Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi Dames, ik mag me hier vandaag na een positieve test ook melden.

Heb al 4 kinderen van 11,10,4 en 21 maanden .

Wederom spannend :)

Ik ben 24 juli uitgerekend dus ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger.

Ik ben volgens de berekening 2 Juli uitgerekend. Maar wacht even de echo van volgende week af, dan weten we het zeker.

Hier al 3 dagen last van misselijkheid de hele dag door. Als ik afleiding heb merk ik er niks van, maar af en toe wordt ik er helemaal gek van. Bleeeeh... Maarja, nog een paar weken volhouden, en dan is die periode hopelijk voorbij ;-)

Ook moet ik meer plassen, maar voor mvm alleen maar goed :)

<p style="text-align: center;">Vorige week stuurde ik een berichtje dat ik bruine afscheiding had maar nu zijn het wanneer ik op de wc zit enkele druppels bloed. De rest van de dag niet alleen als ik op de wc zit..</p>
<p style="text-align: center;">Heb net de verloskundigepraktijk gebeld en kan dinsdag komen voor een echo!</p>
<p style="text-align: center;">Hier verder niet zoveel kwaaltjes: wel ben ik aardig aan het boeren en het hardlopen was niet zo plezierig met gevoelige borsten!</p>
<p style="text-align: center;"></p>

Oh dat is wel heel spannend s26!  Laat je weten hoe het verlopen is bij de vk?

Volgens eigen berekening ben ik 10 juli uitgerekend. Volgende week woensdag hebben wij de echo en krijgen we een definitieve datum.

Wat betreft een tabel met de datums. Is het niet een idee om gewoon een lijst te maken?  En die handmatig in te typen? Zelf zit ik op mobiel dus voor mij om dat te maken is vrij lastig hihi (a)

En natuurlijk welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe dames!

Wow vlinder wel vroeg voor een positiebroek,maar ik zat er zelf ook al aan te denken. Vooral omdat ik me s avonds opgeblazen voel..

Wij hebben maandag onze eerste afspraak bij de VK omdat we niet precies weten wanneer m'n laatste menstruatie was. Spannend!!!

Wij willen trouwens niet weten of t een jongetje of meisje wordt. Jullie wel?

Wij weten niet precies wanneer ik ben uitgeteld door een onregelmatige cyclus. Zelf denk ik rond 12-7. Dinsdag hebben we de eerste afspraak bij de vk dus dan hopen we het te weten hoelang in nu ongeveer zwanger ben. Als ik dan rond de 8 weken ben willen we het tegen iedereen gaan zeggen. Wij willen wel weten wat het wordt. Verder heb ik weinig klachten. Gevoelige borsten en af en toe wat buikpijn. Sporten jullie? Ik doe aan hardlopen en bootcamp. Wil dit eigenlijk voorlopig nog blijven doen, ik luister natuurlijk wel goed naar mijn lichaam dus als het niet gaat dan houdt het op.

Vanavond intake gehad bij de verloskundige.

Helemaal blij, alles was inorde en het hartje klopte goed.

Hele last van onze schouders!

Terug
Bovenaan