Hoi allemaal,
Ook ik sluit mij graag aan bij deze groep. Ik heb vorige week woensdag mijn eerste echo gehad, ik was toen 7.4 of 7.5 weken zwanger en ben uitgerekend op 8/9 april. Ik had bewust een vroege echo, omdat ik een miskraam heb gehad afgelopen mei. Dit was dus meer voor mijn gemoedsrust.
Alles zag er prima uit, we hebben het hartje ook zien kloppen, niet gehoord. Ik had een uitwendige echo, een heel bijzondere ervaring. Met uitzondering van de miskraam wordt dit ons eerste kindje. Over 3 weken de 12 weken echo en dan wordt de precieze uitgerekende datum berekend.
Ik heb erg gevoelige borsten, ze groeien ook al en steken in mijn tepels. Ook erg opgezette darmen en een dikke buik daardoor. Ik draag al wat wijdere kleding, omdat ik bang ben dat je het anders ziet.
's ochtends last van mijn maag en als ik snel wat yoghurt eet is dit weer over, bij mij helpt het om dus juist niet te wachten.
Ik ben met vlagen misselijk, maar dit verdwijnt vanzelf weer, niet overgeven. Duizeligheid geen last van. Af en toe hoofdpijn en wel erg moe..
Toch denk ik: enjoy!!! Geniet ervan, mocht er iets zijn dan kun je je daar altijd nog zorgen over maken.. Nu maak je je misschien zorgen om niets en kun je dus ook niet genieten..
Uiteraard is het spannend, maar de natuur gaat zijn gang en daar heb je geen invloed op. Probeer dus juist te genieten nu het kan.
Groetjes!