Zwanger en uitgerekend in augustus 2016

Vandaag 27 weken en ik moet zeggen dat het best meevalt met alle kwaaltjes, maar misschien nu ik het laatste trimester in ga wordt het wel zwaarder.

Het plan is om binnen dezelfde stad te verhuizen en waarschijnlijk zelfs binnen dezelfde wijk. We hebben hier wel plek voor de kleine meid, maar niet echt voor een eventueel broertje of zusje (dat is nog wel heel ver weg!). We hebben dus geen haast.

Uitslag bij het ziekenhuis was goed, volgende week bij controle maar eens kijken of VK gerust gesteld is. Ik voel haar in ieder geval goed bewegen dus misschien is ze al wat groter.

Zijn jullie allemaal al uit de naam? Ik vind het wel spannend om de knoop definitief door te hakken!

Hoi hoi, terug van onze laatste vakantie met z'n 2tjes al was ons meisie duidelijk aanwezig. Ik heb me heerlijk kunnen ontspannen waardoor ik de kleine veel heb gevoeld. Gisteren ook een pretecho en oh oh wat ben ik verliefd! Elke keer haar hartslag weer horen is het mooiste geluid die er bestaat! Ik ben nu 29 weken en ik moet eerlijk zeggen dat ik het pittig vind. Laat duidelijk zijn dat het allemaal waard is maar mag ik ff zeuren? Ik heb banden pijn, savonds harde buiken en als ik iets zuurs eet heb ik het zuur. Het frustreert me enorm dat ik om hulp moet vragen en dat niet alles meer lukt. Benen scheren in de meest rare posities, net zo als teennagels lakken. Vragen of man lief iets van de grond wil pakken alsof ik zelf te lui ben. Laat ik het maar niet over m'n 30 paar schoenen hebben waarvan ik er maar 3 paar van pas.

Zoals ik al zei, het is het meer dan waard! Gelukkig nog 5 weken werken met hier en daar een dagje vrij! De naam hadden we al voor dat we zwanger waren maar goed, we hebben ons ook 1 1/2 jaar de tijd gehad om er over na te denken en te fantaseren.

Fijn weekend allemaal!

Jeetje wat is het rustig hier.. Gisteren weer controle bij de VK gehad het bevalplan meegekregen. Jeetje wat gaat het nu snel en komt het dichtbij! De laatste 10 weken gaan in en ik hoef nog maar 4 weken te werken. Aftellen dus!

Hoe is het met jullie??

Hoi, het is inderdaad rustig op dit forum.

@Nail89, at bedoel je met bevalplan meegekregen? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik deze zelf opgesteld. Wij moeten nog 11 weken en ik probeer het vol te houden tot 4 weken voor de uitgerekende datum. De tijd erna lijkt mij lekker om thuis te zijn. Heb je bewust gekozen voor 6 weken vooraf verlof?

Hier gaat het aardig. De bekende kwaaltjes, zoals maagzuur en moeheid zijn toch echt aanwezig. Met het warme weer heb ik dikke voeten en vingers, gelukkig hebt een koud voetenbad enorm. Een complete update vind je op mijn blog.

Het aftellen is inderdaad begonnen, het eind is in zicht.

Hoi hoi

Ik heb een lijst met vragen gekregen over de bevalling en zo word het ons bevalplan.

Ik heb er voor gekozen om 6 weken van te voren te stoppen omdat ik voor m'n zwangerschap rugklachten heb gehad. (Scoliose) Wonderbaarlijk heb ik er geen last van maar ik vind het behoorlijk pittig worden. Ik werk in de kinderopvang op een verticale groep. Gisteren kon ik bijna niet lopen van de pijn in m'n voeten door vocht. En het vele tillen en bukken is echt killing. Gelukkig nog maar 4 weken :D Ik heb gelukkig nog heel veel vakantie en overuren dus na m'n verlof neem ik nog 2 weken vakantie op dus kom ik alsnog op 12 weken..

Maagzuur en vermoeidheid zijn herkenbaar!

Succes er mee!

Hoi hoi,

Het is inderdaad rustig hier!

Ik ben zelf nu 32 weken op weg en ben nog steeds misselijk en beroerd. Daarnaast hebben de hormomen geen positieve invloed meer op mijn zenuwpijn dus weet soms niet hoe ik moet zitten of liggen.

Dit en het feit dat ik aan centering pregnancy doe maakt dat ik minder online ben hier. Niet persoonlijk bedoeld hoor!

Succes met jullie laatste loodjes dames!

Jeetje vervelend Joss! Het einde is gelukkig in zicht, nog ff doorzetten. Als je straks je kindje vast hebt, weet je waar je het voor gedaan hebt!

Dag dames!

Het is al weer een tijd geleden! Hoe is het met iedereen??

Eindelijk verlof!! De laatste 3 weken waren vrij zwaar en heb ik op m'n tenen overleefd. Ik ben enorm verwend door de ouders en kinderen (kdv) wat me enorm ontroerde!

Op het moment denk ik dat ik indalingsweeen heb. Menstruatie achtige pijn maar heftiger en steken in m'n schaambeen.. Kan ik alvast oefenen met ontspannen en m'n ademhaling haha.

Verder slaap ik ontzettend slecht, maagzuur en pff wat zit die buik in de weg!

Maar.. het is het meer dan waard. Wat ben ik ontzettend dankbaar voor dit wonder en ik ben zo benieuwd naar ons kindje!

Ben toch wel erg benieuwd naar jullie??

Groetjes!

Terug
Bovenaan