Zullen we weer een spelletje doen????

Nieuwe meubels,

Toen we 4 jaar geleden ons huis hebben gekocht hebben we allemaal nieuwe meubels gekocht. We hebben alles koloniaal en het past allemaal bij elkaar. Heerlijk om samen lekker meubels te shoppen

pretpark of dierentuin

Dierentuin.
Zeker met de kinderen vind ik de dierentuin erg leuk. Maar eerlijk is eerlijk, één keer per jaar ga ik naar de Efteling en dat vind ik helemaal geweldig! De laatste jaren gaat Eva natuurlijk ook al mee en zij geeft een hele nieuwe dimensie aan het Efteling bezoek. Zij ziet zo veel dingen waar ik al jaren 'over heen kijk'.

Regenpak of paraplu?

paraplu

Ik ben zelf echt anti-regenpak. Een paraplu is vooral op de fiets niet handig, maar dan regen ik liever nat dan dat ik een regenpak aan moet.

festival of theater?

festival:

vind het heerlijk lekker uit mijn dak gaan, en vrolijke mensen kijken.
kan niet zo goed stil zitten haha

camping of bungelow park?

groetjes simone

voor nu een bungalowpark: het gemak ervan!
Als de kinderen (hopelijk mogen we meer dan een krijgen!)
wat ouder zijn dan lijkt een camping me erg leuk: lekker het buitenleven en contact met andere kindjes!

traphekje of niet?              

Bij ons in de familie zijn de meningen nogal verdeeld.
''vroeger had men geen traphekjes en moesten we
het gevaar van trappen gewoon goed leren'' Wat vinden jullie?
Wij hebben trouwens wel traphekjes.

traphekjes.

Maar tot nu toe alleen bovenaan de trap.
We hebben nog een deur naar ons halletje (en dus de trap), dus daar gaat er ook echt geen komen.
En voor op de overloop boven hebben we tot nu toe nog maar 1 hekje.  Jelte klimt wel regelmatig de eerste treeen op, maar twee traphekjes is erg onhandig op de gang, maar als ik er genoeg van krijg van em steeds eraf halen dan denk ik dat er toch een gaat komen!

De kid(s) wel of niet mee naar een verjaardag savonds???

groetjes Sas.

Niet tenzij het van fam is waar ze in bed kan.
Ga zoveel mogelijk overdag naar verjaardagen of vroeg in de avond (en dan Vera laat nara bed 's middags

glijbaan of schommel

schommel

Die hangt al een aantal weken onder de veranda en Marissa vindt het heerlijk. Een glijbaan hebben we nog niet, hij staat wel op haar verlanglijstje voor haar verjaardag.

zoet of hartig?

Terug
Bovenaan