Zou het?

<p> Hoi allemaal,</p><p>Ik zou vandaag mijn Nod krijgen maar niks. Normaal voel ik het aankomen met krampen. Alles blijft uit.</p><p>Test gedaan maar zie geen streep. Ofja als ik er naar blijf kijken lijkt het op een streep maar kan ook verbeelding zijn he ?</p><p>Iemand hier ervaring mee? Ik hoop zo dat het raak is!!</p><p> </p><p>Liefs</p>
 
Hoi hoi,
Wat spannend zeg! Zo heb ik heel wat testen versleten... ja ik zie
een streep... nee toch niet..
Om gek van te worden!
Ik zou over een dag of 3 nog eens testen en zien wat het word.
Ik hoop voor je dat het raak is?
Groetjes Siska.
 
Je zou ook morgenochtend of zondagochtend kunnen testen met ochtendurine.  Als je nog maar net over tijd bent, is je hcg nog niet heel hoog en kun je beter met ochtendurine testen. Spannend!  
 
Hier heb ik ook last van al 2 testen negatief. Vandaag is mn 3e gemiste nod morgenvroeg ga ik testen met ochtendurine. Smorgens is de hcg het hoogst. Hoop voor je dat het raak is ??
 
Bedankt voor jullie reacties! 
Ik heb indd vanmorgen al met ochtendurine getest maar niks. En zal indd het hcg nog te laag zijn.
Heb me voorgenomen als ik het dit weekend niet word maandagochtend weer te testen. Vind het zo vreselijk spannend! 
Voel me wel echt zwanger haha steeds honger, een heel raar gevoel hebben, heel erg moe... scheelt dat ik dit weekend allebei de dagen moet werken en het lekker lange diensten zijn en het dus zo maandag is?
 
@juultjeww
 
ik had vanochtend precies hetzelfde. Het is mn nod dag en ik ben niet ongesteld, voel ook niet de kwaaltjes die ik normaal gesproken voor mn ongesteldheid krijg. De test was wel negatief. Dit is wel een nagelbijtertje.. dat wachten
 
Pffffff!! 
Ik kon me niet beheersen en toch even een kv test van 5euro gekocht en net gedaan. I know niet handig als t zo pril is. Maar het lijkt of er nu echt een streepje is. Krijg hem niet op foto vastgelegd. Morgen ochtend nogmaals een testje... 
Nope toch niet wachten?
@gebruiker10082548
Ja gek is dat he, en ook dat gevoel blijven houden dat je je niet in je eigen doen voelt zeg maar. Hoop dat jij ook positief gaat testen!! Succes alvast!!
 
Terug
Bovenaan