Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, heb hier eerst al een uur zitten lezen om bijna alle berichten bij langs te gaan, met dingen die ik gemist heb.
Voor de mensen waarbij het mis is gegaan, ik vind dit echt heel erg, en hoop dat het bij de volgende keer wel goed gaat.
Voor de mensen waarbij het wel goed gaat, SUPER gefeliciteerd.
Ik zit momenteel in mijn eerste zwangerschap. Heel erg spannend.
Ik ben zwanger geworden omdat ik van mijn huisarts nog niet aan de pil mocht na het verwijderen van mijn Implanon, hij zei je bent voorlopig toch nog niet vruchtbaar. haha ondank dat wel altijd veilig gevreeën op 1 zondag ochtend na..
Direct raak, haha... na vier negatieve testen maar wel het gevoel van zwanger zijn. na vijf weken een positieve test. wat een verbazing. mijn vriend had echt van die lieve puppy oogjes, ipv 3 min wachten binnen 10 sec resultaat haha wat heb ik gelachen.
laatste menstruatie was op 6 juni en de positieve test was op 27 juli
dacht toen dus al een tijdje zwanger te zijn. Donderdag 13 augustus 2e echo, eerste echo was niks op te zien. maar op de tweede wel. een mooi vruchtzakje, met zelfs al hart activiteit.
Nu vandaag 3 september, alles gaat nog steeds goed.
wel kwaaltjes gehad, maar deze zijn al groot en deels weg. behalve de vreselijke vermoeidheid.
Heb al nieuwe kleren gekocht om dat mijn eigen broeken niet meer passen. ook al nieuwe bh's gekocht 2 maten groter dan wat ik had. wat gaat dat snel zeg.
Maandag a.s heb ik termijn echo, weet na de laatste echo nog niet echt hoever ik ben, al hadden ze me toen op 6,4 weken. maar ik denk persoon lijk dat het al langer is. omdat dat bijna niet anders kan.
Maar goed sluit me bij deze groep aan omdat ik verwacht dat ik begin april zal gaan bevallen.
>> voor de mensen onder ons met een tweeling zwangerschap, moet hoeveel weken was dit te zien?
Ik heb namelijk erg gevoel dat het er wel eens twee zouden kunnen zijn, omdat het erg onrustig is in mijn buik en omdat ik al vier weken in positie kleding loop