Zou het?

jammer hfox
hier weer beetje bloed verlies gehad maar symptomen  verdwijnen niet
rare is op nod was test negatief 
 
 
Ik heb ook nog steeds symptomen dat is het rare. Ik ben heel moe, nog lichte kramp, ik heb steeds een ijzersmaak in mn mond en ik ruik van alles heel sterk. Tintelingen en trillerig. Vanmiddag afspraak huisarts. Ik voel me vanochtend best beroerd. Even kijken of de huisarts wat meer duidelijkheid kan geven.. 
 
Hoi hoi dames,
Ik was heel druk met werk vandaar. Zelf nog geen test meer durven doen en wacht er mee tot zondag denk ik. Nu 1week overtijd... 
Spannend hoop dat het voor jullie raak is.
@HFox ah wat rot zeg... indd hopen dat het de volgende ronde jullie gegund is! Veel succes alvasg!
 
Ik ga jullie op de hoogte houden! ?
 
De update!
Ik heb afgelopeb week de verloskundige gebeld en het verhaal uitgelegd. De vk gaf aan als ik komende week niet ongesteld werd ik vrijdag mocht langs komen.
Gisterochtend een test gedaan en die verassend genoeg dik positief! De vk terug gebeld (ik ken haar prive, en kon altijd bellen) nou de afspraak stond voor over 2weken gepland want dan had ik zeker kans om t hartje te horen. Helemaal prima.
Vanmorgen wakker geworden met heel veel bloed. Vk gebeld en ik mocht meteen langs komen voor een echo, het vruchtje was er nog maar met hoeveel moeite ze heeft gedaan (ook inwendige echo) helaas geen hartje gevonden. 
We denken zelf heel erg dan het is gekomen door afgelopen week, ik heb toen een flinke astmatische aanval gehad en omdat ik toen geen positieve test had niet bij nagedacht. Maar heb toen in t zkh 3x hele zware verneveling gehad voor t weg trok. Maar dit is wss te zwaar geweest voor t vruchtje... 
Hoe schuldig ik me nu ook voel, de vk gaf aan je hebt geen positieve test gehad dus waarmee moest je rekening houden? En dat is waar. Hoe erg het nu is... we laten het afkomen en we zien het wel... even een nuchtere instelling na zo'n tijd. 
Dan zijn jullie op de hoogte... 
Jullie al positieve testen gehad?
 
Maar het hartje gaat vanaf 6 weken kloppen ben je nog niet te vroeg dan voor een echo ? Dat je later terug mag komen voor een nieuwe echo ?
Hoop voor je dat je nog goed nieuws  krijgt
Sterkte ermee ?
 
Terug
Bovenaan