Poeh supertje. Dat is heftig! En ook al zo lang bezig. Sterkte!
@ Annemarie 34. Hopelijk kruist het bezoek met de arts net als wij.
Doordat mijn man teeltbalkanker heeft gehad mochten wij al na een halfjaar een arts bezoeken. Dit vonden we wel erg snel, en zijn afgelopen juli naar de huisarts geweest voor een doorverwijzing. ( we zijn sinds eind augustus2014 gestopt met de pil) begin augustus een paar dagen voor mijn menstruatie hadden we een afspraak. Echo gehad en bij mij was alles schoon. Toen heb ik wel even gedacht, als t maar niet aan m'n man ligt... Want dan komt t snel op ivf dacht ik.. En met mijn eenzijdige verlamming, is toch een kindje meer dan genoeg...
Dan krijg je formulieren mee voor bloedprikken, en het opvangen van.. 8 augustus zou mijn menstruatie beginnen, maar 10 augustus nog niets.. S avonds toch een test gedaan en... Positief! Kon mijn ogen niet geloven, nadat ik dus alles in gang heb gezet, ben ik ineens zwanger.. Er volgde ook twee tests bij de huisarts, die zei in de eerste instantie, licht positief, maar zwanger is toch zwanger! Grrr!
Volgende week vrijdag de eerste echo in t ziekenhuis bij 7 weken en 6 dagen, volgens mijn berekening.
een heel verhaal, terwijl ik eigenlijk iets anders wilde vragen:
Sporten!
ik sportte voordat t zomervakantie was drie keer in de week spinning. Nu heb ik dat vorige week weer gedaan, maar toch vind ik t eng wil de eerste echo afwachten...
sporten jullie ook?