Zwanger en uitgerekend in april 2016

Hmmm dacht ik al.  Thanks supertje voor je reactie. :)  baal alleen zo van deze valse start vd zwangerschap.  Mooi zonder mmm maar al deze kkeine  dingen. Gisteren ook Door het ziekenhuis gebeld dat de afspraak of om 1330 kan of pas op vrijdag.  Ze hebben een spoedgeval en daar hebben ze twee uur tijd voor nodig.  Nu moet ik maandag zonder man maar met kind van 18 maand. En... Hoe weten ze op  donderdagochtend dat ze op maandagmiddag en spoedgeval hebben? Anders stonden we om 1615 gepland. Net na mijn zoontje zijn sslaapje. :)

Jullie fijn weekend.  Ik ga slapen want over zes uur gaat de wekker zodat ik in de auto kan naar het werk.

Wat een gezellige boel is het hier al!

Ik kan weer niet slapen, dus ga ik es een lijstje starten! Vullen jullie zelf aan dmv copy paste?

04 april 2016 - Juulke82 - 2e&3e kindje (tweeling!)

Hallo allemaal, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mag ik er nog bij?

Als het allemaal goed gaat mogen wij ons vijfde kindje verwachten rond 5 april.....en ja dat is gepland...al klinkt dat dan weer op een voorbereidt antwoord, en dat is het eigenlijk ook wel....

Op dit forum kan ik ( nog) redelijk anoniem.zijn en ik wil het zo graag kwijt.... maar ik ben zo benieuwd naar alle reacties uit onze omgeving als we het over een paar weken gaan vertellen.....

We hebben nl 4 zonen van 12, 10,8 en 5 jaar, en wilde graag snel een  vijfde, maar door de crisis niet meer van gekomen, ach ja daar zijn we gelukkig helemaal uit gekomen, sterker nog.. ..gaat óns nu super goed.....

En dan raakt er weer een vriendin zwanger dan weer een schoonzus...en dan kriebelt het na zoveel jaar weer!

Met als resultaat na 3 mnd proberen, snel zwanger dus!

Wij gaan voor een gezond kind !

( en niet persé voor een meisje) hahaha

Kwaaltjes nog niet echt , behalve veel plassen en het lijkt of mijn buik al meteen in de zwangerschapmodus schiet...en slecht slapen.... heel slecht... gelukkig heb ik nog een hoop goede boeken staan

groetjes

Ik ga jullie verlaten. Het voelt voor mij heel duidelijk als een miskraam. De verloskundige zegt dat er nog een kans is.
vanmorgen om 11 uur was ik 'doorgelekt' uiteraard niets bij mij. De vk gebeld. Zij zegt de echo van maandag af te wachten.
Belt zij rond 14 uur nog een keer naar mij. (het verhaal van HA naar ziekenhuis e.d. wat ook staat bij 'als het langer duurt' vond zij vreemd)
Ze heeft overleg gehad met haar collega van de praktijk. Die zegt dat ze zelf de echo op dinsdag willen doen. Ik mag maandag ook, maar zij verwachten dat die mensen van de röntgen niets kunnen zien. Niet gespecificeert erin en tevens ook een uitwendige echo. Waarop je niet veel kunt zien.

Verder alles uitgelegd qua miskraam en dat bloedverlies ook best de zwangerschap kan blijven.

Om 15 uur uit bed gegaan. Even tegen manlief aan gelegen van 1415 - 15 uur. Daarna beneden wat was gevouwen zittend op de bank. Alleen links buikpijn.
Om 16 uur ging ik mijn zoontje uit bed halen en eerst verschonen. Een groot stuk (3 x 6) aan slijm... Aan de ene kant helder rood en dik en bijna niet in de knijpen. Andere gedeelte meer slijmerig.

Ik vermoed dat dit wel iets van placenta o.i.d. is geweest. Ik was even heel wit, maar trok snel weer bij. En daarna kan ik alles weer doen zonder pijn.

Maandag ga ik de echo af zeggen en dan dinsdag naar de vk. Maar zoals jullie misschien ook wel begrijpen verwacht ik daar slecht nieuws... (conclusie zelf ook al getrokken)

Manlief is heel aardig en lief en zegt dat hij er ook flink van baalt en dat hij direct weer verder wil voor een kindje. Dat vind ik wel een geruststelling.

Tot ergens anders. Wens jullie een goede zwangerschap.
Ik zal nog wel meelezen.

liefs, heleen

Lieve Heleen,

Wat een enorm verdrietig nieuws!

Ik weet hoe je je voelt, zelf een miskraam gehad in februari met 7,5 week.

Ik vloeide al vanaf positieve test, dus had geen kans van slagen...

Wat ik niet goed begrijp is waarom je vk je niet meteen laat komen... Je zit immers het hele weekend in onzekerheid en ze kan echt wel zien wat er allemaal aan het gebeuren is!

Kom voor jezelf op en laat je niet zo makkelijk afschepen!

Ik wens je veel sterkte en geef je lijf de tijd om te herstellen. Ga er van uit dat je cyclus op z'n gat ligt nu en het weer even kan duren voordat je weer menstrueert!

Gun jezelf ook die tijd!

Dikke knuf en veel liefs,

Juulke

Lieve Heleen,

Wat ontzettend vervelend dat dit jou overkomt! Ook ik begrijp die vk niet waarom kan ze niet even kijken?

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden of dat het slijm niets te betekenen heeft...

Ik wens je onwijs veel sterkte toe!

Liefs

Annemarie

Dat is heel jammer heleen. Heel veel sterkte. Al wil het nog niet alles zeggen. Maar bij mij had de miskraam juist weer een gunstige uitwerking op mijn cyclus.

Terug
Bovenaan