Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Wat een heftig verhaal Petra! Ik gun het jullie van harte.. Zelf wel wat zenuwachtig aan het worden voor morgen. We hebben dan onze eerste echo op 7 wkn om te kijken of alles goed gaat en het hartje zien kloppen. Voel me aardig zwanger inmiddels..! Heb aardig last van bepaalde kwaaltjes maar we mogen niet klagen.. We hebben al redelijk lang op dit wonder moeten wachten. En nooit gedacht dat het de eerste poging iui gelijk zou gaan lukken.

x

Hoi Petra,

Heftig verhaal! Mijn zoontje is 31 mei doodgeboren, hier was alleen geen directe oorzaak voor. Ze denken dat de placenta op was!  Ik herken je verhaal heel erg, dat je er zo naar uitkijkt en dan uiteindelijk niks hebt. Ik hoop dat het bij ons allebei nu een positieve afloop heeft!

Jaaa,  Dank je!! Vanmorgen nog maar x getest.. ben echt zwanger! Vanavond stap avondje met vriendinnen.. mag meteen aan de slag met hoe houd ik mn zwangerschap geheim.. aangezien ik wel van wijntjes hou (hielt)

<span style="font-family: Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-text-size-adjust: auto;">Hier net de echo gehad😊</span><br style="font-family: Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-text-size-adjust: auto;" /><span style="font-family: Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-text-size-adjust: auto;">En een kloppend hartje gezien! Is nog wel heel vroeg eind 5 / net aan 6 weken zwanger dus het blijft nog ff spannend...</span><br style="font-family: Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-text-size-adjust: auto;" /><span style="font-family: Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-text-size-adjust: auto;">Vlakvoor kerst volgende afspraak😄</span>

Oh wat een goed nieuws vlinder!

ik mag komende woensdag voor de echo gaan.

En ik kreeg vandaag op mijn werk te horen dat ik een verlenging van 1 jaar heb voor 16 uur in de week ! Mijn dag kan niet stuk!  (Normaal gesproken heb ik maar 8 uur in de week namelijk )

Terug
Bovenaan