zoveel vragen en gedachten omtrent zwanger willen worden

Hoi suusje,

Ik sluit mij helemaal aan bij de andere dames dat je het zo gek kunt maken als je zelf wilt. Maar zo te lezen ben je daar al heel bewust mee bezig.

Iedereen heeft zo zijn eigen dingen.

Wij hebben ook besloten om niet te wachten met kinderen ondanks dat ons appartement te koop staat. Vele kunnen daar vanalles van vinden, maar wij hebben een 2e slaapkamer en na wat slim geschuif is ook bij ons een kindje van harte welkom. Ik ben nu bijna 8 weken en het is binnen 6 maanden gelukt.

Het belangrijkste wat wij vinden is een stabiele relatie. Dat is de basis waar je vanuit bouwt. Misschien komt het ook omdat mijn partner en ik beide gescheiden ouders hebben en het vroeger beslist niet makkelijk hebben gehad.

Ondanks de spannende tijd wens ik je veel plezier en succes toe!

Xx
 
@mirjam. Ik heb ook gisteren de laatste gehad! Zou wel grappig zijn als we gelijk op zouden lopen !

En aan de rest van de dames, ontzettend bedankt voor jullie reacties! Zoals eerder aangegeven vind ik dit ontzettend spannend. Maar plezier maken ga ik sowieso wel doen ;)
 
Hoi! Net zo nieuw. Ben ook 25 en mijn vriend 26. Vorige maand besloten om te stoppen met de pil, mijn lichaam reageerde bijzonder en had even de twijfel of ik (door misberekening) niet per ongeluk zwanger zou zijn.

Ik wilde graag ontpillen en nu na 27 dagen, gewoon ongesteld! Ben benieuwd hoelang het gaat duren.. Foliumzuur slik ik al een tijdje! Heb gelezen dat het 6 weken van te voren moet, maar kost weinig dus zou het gewoon doen als ik jou was. Als ik eenmaal zwanger ben wil ik zo'n totaalpakket inclusief foliumzuur! :)
 
Oh, wat betreft geld: zelf zit ik ook in niet de beste financiële fase. Bijna klaar met m'n studie. Heb een 'babyspaarpot' en we proberen er wekelijks een tientje in te gooien. Misschien een tip voor jou? Als het kleintje er is, heb je iig een buffertje :) succes en leuk dat je ook stopt!
 
@cestlavie

Ja dat is misschien een goed idee ;) kwaad kan het nooit toch? (Voor zowel het sspaarpotje als het foliumzuur)

Leuk om te lezen dat we met een aantal zijn die redelijk gelijk lopen qua cyclus! We houden elkaar op de hoogte toch ? ;)
 
Lijkt me een goed idee! Ik ben gisteren met het stoppen met de pil direct mega ongesteld geworden, dus ik ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen...
 
Spannend!! @Mirjam2015 Ga je ontpillen of direct klussen?

& jij al besloten wat je doet? @Suusje-25

Dan lopen we inderdaad vrij gelijk!! Zo benieuwd hoe mijn lichaam reageert. Vind het toch altijd wel spannend, op de een of andere manier ben ik er altijd vanuit gegaan dat alles wel werkt... Maar nu kom je daar pas achter!
 
Ik ben nog in afwachting van mijn menstruatie. . Al had ik al wel een beetje spotting vanochtend.

Ik weet niet zo goed wat ik wil eigenlijk. .. eerst maandje ontpillen of meteen klussen. . Wil allebei eigenlijk xD ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat alles gewoon werkt, maar we zien het wel ^^
 
Terug
Bovenaan