Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Hoii alle zwangere dames!

Ten eerste van harte gefeliciteerd allemaal!!

Ik ben Bijna 8 weken zwanger van ons 1e kindje en heb vorige week de eerste echo gehad..  wel binnenwaartse echo. Het hartje klopte al.. en dat zagen we zo duidelijk terwijl het nog zo klein is! Echt een prachtig gezicht.. helemaal in de wolken!

Verder natuurlijk me kwaaltjes.. misselijk kan geen eten ruiken of me maag draait al. Hoofdpijn snel moe.. en volgens me partner stemmings wisselen.. haha.

Ik ben vrij snel zwanger geworden na het verwijderen van de mirena spiraal.. De 4e maand was het al raak!

Familie die dichtbij staan hebben we het wel al verteld.. tis zo moeilijk voor je houden.. we zijn zo blij!

Oja ik ben 4 februari 2016 uitgerekend! Spannend allemaal!! Iedereen een goede voorspoedige zwangerschap gewenst!
 
Welkom alle nieuwe zwangere!!! Mooi om te zien dat we met steeds meer zijn.

annemarie34 hier gaat het goed hoor. Kan helemaal meepraten met diegene die het hebben over geen eten ruiken of zien. Het is de hele dag door en in bed niet de goede houding vinden om in slaap te komen. Maar ik klaag echt niet. Morgen mijn mannetje weer thuis. Kunnen we er samen van genieten. Daarna aan de familie vertellen. Nu allemaal smoesjes verzinnen waarom ik zo weinig eet en vroeg naar huis ga. Geniet lekker van je dochters!!!
 
Hoi allemaal!

ik weet sinds een klein weekje dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje! :) en ben nu ongeveer 6,5 week. Ik heb de verloskundige al gebeld en ik mag 6 juli voor mijn eerste echo! Super spannend allemaal! Volgens de berekeningen op internet ben ik rond 14 februari uitgerekend.

En wat betreft de kwaaltjes.....sta elke dag op met hoofdpijn, ben heel snel moe en voel me buik ( maag ) de hele dag door.....Maar uiteraard klagen we niet! :)
 
Hoi allemaal,

Ik ben 5,5 week zwanger, het is de eerste keer. Ik ben uitgerekend rond 20 februari. Op 13 juli heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige.

Ben zo benieuwd.. wil graag weten of er echt iets zit en of het op de goeie plek zit. :)

Groetjes
 
Hier begint het toch steeds meer te kriebelen. Ouders en schoonouders op de hoogte en woensdag de echo. Ben ook zo benieuwd. Groeien doet mijn buik in ieder geval erg goed.  Hoe is dat bij jullie?



groetjes
 
Hier ook, zeer spannend donderdag eerste echo. Erg spannend vorige keer bleek het toen niet goed... nu hopen op goed nieuws maar veel meer kwaaltjes dus goede hoop.

 
hallo allemaal



hier afgelopen vrijdag getest en zaterdag nog eens weer en beide keer zegt dat ding zwanger joehoe ons tweede wondertje wordt volgens mijn berekeningen verwacht rond 28 februari. Ouders en broer zijn inmiddels op de hoogte en ook mijn naaste collega's mocht ik me ineens niet lekker voelen dan weten ze waarom. Gisteren aangemeld bij de vk dus daar krijg ik nog bericht van. Kwaaltjes vallen tot nu toe wel mee af en toe beetje misselijk vooral na het eten maar niet overgeven en voel mijn buik duidelijk werken maar zal wel ff duren voordat ik wat zie ben van mezelf stevig gebouwd
 
Ten eerste allemaal gefeliciteerd!



Graag kom ik ook meepraten.

Vorige week dinsdag positieve test :) Volgens eigen berekening zou het rond 11 februari uitgerekend zijn, maar was pas 2e cyclus na stoppen van de pil.

Zou dus nu 7 weken zijn, ons eerste kindje!

9 juli gaan we voor het eerst naar de verloskundige, dus ben benieuwd hoe ver het daadwerkelijk is!
 
Terug
Bovenaan