Zou het??

gek gekke is dat ik opeens heel erge steken kreeg die me flink zeer deden voor ik ongesteld werd....mijn buik voelde ook heel week aan....ik kon er niks tegen aan hebben want het deed echt pijn. Nu verga ik van de rugpijn en krampen....nog nooit zoveel last van gehad. We vinden het zo vreemd allemaal.

Wij zijn gelukkig niet bepaald vies van sex gelukkig, en hebben sowieso bijna elke dag wel sex, dus het zal vroeg of laat moeten lukken :)

Och wat jammer nou Valesca. Balen zeg. Ook omdat je toch echt overtijd was.

Hoe is het verder met de anderen? Nog nieuws?

Elleste

Hoi Elleste,

nee ben nu 5 dagen overtijd en test toch echt negatief, dus ga morgen gyn bellen. Voel me ook niet zwanger ofzo....dus wil dat ie bloedtest gaat doen en inwendige echo om te kijken rond welke dag ik zo ongeveer zit...en als dat niet help opnieuw een hysteroscopie om te kijken of de boel soms weer verkleefd zit!!

Spannend vind ik het eigenlijk niet meer, ga er niet meer vanuit dat ik zwanger ben...zit nu meer te wachten op de eerste druppel bloed!!

gr Yosha

quote: Valesca79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2009 12:04:34'));

gister avond flinke steken in mijn buik en lage rugpijn...vanmorgen nog erger en ben net ongesteld geworden

snap er niks van....ben nog nooit te laat geweest en nu ruim 5 dagen en ben nog steeds misselijk.

ik voelde iets en met afvegen zag ik toch echt bloed.....voel me nu ook ongesteld met flinke buikpijn en rugpijn :(

Hè, wat jammer Valesca! Het lijkt precies op mijn situatie in april... Ook 5 dagen overtijd en de dag voor de ongesteldheid kwam ineens flinke steken in buik en rug.
Hopelijk heb je de volgende maand meer geluk!

dank je voor je lieve bericht hierop ;)

Idd, volgende keer beter....we zijn pas 2 maanden bezig, dus ik mag er nog niet teveel van verwachten, maar met zoiets krijgt men toch even hoop.

Nu gewoon ervanuit gaan niet zwanger te zijn tot ik een positieve test in handen heb.

Aan de andere kant heeft het heel veel goeds gebracht. Mijn partner wilde wel graag kids, maar wilde er niet over praten en niet dat ik er iets over zei...daardoor twijfelde ik of hij wel echt zou willen. Mijn vriend had ook sterk het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn en kwam helemaal los. Hij was zo vreselijk lief en kon niet ophouden te praten over hoe geweldig hij het zou vinden als ik zwanger zou zijn. Hij had het er al over meer te willen helpen in huis en wat voorn spullen we allemaal zouden moeten kopen als het zover zou zijn enz enz. Ik heb vrijdag een super leuke dag met hem gehad, en al mijn twijfels zijn verdwenen.

Dus hoe vervelend zaterdag de pijn en daarna bloed ook was, het heeft onze relatie zeker goed gedaan en daarom kan ik er heel positief over denken :)

Hi meiden,

Goh elke dag sex, nou dat is voor mij wel heel erg veel. Ik moet wel zeggen dat wij voordat we een kinderwens haden vaker, fijner en ongedwongener sex hadden dan nu. Het is toch ene beetje gepland, vanaf dag 8 tot 16 plan ik het om de dag en dan ben ik het daarna goed beu. De laatste week voor mijn NOD gaat het dan ongedwongener, das wel fijn. Deze maand trouwens niet gepland, had er echt even geen zin in. Scheelt misschien al wel dat ik al richting de anderhalf jaar 'proberen' ga.

Yosha: Balen, ik hoop dat je gevoel je bedriegt. Jij was toch tijdelijk weer even aan de pil gegaan op advies van de gyn? Is het misschien zo dat daarom je lichaam een beetje in de war is? Ik hoop toch goed nieuws te lezen na je bezoek aan de HA.. Hou je ons op de hoogte?

Nou ik ga maar weer wachten... ik zit in mijn laatste wachtweek. Zaterdag ongeveer zou mijn NOD moeten zijn, ondanks het niet plannen, toch wel weer spannend.   Pffffff....

Wenser

Hoi,

nou hier nog niets gewijzigd....heb assistente gyn gesproken en morgen belt de gyn mij zelf en gaan we even overleggen hoe of wat....

Maaaaaar ben echt niet zwanger hoor, dat had ik nu wel gevoeld en dan had een week na NOD de test wel wat laten zien......maar dat geeft niet, als mijn lichaam het maar gewoon blijft doen en niet zo irri als nu!!

gr Yosha

Hey meiden,

Blijft balen als je toch weer ongesteld wordt. Zeker als je het pas een paar dagen later wordt dan verwacht. Ergens krijg je dan helemaal hoop. Moet zeggen dat het na vorige week weer  een stuk beter gaat. We gaan weer vol goede moed de volgende ronde in (als mijn ongesteldheid een keer gaat stoppen.....).
Ben wel begonnen met temperaturen. Heb zoiets van als we straks naar de HA gaan, dan wil ik die vast hebben niet niet naar huis gestuurd worden om het alsnog te doen. De waardes zeggen me nu nog niets en gaan in ieder geval deze maand geen   invloed hebben op de seks. Wel hebben mijn mannetje en ik afgesproken om deze maand maar eens lekker veel te gaan klussen. Wie weet helpt het.
Daarnaast ben ik een stuk rustiger, heb een afspraak gemaakt bij een kinesioloog. Die maakt door middel van spiertesten contact met je onderbewustzijn. Misschien komt daar iets uit wat nuttig is. Dus lukt het deze ronde  niet, dan heb ik volgende ronde hulp.
Al vrees ik dat ik tegen mijn NOD daar toch weer anders over denk.

Ik wens julie veel sterkte en hoop dat iedereen snel de volgende ronde in kan gaan. Zwanger worden is natuurlijk nog beter.

XX
Gizmo

Terug
Bovenaan