zoveel vragen en gedachten omtrent zwanger willen worden

Ja, misschien is dat wel een goed idee. Of een ander merk. @Suusje-25 het schijnt dat je cyclus snel overhoop kan liggen. Geen idee. Moet het ook nog gaan ervaren! :)
 
Een ander merk kun je inderdaad ook altijd even proberen ;) en anders even aan de drogist vragen. Die weten dat soort dingen vaak ook wel.

Wonder  boven wonder is het vanmiddag ineens losgebarsten! Gelukkig maar, want dan kan ik het gaan bijhouden Enzo ^^
 
Hier is het bloedverlies sinds vorig weekend achterwege gebleven, dus ik ben benieuwd wanneer ik nu weer ongesteld word (ik hoop namelijk niet dat het elke maand 15 dagen raak is!) zodat ik het ook een beetje in kan gaan schatten.

We hebben afgelopen week wel een paar keer geklust, maar niet met de verwachting direct zwanger te zijn. Dat zou natuurlijk wel superleuk zijn, maar we willen het eerst maar ongedwongen proberen.

Ik heb vandaag ook hoofdpijn, maar kan me niet herinneren of ik daar de laatste twee weken meer last van heb gehad dan normaal. Ik zal er eens op letten. Ik heb ook foliumzuur van de Kruidvat, met vitamine D erbij in.
 
Hoi allemaal,
Ik heb eind aug mijn mirena laten verwijderen en werd 3 dagen daarna ongesteld. Niets spannend eigelijk, erger dan ik gewend ben, maar dat is ook niet verwonderlijk omdat ik met mijn spiraal nauwelijks nog vloeide.

Volgens mijn ovulatietesten (die doe ik omdat ik al sinds mn 15 anticonceptie gebuik en geen idee van mijn cyclus heb) was ik sinds vorige week donderdag vruchtbaar. Verwacht vandaag of morgen mijn eisprong. Helaas werd ik vrijdag in eens erg ongesteld. Anders dan ik gewend ben. Helder rood bloed zonder slijm. Niet echt last gehad van kwaaltjes en vandaag is het ook ineens gestopt. Iemand enig idee wat dit kan zijn geweest?

Ik ga aan het eind van de maand testen, maar verwacht er niets van. Het is pas onze eerste poging!

Fijne dag allemaal,

 
Hoi Evi2015!

Leuk dat je mee schrijft !

Het kan zijn dat je cyclus even overhoop ligt. Ik hoor dat meer vrouwen dat hebben.. geen idee waarom dat kan zijn...

Welke ovulatietesten gebruik jij ? Ik ben begonnen met die van kruidvat. Heb net 1 test gehad en die was negatief, dus heb geen idee wat ik ervan moet verwachten.. Volgens de app die ik gebruik zou ik morgen mijn eisprong hebben.. maar dat is natuurlijk ook maar een gokje.



@mirjam, hopelijk komt jou cyclus ook een beetje op een normaal ritme ! Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent ;)

Wij zijn ook wel flink aan de klus gegaan, maar ook ik verwacht er niet veel van hoor. Zou inderdaad heel leuk zijn als het meteen lukt. Maar zo eerst onfeongedwongen is ook wel erg prettig :)
 
Wat jij beschrijft Evi lijkt op wat ik ook had. 3 dagen lang echt enorm veel bloedverlies en stolsels. De dokter zei dat het niets was om me druk over te maken en dat je lichaam van slag kan raken van het stoppen met anticonceptie. Dat dit al zo snel het geval is vind ik wel bijzonder.

Ik ben ook benieuwd naar mijn cyclus. Volgens de app zou ik al afgelopen zondag ongesteld moeten zijn geworden, maar ik denk zelf aanstaande zondag want de eerste 8 dagen van die hele lange bloeding was tijdens het slikken van de pil. Mocht het volgende week zondag nog niet zo ver zijn dan doe ik maar eens een testje, maar ik probeer mezelf streng voor te houden dat de kans ECHT heel klein is dat ik nu al zwanger ben.

Ik heb trouwens ook een beetje gelet op de hoofdpijn en volgens mij heb ik er meer last van dan normaal, maar ik gebruik toch geen eigen merk Kruidvat maar Davitamon. Ik weet niet of het met het foliumzuur te maken heeft, maar het zou kunnen...
 
Terug
Bovenaan