Zwanger en uitgerekend in januari!

Haha ik vind het nog heel wat zo'n dag concert! Maar dat verschilt gelukkig per persoon hoe ze zich voelt. Ik moet er niet aan denken nu, bankhangen it is. Maar voel me sinds dit weekend al iets beter. We waren een weekendje naar Brugge en lekker in de buitenlucht doet me goed.

Wij hebben gisteren de nekplooimeting gehad. Ik moest dezelfde dag nog een keer terugkomen omdat hij/zij zich niet op de juiste manier wilde laten fotograferen (koppig!). Wel weer onwijs bijzonder om te zien. Sinds dit weekend ook in één keer een buikje, dus dat gaan we lekker showen met dit weer! :)

Heeft iedereen het al aan familie/vrienden/buren verteld? Of zijn er nog dames die het voor zichzelf houden?
 
Pff ben benieuwd hoe het mij morgen afgaat. Half jaar geleden al kaartjes gekocht voor Werchter Classic in België..en er komen te leuke artiesten om niet te gaan..

Met mijn rug gaat het gelukkig een stuk beter, bleek een flinke blaasontsteking te hebben (zonder de normale klachten)

Wij hebben afgelopen dinsdag de nekplooimeting gehad en ook hier alles goed. Max is 3,5mm en bij onze frummel was het 1,4mm :)

Blijk ook weer iets verder dan gedacht, morgen 13 weken en uitgerekende datum is voor nu 6/1/16.
 
hallo Allemaal,

weer een nieuwe mama in spe die in januari is uitgerekend. mijn uitgerekende datum is 14 januari. en ben nu zwanger van ons eerste kindje!! dolblij en super gelukkig natuurlijk!!



 
hoi NanaV, bedankt!! de echo's waren allemaal goed!! erg bijzonder om te mogen meemaken. ik voel me best goed nu. eerst wel wat misselijke weken gehad maar ging afgelopen week heel goed. nu begin ik af en toe wel weer een beetje misselijk te worden en vaak kokhalzen. ach hoort erbij he!! ik geniet volop!! gelukkig is het nu iets minder warm want die warmte pfoe.. ik hoop dat het met de andere dames ook goed gaat hier!! en jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!   liefs
 
Hi meiden! Hoe gaat het met iedereen? Ik volg nu sinds twee weken zwangerschapsyoga: heerlijk en leerzaam! Echt een momentje om stil te staan bij het bijzondere wat er in je buik gebeurt en met andere zwangere vrouwen te meeten. Volgen jullie yoga/gym of iets anders? Ervaringen?

Ik heb zondag pas mijn broertje kunnen vertellen dat hij voor het eerst oom wordt (op z'n 25e verjaardag, dan voel je je opeens oud met zo'n boodschap ;)). Ik had een heliumballon met 'baby' in een doos gestopt en een echo eraan geknoopt. Hij vond het te gek!
 
Wat een leuke manier om te vertellen nana!
Ik deed voordat ik zwanger was gewoon yoga en wil straks ook zwangerschap yoga gaan doen. Vind de gewone yoga heerlijk. Even rust en aandacht voor jezelf en de baby.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik geen cursus gedaan, nu wil ik dat toch wel doen. Kon totaal niet overweg met de weeën toen, misschien met een cursus iets beter?!? Waren wel rug/been weeën, puffen hielp voor geen meter, lang leve de ruggenprik haha.
Weten jullie al hoe/waar je wilt bevallen?
 
Terug
Bovenaan