Zou het??

Ik probeer nergens op te rekenen, maar stiekum is mijn hoop aardig groot...nouja, hoe dan ook...lukt het nu niet, dan vast een andere keer :)

Hoi meiden,

Ik neem gewoon de vrijheid om me in jullie gesprek te mengen. Ik zit namelijk ook te wachten  op mijn nod. En het leek me wel gezellig om samen met jullie te wachten. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.
Als het goed is, zou mijn nod morgen moeten zijn. (Ik heb een cyclus van ongeveer 35 dagen) Ik heb al ongeveer een weekje last van licht pijnlijke borsten, maar daar houdt het dan wel mee op. Normaliter word ik de dag van tevoren al een klein beetje ongesteld, maar ook dat is nog niet zo. Ik moet zeggen dat het me toch een beetje onwaarschijnlijk lijkt, omdat we nog maar voor de 2e ronde bezig zijn, maar goed, je weet maar nooit.

Ik duim toch voor ons allemaal!

Elleste

Hoi,

nou meiden, vandaag NOD en tot nu toe nog steeds geen drupje bloed gezien....gisteravond toch niet wezen sporten, was kapot en ben lekker op de bank gaan liggen, had het vreselijk koud en uiteindelijk om 21.30 uur gaan slapen tot vanmorgen 6 uur!! Heerlijk hoor...maar ja nog steeds geen duidelijkheid.....aargggghh Ongeduldig als ik ben, ik getest, harstikke negatief natuurlijk! Maar ja vanwege het dieet moet ik het wel zsm weten als het zo is, want dan moet ik direct beginnen met extra voeding.....als het niet zo is, nou ja ook geen wereldramp, dan kan ik er weer een maand tegenaan!!

Nou deze keer even een korte update....ga gauw aan t werk, want heb vandaag wel een drukke dag!

gr Yosha

Heej meiden :)

Succes allemaal nog met wachten !!

Ik ben nog steeds niet ongesteld !!!!!! gister de hele dag krampen gehad, ik dacht steeds dat ik ongesteld was...kijken....niks. Gister avond om de 5 min moeten plassen...en eet me helemaal suf. Heb nog steeds krampen, al zijn ze minder hevig.....als ik straks nog niet ongi ben, ff een teste halen....nu 1 dag over tijd, dus ik kan testen !

Elleste.....ik zit ook pas in ronde 2....hou hoop, want het kan gek lopen hoor ;)

We duimen ook voor jou :)

net een test gedaan....negatief, maar ben nog steeds niet ongesteld

morgen ochtend nog maar eens testen als ik nog niet ongi ben dan

He Valesca,

spannend he!! Ik ben ook nog niet ongi....heb de laatste maanden de volgende cycli gehad:
27 - 27 - 24 - 28 - 27 - 27 (toen aan de pil) - gestopt en op dag 21 ongi - nu dus op dag 28 en nog geen ongi...

Dus tja....voel echt de hele dag door mijn buik en kan me moeilijk op iets anders concentreren, zijn nu bijna 1 jaar bezig na mijn miskraam, dus willen het zoooooooooooo graag!!

Nou ja, we duimen verder en we houden elkaar op de hoogte....iemand anders al nieuws?

gr Yosha

ik was al wezen plassen...snel een kop thee gedronken en 20 min later de test gedaan....niet echt een geconcentreede urine dus.

morgend ochtend moet ik duidelijkheid hebben dan..gewoon met eerste ochtend urine

mijn cyclus was altijd 28 dagen en de laatste 3 maanden 27 dagen. Dus ik heb de 27 dagen aangehouden....en dan had ik gister ongesteld moeten zijn...vandaag maag even afwachten nog dus.....nu nog niks in ieder geval :D

Succes !! hoop dat we straks allemaal goed nieuws hebben

Terug
Bovenaan