. Verder groei ik behoorlijk en voel ik me goed. Niet meer misselijk!!! Kijk echt uit naar deze tweede helft van de zwangerschap.

Liefs allemaal en zet ’m op!!!

Whaha, en of Bianca iets wist... van harte meid, het is je gegund, liefs!

jaja hihi joeoepieieie   of in termen te blijven voor dit forum hhi :

GLITTERSSSS******* ****   ********** ************** ***** ****** *********** ********** ******************   ******** ******* *************** **************
**************** ***** ******* ****************** *********** *********** ********* ***************** *******************
******** ********* **** ****************** ************** ***************   ************* *********   **************** ***********   ********************
************** **************   ********** ********** *************** ************ ************ *************** **************** *************** ************* ************* ***************** *************** ********************
************* **************** *************** **********************   *************** ******** *****************   ******************* ********* ************** ******** ********** ******* ***********
************** ******************* ********** ******** *************** *************** ***********
************* ** ****************** ********   ************* ******************** *************** ************ ***************   ********************* ********* ********************

hahaha hyper de hyper   xxxxx

Hoi allemaal,

Bianca strooi er maar lekker op los!! Het is je gegeunt meisje!

@Toulouse, tja kan me wel heel erg druk gaan maken dat we nog geen kamer hebben en zo maar dat maakt het er niet sneller op. Dus blijf ik maar rustig, komt allemaal wel goed. Als het snel af moet zijn de hulptroepen snel aanwezig :)
De pijn zit hem in mijn heupen, opstaan en liggen is een ramp, net als lang staan, dan doet mijn rug er ook nog pijn bij. Gelukkig is het nu weer even te  doen. Als ik éénmaal bezig ben gaat het wel, alleen 's nachts is het geen pretje, slaap daardoor ook heel slecht, omdraaien is het ergste. Maar goed idd ben ik al een heel eind... gewoon tanden op elkaar en door gaan ;-)

Vraag jij idd maar eens goed aan je gyn of hij alles eens extra kan checken, onrust is niet goed voor de baby. Ik hoop dat het gewoon maar een pijntje is en dat het snel weer weg is.

@Esmé, nogmaals van Harte! geniet ervan.

Ik ga weer eens aan het werk :-( De zin is ver te zoeken.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan