ZWAAR VERSLAAFD

Om dan maar even op dat onderwerp door te gaan: hier nog een koopverslaafde hoor . Ik kan het ook gewoon niet laten. Mijn man wordt er gek van. Tja, eerst een zoontje en nu een dochter dus dat is dan weer "nieuw" voor me qua kleding.
En mijn moeder doet lekker mee.

Bij ons in de stad zit sinds kort ook "Lief". Echt schattige kleding zeg!! En Villa Happ heeft ook heel leuke kleding. Uiteraard is H&M een favo winkel maar Mexx en Esprit hebben ook hele lieve baby kleding etc. etc.

Ach ja, ik verkoop straks de kleding wel via Marktplaats of zo als ze het niet meer aan kan.....

Groetjes,
Rosanne

IK WILDE ZEKER NIETIEMAND VOORZIJN HOOFD STOTEN.
IK HEB ER LANG OVER GEDAAN DEZE TOPIC TE SCHRIJVEN
OMDAT IK ME SCHAAMDE
DOE IK NOG.
ALS IK DIT HAD GEWETEN HAD IK HET NIET GESCHREVEN.
IK HEB OOK GEEN 500 EURO, IK HEB REKENINEN LATEN LIGGEN.
ZOALS IK AL ZEI HET IS EEN VERSLAVING.. ENNIETIETSWAAR IKTROTS OP BEN

Ik weet niet of je iemand voor het hoofd stoot.
Mij ieder geval niet.
Je moet er nu alleen voor zorgen dat Sem alles aankrijgt hahahahahaahha!
Ben je zoveel bezig dat je niet meer wegkan.
En anders vallen we je lastig via de telefoon..........
Flauw he!
Maarre...niet meer doen he meid, niet zo verstandig en je hoeft je er zeker niet voor te schamen. Iedereen heeft wel iets (of in mijn geval meerdere dingen )

Liefs Bertine

Hoi Martine,

ik vind het heel goed van je dat je het hier hebt opgeschreven. Ik begrijp heel goed dat het voor jezelf ook erg moeilijk is. Ik kan het me toch ook heel goed voorstellen hoor, in het begin kocht ik me ook helemaal scheel aan leuke spulletjes voor mijn dochter (nu inmiddels 8 maanden oud).

Misschien heb je iets aan deze tips:
- als je gaat winkelen laat je pinpas thuis of neem niet teveel cash geld mee
- als je iets leuks ziet, laat het even hangen in de winkel, ga nog even verder winkelen en denk erover na: heb je het echt wel nodig? Waarschijnlijk niet want je kleine man heeft zoals je zegt eigenlijk wel genoeg.
- probeer er eens met iemand over te praten en schaam je vooral niet.

Heel veel sterkte en bedenk dat je kleine man genoeg heeft aan jouw liefde en dat het hem al helemaal niet uitmaakt wat ie aanheeft!

Groetjes van Sonja

Je stoot hier zeker niemand mee voor het hoofd.. Als iemand er last van heeft is het zijn eigen probleem!!

Het is echt een mega k... verslaving en je kunt er echt mee in de knoei komen..

Ik doe tegenwoordig de kleding die ik leuk vind laten hangen.. Dan ga ik verder shoppen en meestal vergeet ik dan wat ik had gezien dus hoef ik het ook niet meer te kopen..
Ik neem tegenwoordig idd cash mee en laat mijn pinpas thuis, meer geld heb ik dan gewoon weg niet!!! Dit werkt best wel goed!

Goed, dezelfde tips maar doe het zelf toepassen en het werkt wel :)

Succes meisje!! Dikke Knuffel!

ik wil toch ook reageren,
je geeft zelf aan dat je fout bezig bent.. waarom doe je er dan niks aan je laat rekeningen liggen en denk jij dat je die volgende maand zo weer kunt inlopen? misschien wel dan sta je wel sterk in je schoenen maar de kans is groter van niet!.. nu is het misschien eenmalig gebeurt maar wat denk je als het vaker gebeurt en jouw gezin hierdoor zwaar id schulden komt het huis kan kwijtraken alles! wij hebben ook schulden absoluut niet door onverantwoord gedrag want dat is het wat jij doet.. maar lange tijd met 1 inkomen van mij te moeten leven met amper 1000 euro.. .... wij hebben overal hulp gezocht en worden op het inkomen wat we nu hebben steeds afgewezen ( nog onder minimum) voor leningen schuldhulpverlening enzenz...   vaak zijn   het de mensen met schulden die geholpen worden die door dit soort domme dingen hunzelf in deze situatie brengen ..   er zijn 40.000 gezinnen geregistreerd in nederland met schulden waarvan erf al 22.000 NIET in aanmerking komen voor schuldhulpverlening..

tuurlijk kan je een x teveel uitgeven maar heb het idee dat jij er wel erg luchtig over denkt je vertelt het lachend maar je moet je diep gaan schamen en zorgen dat je die 500 euro aan rekeningen betaald want geloof mij 500 achterstallig is zo 5000 door rente enzenzenz.. volgende maan is er weer een smoes waarom je niet alles kon betalen en die maand erop ja sorry weer niet.. als je zelf al toegeeft dat het ziekelijk is , wat het ook in mijn ogen is als je dat geld ervoor helemaal niet hebt maar dat het voor rekeningen is..   waarom ga je nu geen hulp zoeken het gaat hier namelijk niet over 50 euro maar wel 500  ! dat is voor de gemiddelde mens een enorm bedrag!
met dit verhaal wil ik je alleen maar waarschuwen om op tijd hulp te vragen want een koopverslaving is echt niet de volgende maand spontaan over!

oja en voor de anderen die gereageerd hebben in het berichtje van haar staat een kreet dit is gewoon ziekelijk jullie gaan erop in met ach joh ja ik doe het ook weleens , geeft niks meid je hoeft je niet te schamen .. t enigste wat jullie daar mee bereiken is dat iemand zich begrepen voelt en denkt ach het kan nog wel een x die rekeningen vind ik wel een oplossing voor   er zijn er meer die het doen beetje dom hoor!

Beetje dom?? Wie is hier dom. Als je nog niet eens punten en komma's gebruikt in je relaas waardoor het bijna onleesbaar wordt....
.
Ze is toch geen klein kind?? Tot nu toe doet ze het hardstikke goed en wel in haar eentje!! Belachelijk dat we niet op haar mogen reageren.

Waar ik me aan stoor is aan mensen die commentaar op haar hebben over die grote uitgave terwijl ze het liefst zelf niet meer zouden willen gaan werken maar de hele dag  thuis willen blijven (dus ook niet een paar dagen per week). En echt niet om de kinderen op te zien groeien hoor. Maar gewoon omdat ze geen zin meer hebben om te werken..... En dat kan dan niet omdat ze dan niet rond kunnen komen. Dat is pas ziekelijk!!

quote: Rosanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 12:46:46'));

Beetje dom?? Wie is hier dom. Als je nog niet eens punten en komma's gebruikt in je relaas waardoor het bijna onleesbaar wordt....
.
Ze is toch geen klein kind?? Tot nu toe doet ze het hardstikke goed en wel in haar eentje!! Belachelijk dat we niet op haar mogen reageren.

Waar ik me aan stoor is aan mensen die commentaar op haar hebben over die grote uitgave terwijl ze het liefst zelf niet meer zouden willen gaan werken maar de hele dag  thuis willen blijven (dus ook niet een paar dagen per week). En echt niet om de kinderen op te zien groeien hoor. Maar gewoon omdat ze geen zin meer hebben om te werken..... En dat kan dan niet omdat ze dan niet rond kunnen komen. Dat is pas ziekelijk!!

WIE IS HIER DOM!!!!!
Jij dus omdat jij net als een ander hier ook mensen pakt op dyslectie of slecht kunnen schrijven/typen!
Belachelijk hoor dat volwassen mensen zo reageren!

Terug
Bovenaan