zullen we nog een keertje? dames

Hoi iedereen,

Wat een leuk idee, zo heb je iedereen bij elkaar staan.
Ik ben Rannie, 24 jaar mijn man is 27 jaar.
Ben in november gestopt met de pil om te ontpillen, helaas nog erg onregelmatig en zit nu in ronde 2. Vandaag is dag 36 van mijn cyclus, maar dat zegt dus niet zo veel.
liefs Rannie

Hey allemaal,

mijn naam is Sini en ben 22jaar oud  en ben 6 jaar samen met mijn man (29)  waarvan 1 jaar en 1 maand getrouwd, we wonen in het zuiden van limburg en we zijn bijna 2 jaar bezig voor onze eerste kleine! Vrijdag heb ik het sperma van mijn man naar het ziekenhuis gebracht en woensdag na twaalven kan ik bellen voor de uitslag (brrrrrrr) krijg het er al koud van! Is het zaad goed word ik doorgestuurd naar de gyn.

liefs sini

Hallo meiden,
Nou ik dan ook maar een berichtje.
Ik ben Leonie ben 24 jaar en ben sinds afgelopen 21 april getrouwd met mijn ventje van 34.
Vandaag is het mijn NOD , de 9e ronde en heb nog steeds niets(???)
spannend spannend
Wij komen uit het zuiden van het land.

Liefs wij2

Hai,

ik kan als nieuweling natuurlijk niet achterblijven. Ik ben Renate en ben 24 jaar. Mijn man (we zijn net 4 maandjes getrouwd) is 25 jaar. We zijn al weer 8 jaartjes bij elkaar en wonen in de omgeving van Den Haag. Na het trouwen zijn we gestopt met de pil. We zitten nu in ronde 5. Heb mijn NOD op 10 september, dus het is weer afwachten. Moet wel zeggen dat ik erg ongeduldig wordt van al dat wachten! Maar ja, daar is verder helaas niets aan te doen. Flink klussen dus maar

Succes allemaal,

Liefs Renate

Hallo,

Ik heb deze site gisteren ontdekt, dus nog erg nieuw hier...de meeste afkortingen zijn me nog een raadsel, maar dat zal wel goed komen.
Mijn naam is Rixt, ben 25 jaar en mijn vriend is 31 jaar. We zijn nu 4 jaar samen en wonen bijna 2 jaar samen. Momenteel probeer ik mijn vriend te laten wennen aan mijn kinderwens...dus nog niets eerste ronde...nog allemaal even afwachten...We komen ook straks eerst midden in een verhuizing te zitten...dus die zal eerst voorbij moeten wezen vermoed ik...we wonen in Friesland...

Groeten Rixt...die ondertussen iedereen hier het beste wenst...en zelf ook hoopt binnenkort mag beginnen met de eerste ronde...

hai allemaal, ik ben bloempje, zo blijf ik mij even noemen als jullie het niet erg vinden.
ben 23, en woon in noord-west kant.we zijn nog niet zo heel lang getrouwd maar zijn al wel flink aan het klussen voor onze eerste. word de vierde ronde.

Hoi.
Ik ben Petra 28 jaar. ruim 1 jaar getrouwd. Mijn man is 25. In maart ben ik gestopt met de pil. Tot nu toe zonder resultaat. Ik heb ergens in spetember mijn NOD. Heb een nogal onregelmatige cyclus vandaar dat ik niet precies weet wanneer de rode duivels moeten komen. Best lastig. Wij wonen trouwend in het midden van het land.
Groetjes Petra

Hallo,

Ik ben 26 en mijn vriend is 29. We zijn al bijna 9 jaar samen en wonen alweer een jaar of 4 samen. Ik ben nog aan de pil, maar dat is niet meer van lange duur. Ik heb een onderwerp gestart "advies gevraagd" en hoop dat jullie daar even willen kijken om mij te helpen (dan kan ik met jullie mee gaan klussen, lijkt me super!!!!).
Vanaf hier wil ik iedereen veel sterkt en succes wensen en hoop ik dat het heeeeel vruchtbaar mag worden hier op het forum!

Terug
Bovenaan