Zou het?

@sjamee
oh lastig en moeilijk zeg! ja en als je negatief test en je bent op vakantie waarom zou je dan de alcohol laten staan toch? kon je ook niet weten. ben heel benieuwd naar morgen, mocht je gaan testen.
ja en de kinderopvang is nu natuurlijk heavy! ik werk zelf in de horeca en dat gaat me dan denk ik ook niet in de koude kleren zitten.
 
Achja we zullen het zien.. kan me er druk om maken maar we zien t allemaal wel. Ga nu iig slapen. Heb mn slaap hard nodig haha. Welterusten en ik ga er eens over na denken of we gaan testen Morgen vroeg haha 
 
@ SjaMee en Kirstyy
 
volgens mij ben ik zojuist ongesteld geworden helaas. Jammer, maar ben deels ook wel blij dat die onwetendheid afgelopen is. Maar weer fijn klussen deze maand en zien het dan wel.. houd me op de hoogte van jullie voortgang. 
 
hierb3 dagen bloed verlies gehad ipv 7 
mijn borsten voelen zwaarder als er voor en sinds vandaag rare steekjes 
wat denken jullie
 
Ik ben ook aan het twijfelen. Heb wel wat kramp en licht bloedverlies. Het is ook wat roze van kleur. Niet het donkerrode en de hoeveelheid die ik normaal de eerste dagen heb. Daarnaast ben ik ook wat misselijk en doodmoe.. de titel Zou het? is nog steeds van toepassing denk ik..
 
Ik heb vannacht volgens mij een miskraam gehad. Gisterochtend had ik licht bloedverlies, beetje roze kleur. Vannacht had ik enorme krampen in mn buik en werd het bloeden veel meer. Hierin zaten ook stolsels en stukjes weefsel. Daarbij ook rugpijn. 2 dagen geleden had ik ook geen last meer van gevoelige tepels. Hopen dat het volgende maand wel goed gaat. 
 
Terug
Bovenaan