Zullen we weer een spelletje doen????

een wijntje

Ik lust graag en glas roze, maar absoluut favoriet is Malibu sinas. Ik heb 9 maanden echt niet gedronken maar miste het soms wel. Maar voor die kleine alles he. Rood vlees houden wij helemaal niet van dsu dat eten we toch al nooit. Ik lust wel graag filet americain, maar ook dat heb ik 9 maanden niet gegeten.

eerst trouwen en dan pas kinderen of eerst kinderen?

Oudere juf!

Vanwege de ervaring die de jonge griet nog mist en de eventuele zorgzaamheid!

Nieuwe:
huidige baan of compleet nieuwe opleiding/baan

ohoh, had niet gezien dat er 5 pagina's waren, haha!

maar ik ga voor eerst trouwen, dan kinderen. Hebben we zelf ook zo gedaan, alleen het trouwen moet nog komen volgend jaar!
We hebben wel al 2 kinderen!

Oude baan of compleet nieuwe baan/opleiding??

Nieuwe baan!! Ik ben 3 maanden geleden aan een nieuwe baan begonnen en ik moet zeggen , bevalt me prima!!!

Strandvakantie of doe-vakantie?

Doe-vakantie en dan lekker overal heengaan. Ik heb het geduld niet om heel de dag op het strand te hangen.

Zelf dingen maken of nieuw aanschaffen???

nieuw aanschaffen

Ik ben op zich wel crea maar moet daar ook wel tijd voor maken. Ik ben dol op winkelen dus wij zijn hier echt van de nieuw aanschaffen

christelijke- of openbare basischool?

Onze kinderen zitten op een openbare basisschool maar wel een voor ervaringsgericht onderwijs, omdat ons dat het meeste aanspreekt.

Trouwen of samenwonen???

samenwonen.

Trouwen vinden we toch wel erug duur, of we moeten x hele leuke meevaller hebben dan zouden we het wel willen, leuk met onze kids als bruidskids!
Maar nu houden we het lekker bij samenwonen en gebruiken het geld voor andere leuke dingen.

eh.. nieuwe.. voor jezelf:

bikini of badpak????

Terug
Bovenaan