@Mirjam2015 eerst de gewone onttrekkingsbloeding en de vierde dag nadat ik had moeten beginnen met de pil kreeg ik last van rood-bruine afscheiding, heel veel... Heeft 3 dagen aangehouden. Deze dagen voelde ik me geestelijk heel zwaar. Vond er niks aan, last van mijn buik, misselijk en gewoon depri. Week erna had ik een soort van slijmprop, ineens uit het niets, maar las dat dat ook wel eens mijn eisprong had kunnen zijn (?). Voor de rest alleen gevoelige borsten en wel 5 keer gehad dat ik het gevoel had dat ik ongesteld moest worden, zelf zo erg dat ik een nacht wakker lag van de pijn, maar dan kwam er niks. Vooral 's avonds en ook een beetje misselijk erbij. Uiteindelijk werd ik een dag voordat ik eigenlijk de onttrekkingsbloeding had, ongi. Maar dit ging gepaard met enorme pijn en heel erg misselijk, terwijl ik dat me niet herinner van voor de pil! Twee dagen heel erg heftig, dag 3 al veel minder en dag 4 nihil.
Oh, dat is wel een heel uitgebreid verhaal geworden 😛
Succes bij de huisarts! Ik hoop dat het meevalt, laat je het wel even weten?
Haha, @Suusje-25 dat vind ik zo'n raar idee! Altijd maar opletten dat je niet zwanger wordt en nu ineens zonder. Ben heel benieuwd, zal wel wat extra lading geven!