<p>Hoi </p><p> </p><p>Ik moet t even kwijt. Ik heb een hele heftige bevalling achter de rug wat geindigd is in een keizersnee. </p><p>Gelukkig is ons meisje gezond te wereld gekomen. Maar ik had mijn verlof met haar zo anders voorgesteld. Tjonge wat valt mij dit zwaar zeg! Ze is 2.5 week oud ik ben vollop aan t herstellen mijn buik doet erg zeer in de avond en nacht. En ze komt nu vaak om de 2.5 uur ik geef bv. Heb overproductie borsten doen vaak zeer er zitten harde schijven in. Deze krijg ik er wel uit. </p><p>Het valt me zo zwaar om 24/7 voor haar te zijn. Mijn man gaat werken dus die s paar uur lekker van huis. Natuurlijk ook over vermoeid van de nachten. Want ze huilt erg veel na de voeding. </p><p>Ik zou gewoon even paar uur willen slapen zonder haar. Vind t zo'n erg dat ik zo denk. Mijn man helpt me mee waar kan. Maar merk dat als hij thuis komt van werk ook even rust nodig heeft. En niet paraat voor haar kan/wil staan. Ik irriteer me eraan omdat ik al heel de dag met haar bezig ben. En de pijn helpt niet mee. </p><p>Zou een moord doen dat ze 4uurtjes door slaapt zodat wij 3uurtjes kunnen slapen. Ipv 1.5 a 2 uur. </p><p>Overdag kan ik ook niet echt rusten wil ook gewoon nog dingen kunnen doen. </p><p style="text-align: left;">Tjonge wat is zo'n kleintje zwaar. Je hoort hier echt niemand over. Misschien ervaar ik t ook zwaarder door de keizersnee de verwerking staat ook op een laag pitje. Wil er niet aan denken omdat ik anders weer moet huilen. Ben t huilen ook spuug zat.</p>