Zou het?

@kistyy
mijn cyclus is 25 dagen en ben heel soms ongesteld met 24, maar nooit later. Joelang is die van jou? 
 
Hoi SjaMee, zeven dagen ? ik heb hier ook wel gelezen dat vrouwen nog negatieve testen hadden bij 11 dagen overtijd en pas met twee weken positief testen. Die ontwetendheid is echt killing. Absoluut niet zo makkelijk en vanzelfsprekend zoals het altijd in films is ? testje en je weet het? ben heel benieuwd. Hoop dat je positief test! 
 
Ja dat hoop ik ook. Vorige zwangerschap was ook heel laat pas positief. Dus we zien het wel. 
Voel me vandaag niet lekker. Misselijk, kokhalzen, erg moe en hoofdpijn. Ik hoop dat dit een goed teken is 
 
Hoeveel dagen overtijd was je toen voordat je een positief test had? 
Ik hoop echt voor je dat dit zwangerschapskwaaltjes zijn! Ik kan er bij mij geen pijl op trekken. Hoop dat ik later deze week nog positief test of duidelijkere aanwijzingen krijg. 
 
@Sjamee
Pff dat moet lastig zijn.. hoop dat het voor jouw ook raak is! 
@HFox
Mijn cyclus is altijd 32dagen geweest. Nu 5dagen overtijd. 
Zag vanmorgen dat ik toch wel echt donkere tepels heb gekregen en je de aders nu echt over heeeeel duidelijk ziet...  manmanman wat een onzekerheid zo he?
 
@kirstyy
 
klinkt goed. Ik denk ook donkerdere tepels te zien, maar ben op het moment nergens zeker van. Straks zie of voel ik dingen die er niet zijn en eindigt het alsnog in een teleurstelling. :( hoop ook echt dat dit wachten straks zin heeft gehad. Probeer zaterdag ( nod +7) pas weer een test te doen, mocht er voor die tijd nog niets gebeurd zijn. 
 
Precies maar het is zo moeilijk om niet te denken "aaaah zou het?"
Ik heb nu sensitest strips besteld veel positieve reactie over gehoord. 2voor 5 van kv en action deed ik steeds maar niks. Vind clearblue nu "te duur" om eveb te checken of t wel of niet is. Wacht liever dat ik een streepje zie en dan clearblue erbij halen?
Welke heb jij gebruikt?
 
Dat is het nare er van .. we weten het niet meer precies. We waren wel 2 weken in Spanje op vakantie en heb in het begin 2 keer getest. 2x negatief dus dronk gewoon alcohol enz. En toen we thuis kwamen weer getest. Toen stond er 3+ weken en later bleek dat ik toen al 5 weken was. En dat zou de tijd van nu ook kunnen zijn. 28 mei eerste dag van laatste ongesteldheid. 
Vanmiddag ook zo beroerd met werken. En dan is een dag met kinderen wel pittig (werk in de kinderopvang) ze vragen veel aandacht. Dus je bent wel snel door de dag heen maar het is niet prettig werken. Nog 1 dag en dan lang weekend ? 
 
Terug
Bovenaan