Zwanger en uitgerekend in april 2016

Anita en lou, wat een vervelend nieuws! Dat komt vast als een klap aan. Hopelijk vinden jullie steun bij elkaar. Dan de omgeving het erger vind dan jullie zelf dat herken ik wel van andere gebeurtenissen in mijn leven. Ik ben ook vrij nuchter en niet zo emotioneel.  Ik wens jullie wel erg veel sterkte en succes voor jullie nieuwe pogingen.

Bij wie het wel goed was.....super fijn. Gefeliciteerd!

Ook wij hadden een goede en mega mooie echo. Ben op 14 april gezet. Nekplooimeting was helemaal goed, nu even bloeduitslag afwachten.

Eindelijk voel ik mezelf weer goed en kan ik lekker gaan genieten! Alleen nog veel het zuur maar dat hoort bij denk ik totdat het kindje er is. Dat ken ik nog wel bij de eerste.

jeetje ook al Anita, heel veel sterkte. Hopelijk gaat het de volgende keer ook bij jou goed.

ben blij dat er ook weer wat positieve berichten zijn. Heb morgen de termijnecho en werd toch wel een beetje zenuwachtig! Ben benieuwd wat de uitgerekende datum wordt. Als ik de berekening van m'n eisprong, de clearbleu test en de eerste echo aanhou wordt het 28-4. Dus ben benieuwd of er nog geschoven wordt, zoals de twee vorige zwangerschappen ook.

fijn dat de nekplooimeting goed was Irma! Lijkt me wel geruststellend als je nog moet wachten op de bloeduitslagen. Gelukkig kan ik hier eerst bloed laten prikken en dan krijg ik met de nekplooimeting gelijk de uitslag.

mn buik wordt al wel boller... Had nog best even mogen wachten. Wil nog wel een tijdje blijven volleyballen en dan hoeft die buik nog niet in de weg te zitten ;-)

lou en Anita, denk aan jullie hoor. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Ik heb vandaag de nekplooimeting gehad die was 1.7 dus goed. Nu wachten op de bloed uitslagen, maar eigenlijk vind ik het niet spannend. Ik hoop op goed nieuws uiteraard.

De echoscopist dacht dat het een jongen zou worden. Maar hij zei ik kan het mis hebben. Dus ik moest nog wachten met iets kopen haha.

De baby was lekker aan het bewegen en het deed me goed om de baby te zien! Echt geweldig!

bij jullie alles goed?

fijn dat de nekplooimeting goed was, mamaApril! Bijzonder weer he om je baby te zien! Hoeveel weken ben je nu, dat de echoscopist al dacht dat je een jongetje krijgt? Eigenlijk heb je er dus niets aan haha, moet je nog wachten met shoppen.

ik had vanmorgen dus de termijnecho en die was ook goed. Het hartje gehoord via de navelstreng en zelfs een 3D foto mee gekregen. Zo bijzonder!!

nu weer 2 weken wachten want dan heb ik ook de nekplooimeting

Ik denk aan de hand van de nub theorie en hij liet iets zien wat dan een jongetje zou moeten zijn. Maar ik mocht nergens van uit gaan. Dus ahg we zien het over 3 weken.

Heerlijk om je kindje zo weer even te zien!

ik ben nu 13 weken en jij? was de termijn echo goed?

Hallo mama's!

Mijn termijn echo is alweer ruim 1.5 week geleden. Volgende week mogen we weer kijken voor de echte intake. Alles was prima in orde. Een hele beweeglijke baby en weer terug op mijn originele datum. 11 april dus uitgerekend.

Wad geel mooi om te zien. Ik kan al een tijdje mijn oude broeken niet aan en we hebben het dan ook na de termijn echo wereldkundig gemaakt. Ook omdat ik het niet echt lang meer kan verbergen.

Vandaag precies 13 weken en nu al zin in volgende week!

Xx

hoi allemaal,

Fijn om ervaringen hier te delen.
Vandaag ook de combinatietest gedaan en spannend wat eruit komt.

Ik ben 18 april uitgerekend.

Het is mijn eerste kindje en heel bijzonder!

Af en toe wel moe en lastig om een rustiger ritme in je leven te krijgen ... maar is wel nodig merk ik.

Groetjes,

Brenda

Ik heb besloten ook weer eens te reageren op dit forum. Ik heb wel nog meegelezen maar al enige tijd niet gereageerd...

Als eerste.. sterkte voor iedereen waarbij het helaas niet goed gegaan is...

Zelf hebben wij afgelopen vrijdag de termijnecho gehad en gelukkig zagen we weer een mooi kloppend hartje! Wel is de uitgerekende datum 2 dagen opgeschoven waardoor ik nu op 19 april ben gezet. Morgen dus 12 weken zwanger :)

Ik ben erg veel misselijk geweest en heb al veel overgegeven maar de laatste 2 dagen gaat het gelukkig een stuk beter! Dus hopelijk blijft dat zo!

Wij hebben aanstaande maandag de nekplooimeting en daarna krijgen we direct de uitslag. Ik ben erg benieuwd!

Terug
Bovenaan