Zwanger en uitgerekend in april 2016

@maaike gefeliciteerd!

Ik ben sinds een paar dagen niet vooruit te branden! Smorgens moet ik me echt dwingen om te eten.  U was ik normaal ook niet een echte ontbijter, maar kreeg ik het toen nog weg geslikt. Nu gaat het met hele lange tanden. En mijn borsten. Oef! Gewoonweg auw! Ook ik sport normaal 1x per week Door buiten een flink stuk te gaan joggen.. maar ik ben bang dat dat nu niet helemaal meer geweldig is met mijn pijnlijke borsten.

Verder hakte mijn eerste vroege dienst na mijn vakantie er vet in! Vanmiddag thuis 2 uur in coma op de bank. Maar zo te lezen bij meerdere dames herkenbaar.

Verder de dagen af aan het strepen tot mijn echo volgende week!

Xx

Leuk allemaal ik heb weer even bij gelezen.

Supertje, wat vervelend ik hoop dat het mee valt en dat je snel weer een positief resultaat hebt met een goede uitkomst! Succes!

Ik had de afgelopen nacht, nachtdienst. Dit was echt een drama. sinds zondag ben ik echt niet lekker en doe ik heel weinig. Gelukkig kon ik m'n nachten met hulp van mijn baas snel weg ruilen, hopelijk gaat de regelmaat me iets beter af!

Ik heb echt geen trek in brood en aardappelen, wel zou ik trek hebben ik alles wat je nu niet mag. Maar volgens mij is dat gewoon al om het feit dat je het niet mag.

heeft iemand de cadeaubox al besteld? Ik ben bang dat het daar nog te vroeg voor is en dat het mis gaat.

Hallo allemaal,

ik zag al wat voorbij komen over eten en vroeg mij af of anderen ook zo'n last hebben met eten. Heb namelijk gewoon geen trek. Niks smaakt me, alles krijg ik met moeite weg (ook dingen die ik normaal super lekker vond) ik ben niet echt misselijk (op af en toe een zweempje na) maar eten staat me zo tegen. Gister op de weegschaal ook wat afgevallen en ik ben altijd al erg slank geweest dus heb weinig reserves (51 kg bij 1,60) herkennen jullie dit???

Gr. Ar...

Lastig hoor al die zwangerschapskwaaltjes! Wat dat betreft is het fijn wanneer je werkgever op de hoogte is van de situatie aangezien ze er dan rekening mee moeten houden. Maar zo te horen wordt dat gelukkig ook gedaan! Zelf heb ik inmiddels ook helemaal geen eetlust meer. Wat je kan doen als je niet veel meer af wil vallen MamaAr is zoveel mogelijk vette producten eten als je dan toch wat eet. Dus volle melk en volle yoghurt, dat soort dingen. Verder zou ik toch proberen om de ochtend iets te eten (al is het maar een cracker), je spoort je lichaam dan namelijk aan om aan het werk te gaan waardoor je (als het goed is) ook weer wat meer eetlust opwekt. Wanneer je de hele dag niets eet dan kan je juist geen zin meer krijgen in voedsel.

Pfoe wat zijn deze weken toch spannend! Ik hoop ook zo op een kloppen hartje... Nog 2 nachtjes slapen. Weet iemand hoe vaak een leeg zakje eigenlijk voorkomt? Ik heb wat gegoogled, maar kan het niet vinden. Niet dat het iets zegt natuurlijk, ieder geval is uniek, maar ik ben echt een bèta en cijfertjes stellen me vaak wat gerust...

Dat eten is inderdaad een drama. Het ene moment kan ik geen eten zien, het andere moment eet ik alles wat los en vast zit. De ochtenden zijn vervelend, maar nu ik vakantie heb probeer ik die maar over te slaan ;) Waar ik vooral veel zin in heb is vettigheid (Hemahotdog, JUM) en rauwe groenten. Worteltjes, komkommer, tomaatjes. En soep inderdaad! Vooral tomatensoep!

Gister was ik uit eten met vriendinnen, ik had zalm (goed doorbakken), maar toen dacht ik ineens "oh jee, misschien zit er wel witte wijn in de saus!" Word een beetje moe van mezelf...

@ A-Lot, voor zover ik weet is er geen onderzoek gedaan naar de kans op een leeg vruchtzakje. Ik weet wel dat 1 op de 10 vrouwen een miskraam krijgt bij de zwangerschap en dan 1 op de 4 vrouwen een keer in hun leven te maken krijgen met een miskraam. De status van 1 op de 10 vrouwen geldt dan voor vrouwen die weten dat zij zwanger waren en dus ook op de hoogte zijn van de miskraam. De vrouwen die het vruchtje verliezen voordat ze zelfs maar weten dat ze zwanger waren zijn hier niet in opgenomen.

Met het eten zou ik me niet vreselijk druk maken. Als er wat witte wijn in de saus zit is dat echt geen ramp! Je moet vooral uitkijken met rauwe producten en rauwmelkse kaas. Hier zit een bacterie in die schadelijk kan zijn voor de ongeboren vrucht.

Terug
Bovenaan