Wat leuk om te horen dat er al zoveel mooie echo's zijn geweest! En heel fijn om een ''definitieve'' datum te hebben, zelf heb ik nog geen idee wanneer mijn uitgerekende datum is maar heb morgen mijn echo dus weet dan meer! Ik wilde onwijs graag het geslacht weten maar ik begin steeds meer te twijfelen. Bij de eerste wisten we het en dat was fijn met het kopen van spullen. Nu heb ik zoiets laat me maar verrast worden, lijkt me ook onwijs leuk! Mijn vriend wil het wel heel graag weten dus dat gaat nog spannend worden haha.
Wat goed om te horen dat er een reden was voor het bloedverlies waarbij je je niet ongerust hoeft te maken. Voor zover ik weet mag je gewoon sex hebben tenzij dit wordt afgeraden door de vk/gyn.
Het is toch enigszins fijn om te horen dat het libido bij meerdere is gedaald tot een - niveau. Hier heb ik zelf ook enorm last van, terwijl dat bij de eerste omgekeerd was. Vriendlief is hier dan ook niet heel blij mee. Daarnaast ook hier erg veel irritatie punten. Hopelijk is dit na het eerste trimester weer een beetje over en kan het ''normale'' leven weer opgepakt worden.
Fijn dat je soms nog even meeleest Supertje! Hoe gaat het momenteel met je?
MLN ik kan heel goed begrijpen dat het erg vervelend/verdrietig voor je is dat de mensen om je heen niet zo positief zijn met betrekking tot je zwangerschap. Ik zou je zus, wat supertje ook zegt, het voor haarzelf zoveel mogelijk laten verwerken. Ze komt vanzelf wel naar je toe! Wat je moeder betreft, ik zou aan haar vertellen dat je het jammer vindt dat ze niet blij voor je is en steeds naar je zus reflecteert. Jij kan er namelijk niets aan doen dat het bij haar niet goed is gegaan.
@Anita, Fijn dat het weer wat beter gaat en dat je toch weer wat geschreven hebt
. Dat zal wel even schrikken zijn geweest, toen je hoorde van de cyste. Is de kans groot dat deze uit zichzelf slinkt? Ik heb hier helemaaaaal geen ervaring mee.
Voor alle meiden die een combinatie test doen, succes! En laat even weten hoe het is gegaan. Zelf gaan wij deze test niet doen. Geen verklaring voor waarom wel of niet. Ben gewoon mijn gevoel achterna gegaan!