ZOMER-2006-mammies

Hé dames!

Toulouse, wat schrikken zeg! Gelukkig wel snel goeie uitslag erna! En hoe is het nu met je ongie? Of nog steeds niks?? Ben benieuwd!

Haha, "kabouter Klus", ik heb hier ook wel ff om moeten lachen! Moest er ook even aan denken toen dochterlief weer Kabouter Plop aan het kijken was. (Had bijna de naam van mijn dochter geschreven  Was wel leuk voor jullie geweest. Nanda, ben benieuwd wie die 3 zijn die je in gedachte hebt. Mocht je ze noemen, zeg ik toch niet of ik erbij zit of niet. Helaas zullen jullie dan nog even tot kerst moeten wachten of eerder als ik mijn buikie niet meer verstopt krijg, maar tot op heden is nog niks te merken. Ben vandaag 6w5d.)

Vrijdag heb ik een echo gehad. Een mooi wondertje van 5,8mm en een kloppend hartje. Toch wel fijn, nu is het voor manlief ook iets reeëler. Minder is dat ik sinds dinsdagavond vaker last heb van mijn buik. Niet echt pijn, maar meer zo'n zeurderig gevoel. Moeilijk te omschrijven, het ene moment voel ik me propvol en andere moment uitgehongerd en dat met een vlaag misselijkheid erbij. Jakkie! Maarja, alles voor het goede doel, toch?!

X April

WHOEAAAAAAAAAAAAAAAAA, rara wie er gisteren eindelijk een positieve test had: IK!!!!

Ben zo’n beetje de rest van de dag van slag geweest. Het is ineens zo onwerkelijk. Maar alle stukjes vallen op zijn plaats; af en toe maagzuur, opvliegers, bandenpijn. Jeetje jongens ik ben zwanger, wat nu?

laalallalalalalla, kan de hele dag wel zingen en dansen

Jaaahhh Toulouse Gefeliciteeeerd!!!!!

Wat een geweldig mooi nieuws!!!

Spring ook even met je mee haha

Liefs baby2

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

WAT SUPER SUPER SUPER SUPER !!!!!!!!!!!

Ik ben zo ongelooflijk blij voor je!!!!

(maakt even een dansje door de kamer)

Wat gaaf zeg!

Geniet er maar lekker van meid, het is je gegunt!

Esmé

Toulouse , ik lees eerst je nare verhaal en gelukkig heb je goed nieuws gehad daarna.
Lees net je geweldige nieuws ! wat heerlijk.
gefeliciteerd!
ik verheug me ook zo op positief nieuws , dan zou er echt een last van me afvallen.
Ik vindt er zo langzamerkand niet veel meer aan.
Deze week wordt weer spannend, al heb ik er niet zo veel vetrouwen meer in.
Als het goed is wordt ik ongeveer eind deze week ongesteld of niet..
ik heb wel wat last van kwaaltjes,maar dat had ik de vorige keren ook wel eens.
Van de week ook weer van twee hele bekenden nieuws gehoord dat ze zwanger waren,ik vondt het heel moeilijk om te horen omdat ze zo dicht bij me staan.
Geniet van je gweldige nieuws meid.liefs piewie.

ach Piewie, dat valt ook niet mee als je zó graag wilt. Ik hoop van harte dat je ook zwanger bent, dat zou wel zo gezellig zijn toch?!

oh ja vergeet nog dat ik het grote nieuws nog eventjes rustig hou... van de week persoonlijk vertellen aan deze en gene ;) kijk is naar uit, hihi. Heb een leuke polo voor Stijn met een tractor en "ik wordt b(r)oer".

Hey Toulouse,
Ook ik ken jou van de 2006 mama's!!!!! Ik zal je een hint geven. Mijn naam was toen Safraan en ik kreeg een tweeling wat niet goed ging..... Weet je het?
Zag dat je zwanger bent... Gefeliciteerd!!!! Ik ben nu 14 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Lusana (toen Safraan)

Terug
Bovenaan