Ik zou als ik jou was hulp zoeken. Ook ik heb lange tijd gerookt en merkte dat toen wij probeerde zwanger te worden ik telkens excuusjes zocht: tot de ovulatie dan zou ik stoppen, vervolgens tot de test. Gelukkig heb ik snel aan de bel getrokken en ben ik met behulp van een stoppen met roken coach, een arts, en de minst schadelijke hulpmiddelen gestopt. Precies na het stoppen kwam mijn ovulatie en was het raak, en wat ben ik blij dat ik niet door ben blijven roken. Het is zo ongezond voor jou en je kleintje, en je zal je er waarschijnlijk ook nog erg schuldig onder voelen.
Hoe lastig het ook is, het is te doen! En als het je niet alleen lukt moet je niet bang zijn om hulp te zoeken, want het is zo belangrijk om je kindje een goede start te geven. En geloof me, het wordt makkelijker! De eerste twee/drie weken waren erg zwaar. Maar daarna wordt het zoveel beter te doen. En je weet waar je het voor doet! Succes
Hoe lastig het ook is, het is te doen! En als het je niet alleen lukt moet je niet bang zijn om hulp te zoeken, want het is zo belangrijk om je kindje een goede start te geven. En geloof me, het wordt makkelijker! De eerste twee/drie weken waren erg zwaar. Maar daarna wordt het zoveel beter te doen. En je weet waar je het voor doet! Succes