Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi allemaal,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. CB zwanger 2-3 weken!!!

Ik ben helemaal in de wolken! Ik heb 6 weken geleden pas een miskraam gehad dus had het wel heel erg gehoopt maar nog niet verwacht eigenlijk.

Ik heb een wat langere onregelmatige cyclus maar ik denk dat ik eind juli uitgerekent ben dus ik hoop dat ik ook gezellig met jullie mee mag kletsen 😊

Ik heb net met de verloskundige gebeld en heb 4 dec de eerste echo. Ik kan niet wachten!

Hallo allemaal,

Ik merk ook nog weinig aan mijn buik. Ben ik nog maar 5 weken. Ben vooral s middags misselijk ;)

Ik ben 19 juli uitgerekend. Is er iemand die een tabel kan maken. Ik ben daar niet handig in ;)

Ik voel mij op dit moment ook echt niet zwanger nog.. Dus dat gevoel herken ik wel haha.

Ben als het goed is vandaag 7 weken en uitgerekend op 5 juli, volgens mijn berekeningen dan. Heb al een paar weken geen last meer van misselijkheid, wel steken in mijn buik vandaag en nog steeds gevoelige borsten, deze heb ik al even.

Ik wacht voorlopig nog met positiebroeken denk ik, omdat ik wat steviger ben van mezelf, heb ik altijd 'hoge' broeken. Als dit tijdens het zitten teveel in je buik drukt kan dit dan kwaad, of als de riem te strak zit als je zit? Weet een van jullie misschien wel :)

Denk dat het geen kwaad kan ik denk ik vooral belangrijk om naar je lichaam te luisteren...

Ik ben van mezelf echt helemaal plat (had zelfs net weer mn wasbordje terug :O) Dus heb nu zelf wel het gevoel van een buik maar ik denk dat andere het nog niet opvalt...

Een tabel had ik al een keer proberen te maken maar dat was mislukt :(

@Hennetje ja dat wachten he.... Hier nog tot vrijdag... Duurt ook lang... Hoop zo op de bevestiging dat alles goed is

Ohh dat wachten is hopeloos indd... We willen het zo graag tegen onze ouders zeggen maar willen eerst de echo afwachten..

Ik denk dat het geen kwaad kan dat je broek of riem strak zit, maar lijkt me niet lekker zitten.

Terug
Bovenaan