Zullen we weer een spelletje doen????

Wij woonde allebei nog bij onze ouders,  
toen Ron en ik  na een relatie van 6 jr zijn getrouwd .  
Ik was 24 toen we trouwden en had eerder nooit de behoefte om op mezelf te gaan.
Nu ik het zo opschrijf klinkt het zo tuttig, maar het was voor ons de juiste keuze......

een nieuwe....   uhh

om in trouwsferen te blijven,
Traditioneel wit of lekker gekleurd als bijv rood of  zwart

oeps.....
dan ga ik voor bikini

hou ik de vorige er toch in

Traditioneel wit of Rood / zwart

Ik ben in het roomwit getrouwd. Dat voelde goed en ik ben er nog steeds blij mee als ik de foto's terug zie.

Brood of warm eten? Ik ga zelf voor warm eten want ik ben niet zo'n broodmens en kan gerust als ontbijt de restjes van de vorige avond opwarmen en eten.

Groetjes van marloes

Brood!!
En warm eten geen gezonde dingen, maar pizza en patat enzo.
Maar ja dat kan niet elke dag, dus 1 of 2 keer in de wek zondigen wij en krijgt Feline een potje.

ehm weer een nieuwe......

babyboom ja of nee

absoluut ja!!!

Als je het programma bedoelt tenminste, heb alle afleveringen gezien en nu ook de terug blikken weer. Heerlijk om met de mensen mee te leven en af en toe stromen de tranen over mijn wangen. Mijn man kijkt ook gezellig mee en we merken zo weer dat we zo gelukkig moeten zjn met Marissa en dat alles goed met haar is.

nijntje of bumba?

Ik vind het alletwee niets. Ik moet ook toegeven dat Stijn nog helemaal geen televisie kijkt en de oudste twee zijn deze filmpjes ontgroeit.

Televisie kijken of radio/cd luisteren

Thuis kijk ik heel graag tv, maar vind het heerlijk om op me werk naar de radio te luisteren!

Beetje dubbel dus..

Internet of Spelletje

Spelletje;
voor mijn werk ben ik de hele dag met de PC/laptop en toebehoren in de weer.
dan is een spelletje een heerlijke avondvulling

Vakantie: caravan of tent

Terug
Bovenaan