Zou het?

Hallo allemaal. Ik ben vandaag 4 dagen over tijd en 2x een test gedaan en 2x negatief. Morgen vroeg weer testen. Ben erg benieuwd. Voel me opzich prima. 
Net gestopt met de pil dus misschien daardoor laat. Vorige keer was ik gelijk na de pil zwanger. (Dochter is nu 2 jaar) dit is dus weer 1e ronde na stoppen van de pil 
 
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en voel ook nog niets aankomen. Ik ben nooit te laat, altijd 25 of 24 dagen. Zonet een test gedaan, maar is negatief (KV) zal morgen ochtend proberen met ochtenurine ?
 
Spannend zeg! Het wachten is zo vreselijk ?
Ik blijf nog steeds echt een inimini streepje zien maar dus niet vast te leggen op foto. Laat het nu even 2 a 3 dagen rusten en dan eens kijken.
Ik ben ook altijd heel regelmatig altijd dag 32 en dan word ik t snachts... we blijven hopen!
Hopen dat we snel over kunnen gaan naar een a dere titel?
 
Het wachten is inderdaad het vervelendste. Ik hoop het zo! Voor jou en voor mij. Succen met die 2 a 3 dagen ? ik denk dat dat zal voelen als een eeuwigheid! 
 
Vanochtend een test gedaan maar ook deze weer negatief. Dit is mn derde dag overtijd. Ik zal ook maar even geduld moeten hebben tot het weekend en dan opnieuw testen ??
 
Terug
Bovenaan