Zwanger en uitgerekend in april 2016

@ Gebruiker943096, Gefeliciteerd en welkom! Leuk hoor een eerste kindje! Heb je de eerste echo al gehad? Mijn werkgevers weten het al. Ik ben daar zelf erg blij mee omdat er dan rekening mee gehouden wordt (vooral als je overdag misselijk bent en regelmatig het toilet bezoekt:)).

Ik heb pcos en dat geeft al 33% meer kans op een miskraam. Tel er bij op dat ik boven de 35 ben. Dan kom je op 50% uit. Ik heb 2 kinderen. Dus klopt ongeveer wel. Ik had met de vorige wel meer moeite. Toen bleef het hartje kloppen terwijl ik hevig vloeide.

Ik hoop echt dat je snel meer geluk hebt Supertje! Heel veel sterkte!

Hier gelukkig goed nieuws. Net bij de verloskundige een kloppend hartje gezien, joepie!

Hoe is het bij jou Anita? Heb  jij ook zo belabberd geslapen? Ik heb vannacht in mijn droom echt wel 8 echo's gehad...

Ook ik kom me hier melden.

Volgens eigen berekening ben ik vandaag 6 weken zwanger van ons eerste kindje. We verwachten het 22 april. Sinds maandag ben ik super misselijk en lig ik meer in bed dan dat ik er uit ben. Ben hard aan het uitvogelen wat bij mij tegen de misselijkheid werkt.

@Supertje, dat lijkt me vreselijk inderdaad! Ook ik hoop voor je dat jullie snel een derde kindje mogen krijgen!

@A-Lot, wat goed, gefeliciteerd!!! Super fijn dat het hartje klopt! Nu kan je weer rustig gaan slapen:).

@Pipootje, gefeliciteerd en welkom! Ja die misselijkheid blijft een lastig onderdeel! Ik hoop voor je dat je snel iets vindt wat werkt.

Welkom Pipootje!

Een vriendin van mij gaf me laatst de tip dat Rennies weleens willen helpen tegen misselijkheid. Misschien heb je er iets aan. En wel blijven eten. Crackers, rijstewafel, stukjes fruit...

A lot. Wat super fijn! Dan kun je nu wat meer gaan genieten! Is je uitgerekende datum hetzelfde gebleven?

Ik heb mijn directe leidinggevende al verteld dat ik zwanger ben...ik ben ook super misselijk en kon het echt niet opbrengen om.volledig te werken. Vandaag zelfs helemaal thuis. Ik heb medicijnen gekregen tegen de misselijkheid maar daarbij mag ik zeker drie dagen niet autorijden dus niet op mijn werk komen. Maja beter dit dan 24/7 misselijk zijn! Kinderen vandaag gewoon naar de opvang die geregeld was dus gewoon een dagje rusten...slaperig zijn vande medicijnen en het huishouden in etappes bijwerken!

Sporten; ik ben gestopt omdat ik te misselijk was en voor mijn bekken is dat ook beter. Ik deed fanatiek hardlopen, voetbal, bootcamp en in een cabine sporten. Dit mocht gewoon allemaal nog maar voetbal Max tot 11 weken. Dus zolang je jezelf goed voelt en je borsten,  vermoeidheid etc meewerken zou ik lekker blijven sporten.

Iemand al aan de zwangerschapsbroeken en aangekomen in kilo's?

Terug
Bovenaan