Zou het??

Spannend he.. ik duim echt voor jullie (en voor mezelf hihi)

Ik had vandaag last van mijn buik, dus ben om de 2 uur naar de wc gelopen (liefst was ik vaker gegaan, maar anders krijg ik echt vragen op mijn werk), maar tot nu toe nog niks.... toch raak ik er steeds meer van overtuigd dat ik gewoon ongi ga worden, het voelt gewoon zo.

Nog meer nieuws hier? (Ik ben wel jaloers op jullie cycli hoor....)

Elleste

Hoi meiden,

Ik zou gisteren ongi moeten worden, maar er is nog niks!
Ben dus 1 dag overtijd, heb ook nog geen ''klachten''
behalve dat ik het dan ''ineens'' warm krijg pff!

En jullie? Is er al '' goed nieuws'' ???

Fijne avond nog....X Roos

Spannend dames !!

Ik ben nog steeds niet ongi.....wel 2 negatieve testen
Heb de dokter gebeld omdat ik NOOIT te laat ben. Ik moet het even afwachten...aangezien ik wel de krampen heb die bij ongesteldheid horen maar geen positieve testen heb, kan het zijn dat het hormoon er nog niet voldoende is.

Dus afwachten en ben ik het over een week nog niet, ff tesen en anders testen ze het in mijn bloed.

Nou meiden, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, overtijd en geen positieve test! Ik ook ....

Maar ik weet heel zeker dat er nu een innesteling plaatsvind, tis nu alleen afwachten of het goed blijft gaan....ik herken deze irri buik van de vorige zwangerschap (toen ging het mis in juni)....dus weet gewoon zeker dat er iets gaande is...

Nou ja, geen bloed is goed nieuws! Nu wachten op de eerste positieve testen van jullie of van mij!!

Duussss, dames nog even doorgaan met broekloeren! haha doe ik ook de hele dag hoor!

liefs Yosha

Yosha, ik lees dit goede bericht. Ken je nog van 'als zwanger worden langer duurt', waar we wel eens onze wanhoop bij elkaar hebben uitgestort. Dit klinkt heel erg goed. Ik duim voor je. let it be......

liefs en succes met de spanning,
Wenser

He een van de andere meiden al getest?

Hier nog steeds geen drupje bloed en een enooooorme opgezette buik, broek voelt heeeel strak aan terwijl ie niet strak zit..haha nou ja we wachten nog steeds af...

gr Yosha

Hoihoi,

Nou hier is helaas het rode duiveltje langs gekomen, dus ik ga op naar ronde 3. Hoe staat het met jullie? Allemaal nog niks?

Succes en ik duim voor jullie!

Elleste

Terug
Bovenaan