Zullen we weer een spelletje doen????

caravan

Maar dat is alleen als ik echt moet kiezen. Ik wil eigenlijk alleen naar hotels. Een bungalow is nog tot daar aan toe maar een caravan echt nooit

sinterklaas: laten geloven of niet?

ja..laten geloven!

Ik vond het een super tijd als kind en ik vind dat je die traditie een beetje in stand moet houden.
Alleen vind ik dat je een kind op een bepaald moment eerlijk moet vertellen hoe de vork in de steel zit.En niet dat hij/zij er achter moet komen via vriendjes of vriendinnetjes.

de volgende.....

met make-up of puur natuur?

liefs,Swinnie(die zelf nooit zonder de deur uitgaat!!)

Make-up

ik heb altijd wel een beetje oogschaduw en maskara op.

uhm Planten bakken, of bloemen tuin?

groetjes simone

Eh, die is lastig, want ik heb voornamelijk fruit in de tuin staan, maar daar komen ook bloemen aan voordat er vruchten groeien dus kies ik voor de bloementuin. Ik ga volgend voorjaar de plantenbakken aan de muren wel vullen met kruiden. Heerlijk!!!

Huisdier of niet????

geen huisdier

We hadden wel drie katten voor ik zwanger werd maar die zijn allemaal weg. Nu willen we voorlopig echt geen huisdier meer (lees jaaaaaaaaaaren) Misschien als Marissa echt groter is en ze wil een hamster of zo

ochtend- of avondseks?

Avondsex!!!!!!!!! Sochtends voel ik me neit echt fris zeg maar. en meestal douche ik ook savonds dus das wel net zo fris toch?!?! Lekker directe vraag trouwens hahahahah

Sinas of Cola??

Sinas maar dan wel van Fanta. Cola vind ik ook wel te drinken maar niet zo lekker als sinas. Hmm, krijg er helemaal zin in.

Huurhuis of koophuis????

koophuis

We wonen nu al 4 jaar met veel plezier in een gezellig koophuis. Het is niet zo groot maar we kunnen het betalen en vooral dat is belangerijk. We hebben wel een tuin van 20 meter lang. Heerlijk!!

opa of oma?

Terug
Bovenaan