Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Wonderbaby 2016 dat klinkt echt heel mooi. Nou dat heb ik echt nog niet gevoeld hoor!!! Leuk om naar de post uit te kijken! Wat voor soort spullen zie je op marktplaats? Ik vind altijd zoveel dat ik soms van de bomen het bos niet meer zie.

Wij willen niet weten wat het wordt, we gaan voor de verrassing. Woensdag de controle en de 24e echo.

Ik hoop dat je steeds wat op knapt. Veel rusten is natuurlijk het beste medicijn, maar af en toe op lijkt me ook lekker.

Heel veel sterkte alvast voor dinsdag!!! Ik zal aan je denken.
 
@Rjamm het is heel bijzonder;) haha dat komt ongetwijfeld;) Ik heb een boxkleed gekocht en wat kleding van nijntje;) haha ja er staat veel op. Ze hebben het maar zo kort aan gaat heel snel haha Ohh spannend! de 24e echo dat is wel heel bijzonder;) Geniet ervan;)

Elke dag een beetje en gewoon rustig aan doen;) Ja je voelt je soms zo "stom" hele dag op bed liggen en niets doen;) We zijn weer geprikt dus op naar morgen haha
 
Heftig Wonderbaby2016! Ik hoop dat je snel de oude bent.

Hier voel ik vanalles, maar ik heb geen idee of het de baby is, de baarmoeder of andere organen...

Vandaag ben ik precies 20 weken en voel me best wel goed. De vermoeidheid lijkt niet over te gaan maar dat leer ik accepteren.

Gisteren hebben we onze 20-wekenecho gehad. Deze was prima. Het enige wat niet was zoals het hoorde was dat de navelstreng uit twee vaten bestaat i.p.v. drie. Volgens de echo-mevrouw is dit geen serieus risico en is het best wel te verwaarlozen. Kan zijn dat de verloskundige nog wel een extra echo bij 32 weken wil om te zien of de groei nog op schema ligt. We waren erg blij met de uitslag van de echo en hebben dit feestelijk gevierd. Maar gisteravond voor het slapengaan wilde ik toch nog extra info en ben ik gaan googelen. Dit was veel minder positief dan was de echo-mevrouw vertelde. Dit had ik dus niet moeten doen. Dom. Maandag maar eens bellen met de verloskundige om te zien in hoeverre ik me zorgen moet maken.

Hoe is het verder? Mensen al 20-weken gehad?
 
@frans023 ohh dat is ook best spannend lijkt me! Heb je de verloskundige gebeld? Wat gaf zij aan? Wij mogen a.s. vrijdag;) Merk zelf dat het me niet in de koude kleren zit;) vooral nu je bent continu thuis, nog steeds erg moe maar ook sociaal erg beperkt. Hoop eind volgende week weer aan het werk te gaan en dat vindt ik ook reuze spannend na een dikke maand weggeweest te zijn;) wat zullen ze wel niet denken;) lang leve de horrormonen grrmbl haha hebben jullie ook last van horrormonen? Uk schopt er mooi op los haha die heeft het wel naar zijn zin;)
 
Hoi allemaal,

We hebben gisteren een hele mooie 20 weken echo gehad. Alles blijkt goed te zijn. De kleine ukkepuk  doet het goed en alles zit erop en eraan. Helaas ligt de placenta nog steeds voor geboortekanaal. Dat betekent met 30 weken weer echo. Ik was er wel even ondersteboven van. En erg emotioneel. Ik zou zo graag thuis willen bevallen. Ligt het met 30 weken nog zo dan met 36 weken echo bij gynaecoloog. We gaan maar uit van het positieve!!! Nu eerste genieten van het mooie nieuws.

hoe is het met jullie? Al bij verloskundige geweest?
 
@rjamm gefeliciteerd met het goede nieuws! Hebben jullie veel foto's gekregen? spannend zeg! Kan me voorstellen dat je een slik moment had wij duimen hard!



Hier gisteren ook de 20 weken echo gehad en ook alles goedgekeurd;) Merken jullie ook dat je door de hormonen meer denkt en onzeker wordt?

Ik had gehoopt aankomende week aan het werk te gaan, net ook gebeld door hun maar dat ga ik nog niet redden en dan voel ik me best bezwaard.. wat zullen ze wel niet denken pff mijn contract loopt tot januari en dat maakt het best spannend... brr hahaaha
 
Wij hebben de 20-weken echo 12 oktober pas, dus nog even wachten. Als verrassing voor mijn vriend wel nog een extra echo ingepland aanstaande donderdag. 8 weken tussen laatste echo en 20-weken echo vindt hij wel heel erg lang ;-)!

Ik voel, denk ik, ook nog niets in mijn buik. Sterker nog, ik begin nu, met 18 weken, pas echt een beetje te groeien. Maar t is de eerste én ik ben in het begin wel wat afgevallen waardoor ik nog steeds onder mijn startgewicht zit. Zal allemaal wel meespelen. Zolang de controles allemaal goed zijn en ik me goed voel maak ik me geen zorgen!

Hoe gaat het hier verder met iedereen? Frans023 nog nieuws van de VK? En Wonderbaby2016 helemaal opgeknapt?
 
@Elisabeth83 Ohh spannend! Bijzonder is dat he als je buik begint te groeien? Bij een eerste is het gemiddeld rond de 20 weken zeggen ze;) Wij verwachten ons 2e wonder en dan schijn je het eerder te voelen;)

Ik ga zaterdag proberen 2 uurtjes te werken. Mijn lichaam is nog erg vermoeid. Gisteren gesprek gehad uwv voor aanvulling ziektewet en zij gaven aan dat ik echt de tijd moet nemen dat mijn lichaam van erg ver is gekomen en daarnaast uk die energie van mij neemt. Heb aangegeven het weekend 2 uur te willen proberen of het lukt zullen we zien;) voel me zelf vervelend aangezien ik niet meer ziek ben maar constant vermoeid. Beetje het idee zelf dat ik me aanstel maar goed uwv vpk gaf aan dat ze veel mensen moeten motiveren maar ik juist gevalletje afremmen ben.



Hebben jullie nog leuke vooruitzichten? Liefs
 
Terug
Bovenaan