Zwanger en uitgerekend in januari!

Denk dat ik het na jullie reacties toch maar ga proberen te filmen! Die stille hints kwamen van mijn familie, wij zijn de eerst volgende in het rijtje die 'aan de beurt' zijn, dus ben heel benieuwd na de 12 weken naar de reacties ;-)

Dan word het bij jullie ook leuk Annemarie! Ben benieuwd of je het tot de 12 wkn stil kunt houden!

Om op de misselijkheid terug te komen, daar heb ik zelf eigenlijk nog geen last van, alleen merk ik dat ik eerder tussendoor wat moet eten, anders word ik een beetje flauw/draaierig.

Wel heb ik sinds vandaag allemaal scherpe pijnscheuten links, dan klap ik dubbel vd steek en na een paar seconden is het weer over, zal er ook wel bij horen ben ik bang..
 
Vanmorgen belde het kdv van m'n zoontje. Was een kindje met de 6e ziekte en ze wilden mij daarvan op de hoogte brengen. Toch netjes dat ze even bellen. Contact gehad met de gynaecoloog, maar schijnt niet gevaarlijk te zijn voor zwangeren! Dus daar gaan we daar maar van uit.

Vanochtend ook aangemeld voor moeders voor moeders. Bij de vorige zwangerschappen niet gedaan. Maar misschien dat ik daar nu wat afleiding in kan zoeken.. Ben benieuwd!!!

Oh en die pijnscheuten Ilro, die heb ik ook wel. Alleen dan rechts ;-) Schrik me elke keer rot als ik ze voel, maar het ebt weer heel snel weg.
 
Oh dat is wel netjes dat ze meteen bellen! En voor jou fijn dat het geen kwaad kan ;-) Wat houd dat in? Moeders voor moeders? Heb daar nog niet eerder van gehoord.

Ik heb ze dan links, en op de echo was ook te zien dat het eitje uit de linker eierstok kwam, dus wie weet bij jou van rechts ;-) Ben 'blij' te horen dat dat erbij hoort!
 
Moeder voor moeders heb ik ook gedaan! Je plast dan 10 welen lang in potten om hcg eruit te kunnen laten halen zodat vrouwen zoals ik die niet vanzelf zwanger kunnen worden hormonen kunnen toedienen...om precies te zijn pregnyl om de eisprong te laten plaats vinden...zo ben ik zwanger geworden :)
Dus een heel mooi iets moeders voor moeders
 
Klopt helemaal Annemarie! Ben zojuist gebeld door iemand van mvm. Ze komen maandag middag al langs. Vanaf 14 mei mag ik gaan beginnen.
 
Hallo allemaal :)
Ik ben ook in januari uitgerekend van ons eerste kindje😊.. Vind het allemaal erg spannend en ik hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaat! Weinig klachten op zich, behalve mijn borsten.. Die kan ik bijna niet meer aanraken :). Leuk om jullie verhalen te lezen! Liefs k.
 
Terug
Bovenaan