Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hallo Meiden,

Net alles terug gelezen. Leuk om te lezen en herkenbaar! Gefeliciteerd allemaal!

Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben. Ontzettend snel gegaan, want dit was de eerste maand proberen voor ons. Het moet ook nog wel even landen. Morgen ga ik de huisarts bellen en meteen vragen naar een goede verloskundige in de buurt.

Ik heb last van allerlei zwangerschapskwaaltjes, maar niet extreem. Vooral gevoelige borsten, last van mijn darmen en af en toe een vlaag van misselijkheid. Ook een soort kramp, lijkt een beetje op menstruatiepijn. Maar als ik meelees zie ik dat meer meiden daar last van hebben dus ik probeer me daar geen zorgen over te maken.

Ik verheug me erop om over jullie zwangerschap te lezen en samen te delen!

Hier gisteren eind van de middag vlak voor sluitingstijd een positiebroek gekocht :S

Gisteren de hele dag met een zere buik en knoopje los gelopen... Maar nu dus een stuk comfortabeler in een positiebroek :O

Jaa ik draag ze ook al hoor kan de knoop op mijn onderbuik niet meer verdragen doet pijn en drukt heel erg.

Ging goed ze vond het super dat ik al flink was geminderd en we hebben als stop datum de dag van de echo gekozen dus dat is over 2 weken en intussentijd proberen nog meer te minderen.

Welke datum zijn jullie eigenlijk uitgerekend? Of heb ik daar overheen gelezen haha :)

Volgens de internet berekeningen zijn wij 12-07 uitgerekend. Ben benieuwd of die overheen komt volgende week bij de vk.

Kijken jullie ook zo uit naar die eerste afspraak? Ik voel me momenteel helemaal niet zwanger.. Zit ik weer te twijfelen of het allemaal wel goed gaat of dat het niet meer groeit ofzo..

Oh wat vroeg Vlinder en Hennetje voor een positiebroek.. Maar als het lekkerder zit, waarom niet toch :)

Ja is super vroeg... Maar ja de hele dag met buikpijn van je broek is ook niet alles....

Ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben door mijn onregelmatige cyclus... Vrijdag echo daar kijken we echt enorm naar uit!! Dan weten we hopelijk ook een datum... En willen we het waarschijnlijk toch ook wel gelijk onze familie enzo vertellen

Terug
Bovenaan